Jump to content
PrioX

Drie Rockstar-klassiekers speelbaar op de Xbox One!


med_gallery_1_3_213314.jpg

 

Microsoft en Rockstar Games brengen volgende week maar liefst drie klassiekers naar de Xbox One via Backwards Compatibility. De eer is ditmaal aan GTA San Andreas (de remaster uit 2014), Midnight Club Los Angeles en Table Tennis. Deze Xbox 360 spellen zijn vanaf 7 juni speelbaar op Xbox One consoles. 

 

Heb je de disc van het spel dan is het vrij simpel: Je stopt de disc in de console en installeren maar! Heb je een digitale versie van het spel dan kun je deze vinden onder 'Mijn Games en Apps' op je console om deze vervolgens te installeren. :) 

 

Overigens zijn dit niet de eerste Rockstar-titels die naar de Xbox One worden gebracht via Backwards Compatibility. Eerder verschenen GTA IV en de Episodes from Liberty City, Bully en Red Dead Redemption al op de Xbox One. Die laatste heeft onlangs nog een 4k update gekregen voor de Xbox One X.

 

Update 7 juni 18:00 uur:

De spellen zijn inmiddels speelbaar op de Xbox One!

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

3 uur geleden, Carfferd zei:

Gaaf! Is midnight club eigenlijk beschikbaar op de PS4?

Nee, helaas niet

 

Kan iemand bevestigen of deze ook ik 4K draaien? Of heeft de PC tegenwoordig ook een 4K resolutie model?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, satinesmith zei:

Kan iemand bevestigen of deze ook ik 4K draaien? 

Op de Xbox zullen ze niet op 4K draaien. Ik geloof wel dat de frame rate stabieler is. Maar van wat ik ervan begrijp krijg je exact hetzelfde spel zoals deze destijds is uitgegeven. Het kan wel voorkomen dat Microsoft er ooit een 4K update voor uitbrengt zoals voor Red Dead Redemption. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 31-5-2018 om 18:12, PrioX zei:

GTA San Andreas ... Xbox 360 spel

Ik zie SA toch vooral als een Xbox spel. Toch mooi dat deze game nog altijd zo ontzettend populair is dat deze voor deze "upgrade" in aanmerking kwam.

 

Op 31-5-2018 om 23:30, PrioX zei:

Maar van wat ik ervan begrijp krijg je exact hetzelfde spel zoals deze destijds is uitgegeven

Dat verwacht ik ook. Toen ik SA op de Xbox 360 speelde was het dezelfde game, zonder visuele upgrade, en dat zal nu ook het geval zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

17 minuten geleden, Guardian1980 zei:

Ik zie SA toch vooral als een Xbox spel.

Goed opgemerkt. Heb het aangepast zodat men niet denkt dat het om de remaster gaat die we ooit gehad hebben. :puh: 

 

Ik hoop trouwens zelf dat Max Payne 3 ook snel naar de Xbox One komt. Ik denk dat dat spel zich ook perfect uitleent voor een Xbox One X update. ^_^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Even een heads-up voor de liefhebbers: Alle drie de spellen zijn tot volgende week afgeprijsd in de Xbox Store. :) 

 

Toch een verbetering; Het blijkt toch om de remaster van GTA SA te gaan die in 2014 voor de Xbox 360 is uitgekomen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 2-6-2018 om 09:41, Guardian1980 zei:

Ik zie SA toch vooral als een Xbox spel. Toch mooi dat deze game nog altijd zo ontzettend populair is dat deze voor deze "upgrade" in aanmerking kwam.

 

Dat verwacht ik ook. Toen ik SA op de Xbox 360 speelde was het dezelfde game, zonder visuele upgrade, en dat zal nu ook het geval zijn.

Hmm, dat weet ik zo even niet precies maar de PS2 versie heeft veel grafische features dat de Xbox en PC niet hebben zoals de klassieke PS2 RGB kleuren (Ycbr) waardoor de timecycs anders uitziet dan op PC en Xbox. GTA SA was eigenlijk een PS2 port, bijna al die PS2 grafische features zijn met behulp van scripts geport naar PC en sommigen features moesten zelfs hersteld worden door eigen stukje code te schrijven. SkyGfx heet het. En SilentPatch fixt veel bugs dat R* achter heeft gelaten in III, VC en SA. Maar goed, SA is geen SA waarvan nummers verwijderd zijn zoals met GTAIV.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...