Jump to content
PrioX

Gerucht: 'Volgende GTA Online update draait om nachtclubs'


med_gallery_1_147_166907.jpg

 

Eergisteren wist Strauss Zelnick, de CEO van Take-Two, ons al te melden dat GTA Online nog altijd razend populair is en dat Rockstar Games nog met veel content zal komen. Vandaag is er een leuk nieuwtje de wereld in gestuurd door Twittergebruiker Yan2295. Deze gebruiker weet ons al jaren op de hoogte te houden van de laatste GTA Online geruchten. En vaak blijkt hij ook gelijk te hebben, zo heeft hij eerder updates als Gunrunning en Smuggler's Run ''geleaked''. 

  

 

Zijn laatste Tweet wijst erop dat er in juni een nieuwe GTA Online update komt die zich focust op nachtclubs. Ja je leest het goed, nachtclubs. Je zou nachtclubs kunnen kopen in Los Santos. Ook zegt hij dat deze update alle andere bedrijven (gunrunning, crates, etc) laat samenwerken. Hoe dat precies werkt heeft hij er niet bij vermeld. 

 

Lijkt jullie het wat om een eigen nachtclub te runnen? 8) 

 

Bron: Yan2295

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op 5/19/2018 om 11:30, GTA_FUNPLAYER zei:

Ik blijf het toch maar grappig vinden hoe jij na al die tijd nog steeds zit te zagen over GTA playstation 3 gewone content :) anno 2018 is het allang die rotte debiele GTA Online. Ik weet het wel, ik persoonlijk walg ook van die Online gebeuren. Daarom dat ik enkel Online in mijn 1tje speel (Online SOLO) dan heb ik geen gezeik van mensen die je neerknallen zonder reden en kinderen van 14 jaar die bloed en moord willen zien. Ik ben nu 43jaar en speel Online puur om de sportwagens en via Simeon wagens verkopen. Zonder 1 kogel ooit te hebben afgevuurd heb ik nu 38miljoen !!!!!!! 38.000.000$ bij elkaar en aardig mooi level :) gewoon door realiteit te spelen en niet deel te nemen aan die Amerikaanse oorlogs updates. GTA is GTA niet meer, en de 6 zal wellicht ook zo worden, enkel de nieuwe "map" zal mij kunnen boeien. Maar of die er ooit komt is de vraag? In 2050 als ik dood ben :) 

 

Op 5/21/2018 om 16:07, GTA_FUNPLAYER zei:

Ik speel op PS 4 en heb mijn geld (38miljoen) enkel te danken aan auto's verkopen en sightseer. Daar heb je nooit een wapen nodig en handig lekker 25.000$ op een kwartiertje en zo bv 5x sightseer is al 100.000$ maar voor de meeste is dit niet genoeg en doen missies voor 1 miljoen ofzo. Ik doe gewoon niet mee aan die missies, is al irritant genoeg steeds die debiele telefoon te ontvangen die je nooit kan uitzetten (domme Rockstar). Geluk dat ik geluidje van telefoon kan uitzetten, maar de melding niet. Heb altijd solo gespeeld en zal dat ook altijd doen. In verleden heb ik me vaak genoeg laten overhalen, "wij zijn echte brave gamers ook van 40jaar". En toch wordt je ook dan neergeknald zonder reden. Dus voor mij puur solo :) 

lol.. jij laat ook geen kans onbenut om dat stukje neer te zetten he..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

20 uur geleden, TryX zei:

 

lol.. jij laat ook geen kans onbenut om dat stukje neer te zetten he..

En hiermee bedoel je ................... ??????????? Dit is toch een FORUM waar je een eigen persoonlijke mening kan delen toch :) ? Of heb ik dit weer eens mis begrepen? Oh sorry dan als ik (MIJN) mening heb verkondigt Edelachtbare :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 24-5-2018 om 09:58, TerrorMau5 zei:

JALOERS ik denk nog steeds wel eens chille auto kopen maar dan hoor & zie ik weer die vliegende auto's en kinderen die hun penis in je moeder steken omdat je ze doodschiet en denk ik nee laat maar XD  

Wtf XD

Die kinderen zijn pisnijdig omdat Lester en Trevor hun penis in hun steken XD

 

Maar je post maakte me aan het barsten door het lachen wtf hahaha.

 

Ik ben wel enorm (of toch niet) nieuwsgierig (of toch ook niet) hoe nachtclubs gaan werken in GTAO. Zeker van die achterlijke nieuwe pooiers-voertuigen, heel lange Albany auto met een grote badkuip en stel hersenloze NPC's achterop die zich te pletter hebben gesnoven aan slierten coke.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 25-5-2018 om 18:17, GTA_FUNPLAYER zei:

En hiermee bedoel je ................... ??????????? Dit is toch een FORUM waar je een eigen persoonlijke mening kan delen toch :) ? Of heb ik dit weer eens mis begrepen? Oh sorry dan als ik (MIJN) mening heb verkondigt Edelachtbare :)

Daar bedoel ik mee, dat ik sinds tijden weer actief ben hier en na al die maanden al binnen 2 minuten weer hetzelfde verhaal van jou zie staan, en dat vond ik grappig. Voorheen stond het namelijk ook bijna in iedere post. :-)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

7 uur geleden, TryX zei:

Daar bedoel ik mee, dat ik sinds tijden weer actief ben hier en na al die maanden al binnen 2 minuten weer hetzelfde verhaal van jou zie staan, en dat vond ik grappig. Voorheen stond het namelijk ook bijna in iedere post. :-)

Maar nog niet zo erg als die P ZAAL die hier continu bij elke update zit te janken " En weeral niet voor PS3! " :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op ‎28‎/‎05‎/‎2018 om 01:32, SilverRST zei:

Zeker van die achterlijke nieuwe pooiers-voertuigen, heel lange Albany auto met een grote badkuip en stel hersenloze NPC's achterop die zich te pletter hebben gesnoven aan slierten coke.

Je woorden zeggen verachting, maar je beschrijving zegt: AWESOME.

 

Interessant concept. Dan wacht ik vervolgens wel op de Redneck Nightclub-update waar we dan kunnen rondrijden met een Rat-Rod met een open container water in de laadbak! Shotgun not included.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Phoenyxar zei:

Je woorden zeggen verachting, maar je beschrijving zegt: AWESOME.

 

Interessant concept. Dan wacht ik vervolgens wel op de Redneck Nightclub-update waar we dan kunnen rondrijden met een Rat-Rod met een open container water in de laadbak! Shotgun not included.

Wanneer we nachtclubs horen/lezen, dan denken we vast ook aan zulke lucratieve gebeurtenissen :puh:

Ben benieuwd waar de nachtclubs precies over gaan en wie de contactpersoon zal worden. Maar ik verwacht zelf niks van en ook niks goeds aan.

Ze zouden meer iets met voertuigen kunnen doen zoals illegale auto-onderdelen stelen, vette auto's en bikes van maken en die met winst verkopen. Dat zou wel goed in GTA passen en genoeg Aziatische NPC's. Maar ja, 2-4 stille idioten die de wereld gaan redden om verdoemenis door supercomputer en lelijke Avon te voorkomen is niet iets voor GTA.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 24-5-2018 om 09:58, TerrorMau5 zei:

JALOERS ik denk nog steeds wel eens chille auto kopen maar dan hoor & zie ik weer die vliegende auto's en kinderen die hun penis in je moeder steken omdat je ze doodschiet en denk ik nee laat maar XD  

Exact de reden waarom mij het online gedeelte niet meer aanspreekt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 28-5-2018 om 01:32, SilverRST zei:

Wtf XD

Die kinderen zijn pisnijdig omdat Lester en Trevor hun penis in hun steken XD

 

Maar je post maakte me aan het barsten door het lachen wtf hahaha.

 

Ik ben wel enorm (of toch niet) nieuwsgierig (of toch ook niet) hoe nachtclubs gaan werken in GTAO. Zeker van die achterlijke nieuwe pooiers-voertuigen, heel lange Albany auto met een grote badkuip en stel hersenloze NPC's achterop die zich te pletter hebben gesnoven aan slierten coke.

HAHAHAHA dat weet ik wel zeker of dat je de club in loopt en er alleen maar opdrachten zijn van Kratjes bier uit de kelder halen en terwijl je dat doet VLIEGT ER EEN UFO DE ZAAL IN en moet je UPGRADES KOPEN VAN STALEN BUIZEN zodat ze minder makkelijk naar binnen kunnen vliegen upgrades van 3 miljoen ofzo weer 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

14 uur geleden, TerrorMau5 zei:

HAHAHAHA dat weet ik wel zeker of dat je de club in loopt en er alleen maar opdrachten zijn van Kratjes bier uit de kelder halen en terwijl je dat doet VLIEGT ER EEN UFO DE ZAAL IN en moet je UPGRADES KOPEN VAN STALEN BUIZEN zodat ze minder makkelijk naar binnen kunnen vliegen upgrades van 3 miljoen ofzo weer 

Hahahaha. En de hoofdvraag: wie is de opdrachtgever? :D 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zag vandaag een video waarin gesuggereerd werd dat Luis Lopez of Gay Tony je mogelijk introduceert in de wereld van de nachtclubs, vergelijkbaar hoe Malc dat deed met de clubhuizen uit de Bikers DLC. Zou wel interessant zijn. :puh: 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...