Jump to content
PrioX

Nieuwe radiozender in aantocht met de 'Nightclub update'?


medium.gtaonlineradiotaleofus.jpg.b15bb09f013d5966bf01eb6e04d7a76f.jpg

 

Vorige week kwam er via een betrouwbare bron naar buiten dat de volgende GTA Online update mogelijk om nachtclubs draait. En dit gerucht is nu versterkt door een Instagram-post van muziekgroep Tale of Us. Gisteren hebben zij een aankondiging online geplaatst in de vorm van een promotiefoto. De muziekgroep zou samen met andere artiesten, waaronder Solomun, Dixon en The Black Madonna, deze zomer naar Los Santos komen. Dit hint naar een nieuwe radiozender voor GTA Online en GTA V met house, techno en dance muziek. Erg passend voor een nachtclub. :) 

 

Het zou overigens niet de eerste keer zijn dat er nieuwe radiozenders worden toegevoegd aan GTA Online en GTA V. Op 8 juli 2015 werd The Lab toegevoegd, en vorig jaar op 12 december Blonded Los Santos FM 9.8.

 

Update 28 mei:

Rockstar Games heeft vandaag de onderstaande tweet de wereld in gestuurd. Hiermee bevestigen ze zelf dat er nieuwe muziek onderweg is. 

 

Bron: Tale of Us Instagram

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als het waar is dan is dit eindelijk weer een serieuze update voor GTA Online en GTAV.

 

The Black Madonna kan wel draaien zeg. Haar ooit een keer zien draaien en ze wist wel een mooi feestje te bouwen. :)

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat mij betreft is het wel beetje irritant dat als je een wagen start, meteen de radio begint te spelen. In het echt zal je radio ook niet opstarten als je je wagen aanzet. Je hebt wel mensen die hun radio niet uitzetten bij het afsluiten contact van de wagen, maar is het allerslechtste voor de batterij van de wagen !

Dus liefst radio uit en je zin hebt in radio dan zet je die aan op de post je wil. Maar meteen baf boem die radio en telkens weer die moeten uitzetten is beetje irritant.

 

Wat ze ook voor mij mogen uitvinden in GTA : BENZINE meter !!! Zodat je echt kan stilvallen als je zonder benzine komt te zitten, en je met je wagen naar een van de talloze (nu nutteloze) benzinestation moet tanken !!!!! :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Wat mij betreft is het wel beetje irritant dat als je een wagen start, meteen de radio begint te spelen. In het echt zal je radio ook niet opstarten als je je wagen aanzet. Je hebt wel mensen die hun radio niet uitzetten bij het afsluiten contact van de wagen, maar is het allerslechtste voor de batterij van de wagen !

Dus liefst radio uit en je zin hebt in radio dan zet je die aan op de post je wil. Maar meteen baf boem die radio en telkens weer die moeten uitzetten is beetje irritant.

De radiozenders zijn juist een stempel voor de serie. Het bepaalt mede de sfeer van het spel. Ik vind het juist goed dat deze meteen begint te spelen zodra je in een voertuig stapt. Stel je voor dat je in GTA Vice City niet meteen de muziek zou horen. :O

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

13 uur geleden, PrioX zei:

De radiozenders zijn juist een stempel voor de serie. Het bepaalt mede de sfeer van het spel. Ik vind het juist goed dat deze meteen begint te spelen zodra je in een voertuig stapt. Stel je voor dat je in GTA Vice City niet meteen de muziek zou horen. :O

1: Het bepaalt mede de sfeer van het spel. Welke sfeer? Oorlogsfeer ????

2: Stel je voor dat je in GTA Vice City niet meteen de muziek zou horen. Euh ja dan zet je de muziek op he :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

8 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

1: Het bepaalt mede de sfeer van het spel. Welke sfeer? Oorlogsfeer ????

2: Stel je voor dat je in GTA Vice City niet meteen de muziek zou horen. Euh ja dan zet je de muziek op he :) 

Ik heb het natuurlijk over de sfeer van een GTA in het algemeen. De radiozenders/soundtrack dragen hier zeker veel aan bij. GTA V is bijvoorbeeld een stuk kleurrijker dan GTA IV, en dat is deels terug te horen aan de soundtrack. Dat er in GTA Online veel spelers elkaar de nek omdraaien en dat dit wordt aangemoedigd heeft daar verder vrij weinig mee te maken. Dan hebben we het naar mijn mening over de sfeer onder de spelers die om te janken is.  

 

Op 31-5-2018 om 18:04, GTA_FUNPLAYER zei:

Wat mij betreft is het wel beetje irritant dat als je een wagen start, meteen de radio begint te spelen.

Euh ja dan zet je de muziek uit he :clown:. GTA heeft dit al sinds het begin. En ik begrijp dat dit voor sommige misschien irritant is. Maar ik denk toch dat de meeste spelers het juist waarderen dat de radio meteen speelt. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...