Jump to content

kan niet in gta online op geen een account of site


kevinnas

Recommended Posts

hoi allen...

ik zit met een probleem..

ik kan niet op gta online niet op de ps4 niet op de ps3 zelfde voor pc en xbox 
als ik met het zelfde account bij iemand anders thuis inlog op bijv de ps4 dan kan ik gewoon in gta online komen en is er niks mis...


ik kan ook niet op de site online als ik na socialclub.rockstar.com ga kan ik hem niet laden..
als ik naar rockstar.com ga kan ik hem wel laden.

als ik hem op me mobiele netwerk laat kan ik geowon op de site komen doe ik wifi aan kan ik niet op die site komnen...

ik kan dus gewoon niet meer in gta online komen wat ik ook doe of ik nou van account wissel maakt niks uit..

heb kpn gebeld maar die weten ook geen raad..


ik weet nu dus ook geen raad meer haha 

weet iemand anders hier wat ik kan doen?

zo als ik heb gehoord kan rockstar niet je ip bannen.. heb verschillende dev gesproken die bekent zijn met gta

hoor graag van iemand wat 

groet kevin nas 

niet online 3.jpg

niet online 1 - Copy.jpg

niet online - Copy.jpg

Bewerkt: door kevinnas
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom Kevin! 

 

Als je GTA Online opstart, krijg je dan de melding ''Files required to play GTA Online could not be downloaded from the Rockstar Games Service. Please return to Grand Theft Auto V and try again later''? 

 

Dit is namelijk een probleem dat maanden geleden veel spelers trof. Een mogelijk tijdelijke oplossing is om je DNS instellingen op je PS4 te veranderen. Ik heb dit eerder ook in een ander topic gepost: 

 

 

Op 10-1-2018 om 17:59, PrioX zei:

Welkom op het forum, jepport! :) 

 

Dit probleem komt de laatste tijd er vaak voor. Wat je kunt proberen is je DNS instellingen veranderen. Als je de volgende DNS-instellingen instelt zou het terug moeten werken:

 

Primaire: 84.200.69.80

Secundaire: 84.200.70.40

 

In de onderstaande video kun je zien hoe je dit instelt op de PS4.

 

 

Hopelijk werkt het, succes! 

Dat je ook de Rockstar Social Club niet kunt openen is een bijkomend probleem. Ik had hier ook last van. Eigenlijk moet je dan ook de DNS instellingen op je PC veranderen om de site weer op te kunnen. 

 

Mocht het bovenstaande niet van toepassing zijn op jouw probleem, laat het dan maar even weten. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

oke dankje ga is even kijken

 

 

ik heb mijn dns verandert maar geen resultaat



hij blijft zeggen ---> the rockstar game service are unavailable right now please return to gta and try again later...

 

 

en op de pc ook niet :puh:

op mijn mobiel kan ik denk de dns niet veranderen want als ik op wifi zit daar het zelfde probleem maar (dan op de site van rockstar) ipv de game 


maar als ik gewoon rockstar.com open kan dat maar als ik https://socialclub.rockstargames.com/ open kan ik er niet op 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

En de melding die je nu krijgt kreeg je voorheen ook al (the rockstar game service are unavailable right now please return to gta and try again later...)? Want dan was mijn mogelijke oplossing namelijk niet van toepassing. Al is het wel vreemd dat je Social Club niet kunt laden. Begin dit jaar had ik daar zelf ook last van en met het veranderen van mijn DNS was dit opgelost. Een paar weken daarna kon ik er weer op met mijn oude DNS instellingen. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

ja indd 

maar op de pc krijg ik geen melding daar kan ik niet eens voor de optie online kiezen
 

 

dan krijg ik dit te zien 

 

 

niet online.jpg

 

het lijkt een ip ban want op mijn ip kan ik niks met gta te maken.. maar zo als ik gehoord heb kan gta geen ip ban geven of doen ze het niet??

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe lang heb je eigenlijk al last van dit probleem? En heb je op de PC mods gebruikt (eventueel ook in Story Mode)? 

 

En de error die jij hierboven beschrijft is ook echt de enige melding die je telkens krijgt als je probeert in te loggen?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit probleem sins pas 


ik gebruik al zeker zoon 2 jaar mods op de pc en ps3 (ps3 sins half jaar niet meer)

en eigenlijk word ik niet snel gebannen ik doe meestal zoon 4 a 8 maanden met een account voor ik ban heb

maar zo als dit heb ik nog nooit gezien haha 

 

ja is de eenigste melding die ik krijg heb nog geen andere gezien

in dit verhaal dan :puh:

 

 

maar ja op de ps4 en als ik geen mods gebruik op de pc heb ik het zelfde probleem of op de xbox one ook het zelfde probleem

 

ben het einde zoek haha denk toch dan ma gta bellen een deze dagen 
heb het al zeker sins 2 weken 

Link to comment
Delen op andere websites

Best raar... Met de beschrijving die je geeft lijkt het erop dat je het probleem hebt die heel veel spelers getroffen heeft. Met het veranderen van je DNS was dit zo opgelost. Je weet zeker dat je de DNS instellingen goed hebt ingesteld op je PS4. Dus:

  • Primaire: 84.200.69.80

  • Secundaire: 84.200.70.40

Op de PC zou dit ook moeten werken als je de DNS aanpast. Het probleem lijkt in jouw internetverbinding te zitten aangezien je op geen een platform kunt inloggen, en zelfs de Social Club niet kunt openen via de WiFi. Rockstar heeft zelf wel een artikel voor connectie problemen. Misschien staat daar een oplossing tussen? 

 

Weet natuurlijk wel dat online mods gebruiken op de PC verboden is, net als het modden van een console. ;) Maar mocht je daarvoor gepakt zijn dan zal je waarschijnlijk een andere melding krijgen. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik heb het filmoje gekeken daar stond 8888-8844 maar ga die nog even proberen als ik thuis ben na het weekend 

 

Oke dankje ga is kijken by die link van rockstar

 

Ja ik weet het indd maar dan had ik indd waarschijnerlink een andere melding 

 

Ik mod al zoon 2 jaar en dit nog nooit gehad haha 

 

Link to comment
Delen op andere websites

De DNS instellingen die ze in de video laten zien moet je eigenlijk niet invullen, deze zijn namelijk van Google en daar waren toen juist veel problemen mee (zeker als je Ziggo hebt). De video heb ik er eigenlijk alleen bijgezet om te laten zien hoe je bij de DNS instellingen komt. :puh:

 

Link to comment
Delen op andere websites

Oh oke haha ja ik kende die manier al heb bij de ps3 vaak moeten doen ma dan wel ook die dns settings daarom nie verder gekeken op je post🙈 

 

Maar na het weekend ga ik die je zij even proberen thnx als ik er dan nie uit kom schijf ik het hier wel even 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg op de ps4 als ik onlije wil gaan deze melding

 

 

Files required to play gta online could not be downloaded from the rockstar games service

Please return to gta v and try again later 

 

 

Heb de dns veranderd naar wat jij zij 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...