Jump to content
PrioX

Take-Two ziet nog altijd potentie in traditionele DLC


med_gallery_1_147_47220.jpg

 

Met al die GTA Online updates en Shark Cards lijkt het alsof Take-Two Interactive (het moederbedrijf van Rockstar Games) totaal geen interesse meer heeft in traditionele DLC, iets dat GTA V nooit gekregen heeft voor de Story Mode. Tijdens een conferentie zegt Karl Slatoff, de president en agent van financiën, dat Take-Two wel degelijk nog interesse heeft in traditionele DLC. Echter, het moet bij het spel passen zegt hij. Wanneer het spel geschikt is voor DLC en dit nodig heeft kunnen traditionele DLC gewoon gemaakt worden. Dit sluit aan het op het besluit van Rockstar Games om geen Story Mode DLC uit te geven voor GTA V. Zij vonden namelijk dat GTA V al compleet genoeg was en ze zich beter konden bezighouden met GTA Online. 

 

Slatoff zegt ook dat Take-Two haar studio's (waaronder Rockstar) geen features uit spellen laat verwijderen om zo de gegeven releasedatum te kunnen bereiken. Ze stellen het spel dan liever uit omdat ze willen dat het spel van hoog kwaliteit is. Ze willen dat spelers het spel maanden en zelfs jaren na de release blijven spelen. Dit zorgt er ook voor dat ze meer mogelijkheden kunnen toevoegen voor 'terugkerende uitgaven' van de consument, oftewel microtransacties zoals de beruchte Shark Cards. Take-Two ziet ook wel iets in een DLC-model op basis van een abonnement voor hun spellen, en ziet nog geen reden waarom zoiets niet zou kunnen werken. Alleen moet het wel perfect zijn en werken voor iedereen; de uitgever, ontwikkelaar, aandeelhouders, en natuurlijk de consument. En zolang ze dat niet perfect krijgen zal zo'n DLC-model er eerder niet komen. 

 

Daarnaast nog een klein Red Dead Redemption 2 nieuwtje. Volgens Karl Slatoff zijn de teams die aan Red Dead Redemption 2 en GTA Online werken volledig gescheiden van elkaar. Hij zegt dat beslissingen over beide spellen door verschillende teams gemaakt worden. Misschien geeft ons dat een klein beetje hoop dat Red Dead Online geen exacte GTA Online rip-off zal worden? :puh: 

 

Bron: N4G.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik ben heel blij om te zien dat de Gta Online & RDR2 teams gescheiden zijn. Moet er niet aan denken dat de mensen die gta online aan het uitmelken zijn zich met een potentiële topper gaan bemoeien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Blijf het stom vinden, dat er geen DLC's komen voor de storymode. Online is heel leuk en aardig, maar noem me classic, ik vind het soms echt heerlijk om in m'n eentje een storymode te spelen! Lekker rustgevend :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, Danger_dog_guy_7 zei:

Ik ben heel blij om te zien dat de Gta Online & RDR2 teams gescheiden zijn. Moet er niet aan denken dat de mensen die gta online aan het uitmelken zijn zich met een potentiële topper gaan bemoeien.

Idd. Stel je eens voor als RDRO gekke dlc's krijgen. Dan zouden ze zeker het lef hebben om eenhoorns update uit te brengen. Of platina koetsen zodat we weten dat je het gemaakt hebt en 'Western Dream'. Of Revolver "Mk2", revolver gemaakt van vibranium en kogels gemaakt van diamant.

 

2 uur geleden, Carfferd zei:

Blijf het stom vinden, dat er geen DLC's komen voor de storymode. Online is heel leuk en aardig, maar noem me classic, ik vind het soms echt heerlijk om in m'n eentje een storymode te spelen! Lekker rustgevend :puh:

 

Ik ben ook liever classic. Zo speel ik games dat offline is waaronder de oude NFS HP2010, GTAIV en San Andreas.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Dit is toch wel ironie ten top :7

Wel laten we eerlijk zijn: Op dit punt verwachtten we wel geen DLC mee, dus toch goed om zien dat er daar ergens op het bestuur toch iemand daar een beslissing rond had gemaakt. Niet dat daar een dossier 5 jaar op een bureau heeft gelegen "à la Manana".

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik speel vaak GTA Online en naar mijn mening is GTA een game dat bezig bent georganiseerde misdaad (CEO, MC's etc.) en niet met auto's en motoren rondvliegen met raketten erop. Rockstar moet gewoon nachtclub, corrupte politie of andere misdaad DLC's maken en richten. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...