Jump to content
PrioX

Strauss Zelnick: 'Meer GTA Online content onderweg!'


large.Take_Two_logo_106x100.png.0ee216189c01934adb882e56cff9d669.pngDe driemaandelijkse aandeelhouders vergadering van Take-Two Interative, het moederbedrijf van Rockstar Games, heeft vannacht weer plaatsgevonden. En dat brengt ons weer een hele hoop saaie getallen. Het zal geen verrassing zijn dat de afgelopen maanden weer goed hebben uitgepakt voor het bedrijf. Voornamelijk de 'terugkerende uitgaven' van de consument hebben de pot weer gevuld. We hebben het dan over microtransacties zoals de Shark Cards van GTA Online. 

 

 

Strauss Zelnick, de CEO van Take-Two, bevestigd dat GTA V inmiddels vijfennegentig miljoen keer is verkocht. Begin april werd al duidelijk dat GTA V het meeste succesvolle entertainmentproduct aller tijden is met negentig miljoen verkochte exemplaren. Daar zijn inmiddels alweer heel wat verkochte exemplaren bij opgeteld. Take Two is daarom dus ook verrast dat GTA V het bijna vijf jaar na de release nog altijd zo goed doet voor het bedrijf. Hij verzekert ons dan ook dat Rockstar Games nog met een hoop nieuwe content bezig is voor GTA Online. 

 

medium.rdr2previewrstar9.jpg.b64a7202b2f

 

Over Red Dead Redemption 2 hebben we geen nieuwe informatie gekregen. Het spel staat nog altijd gepland voor 26 oktober en daar lijkt geen verandering meer in te komen. Eind 2018 ziet er dus rooskleurig uit voor het bedrijf met de release van Red Dead Redemption 2 en andere spellen waaronder NBA 2K en WWE 2K. Wel heeft Take-Two gemeld een onaangekondigd spel die voor eind 2018 gepland stond te hebben uitgesteld naar begin 2019. Het gaat hier hoogstwaarschijnlijk over Borderlands 3 van Gearbox Software en 2K Games. Take-Two zal in juni ook op gamebeurs E3 aanwezig zijn. Echter zal dit alleen voor zakelijke besprekingen zijn en tonen ze geen (nieuwe) spellen. 

 

Bron: Take-Two

 

Met dank aan @Sandertju voor de nieuws tip! 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

1 uur geleden, Cabyon zei:

Letterlijk wat is de toegevoegde waarde nu nog, zo'n vijf jaar na het verschijnen van V, voor de game? Het lijkt wel een beetje sleuren aan een dood paard - terwijl dat natuurlijk niet zo is.

Geld verdienen. Whales nog meer geld laten uitgeven. Ik moet toegeven dat GTA V een van de weinige spellen is die ik nog regelmatig opstart. Ik snap wel dat mensen nog steeds content willen zien, alhoewel ik liever een nieuw spel van R* zou willen zien. Dus tot RDR2 nog wat GTA online content vind ik geen probleem. Het is relatief weinig moeite voor R*, dus veel dev tijd zal het niet kosten gelukkig.

Bewerkt: door Faenty.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 5/17/2018 om 14:24, Faenty. zei:

Dus tot RDR2 nog wat GTA online content vind ik geen probleem. Het is relatief weinig moeite voor R*, dus veel dev tijd zal het niet kosten gelukkig.

N.a.v. wat comments die Zelnick ooit heeft gedaan, vergeef me voor het niet opzoeken, ziet het bedrijf GTAO en RDRO nog zeker samen bestaan. Ik verwacht dan ook dat na release van RDR2 er nog updates zullen uitkomen voor GTAO. Het is zo gek nog niet, zoals je zelf al aangeeft, het kost weinig dev tijd en je hebt al tientallen miljoenen spelers.

 

Citaat

“During the fourth quarter, Take-Two delivered Net Bookings growth driven by increased recurrent consumer spending – including better-than-expected results from Grand Theft Auto Online,” said Strauss Zelnick, Chairman and CEO of Take-Two.

Misschien ben ik wat te kapitalistisch ingesteld, maar een bedrijf zou idioot zijn om al dat geld wat voor het pakken ligt, niet te pakken :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt me ook dat ze die updates gebruiken om (relatief) nieuwe leden van het ontwikkelingsteam op te leiden, ik heb het gevoel dat het niet hetzelfde team is dat te maken heeft met de ontwikkeling van de andere games.

 

(Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat mocht men die mensen gebruiken voor de ontwikkeling die niet sneller zou gaan, maar mij maakt het uiteindelijk niet zo veel uit, ik zal de content op Online nooit ervaren en ik heb geen probleem met wachten voor RDR2 of GTAX dus voor mij geen verlies!)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De GTAO updates gaan ook echt helemaal nergens meer naar toe. Een KITT auto met raketten, vliegende motor met raketten en Back To The Future auto Delorean met machine guns en raketten én een spuuglelijke vintage batmobile met machine guns en raketten en een Skynet-achtige supercomputer gemaakt door een egomaniac hond, een Rus dat Amerikanen helpt om Skynet te doden om het einde van Aarde te voorkomen. Nou, ik zou zeggen: hier zijn 250 Oscars, 200 Grammies en handdrukken en getongzoen van alle wereldleiders van pas.

 

/s

 

R*/T2 hebben echt zero creativiteit. GTAO heeft enorm veel potentie maar shark cards mollen het gewoon en CEO's worden arroganter en hebzucht stijgt naar volgende galaxies.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...