Jump to content

gta 5 op nieuwe pc zetten


ole23

Recommended Posts

hallo allemaal, sinds vandaag zit mijn nieuwe game pc in elkaar en natuurlijk moet er ook games op komen natuurlijk en een van die games is gta 5 

ik heb gta 5 al op een andere pc staan maar ik wil hem natuurlijk op mijn kers verse pc hebben natuurlijk. ik heb gta 5 op cd en mijn vraag is of het mogelijk is om gta 5 opnieuw te installeren op mijn nieuwe pc en dat ik ook alle saves hou niet dat,dat veel is maar het gaat dan meer om gta online  moet ik dan gta 5 van mijn oude computer deinstalleren of kan dat niet en dat het dus pc gebonden is. 

want ik wil gta 5 graag nu goed willen spellen zonder lagg en andere problemen. 

 

ik hoop dat jullie mij een goed antwoord kunnen geven. 

 

alvast bedankt voor de reaties0_0

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Online saves worden opgeslagen op de Rockstar Cloud Servers. Wanneer je inlogt op Social Club met jouw account kun je gewoon verder spelen met je eigen karakter die daaraan gelinkt zijn. Verder heb ik niet zoveel verstand van PC zaken. Maar kun je de Story Mode save games niet gewoon overzetten naar je nieuwe computer, via bijvoorbeeld een USB? En ik neem aan dat opnieuw installeren gewoon kan met een Product/Serial Key die je bij het spel gekregen hebt. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat lijkt mij ook dat een cd gewoon onieuw geinstalleerd kan worden en met online weet ik dat ze met cloud opslag werken en met de save game van het verhaal zelf daar ben ik niet zo heel ver mee hooguit de eerste missie gespeeld en dat ik wat met franklin rondloopt maar meer eigenlijk ook niet ik denk dat ik het maar gewoon moet proberen en dat ik het wel zie of het gaat lukken 

 

bedankt voor je antwoord:)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook GTAV downloaden met je Social Club ingelogd op R* website. Heb je de DVD versie dan niet meer nodig.

En verder kan je niet direct online gaan nadat GTAV met succes is geïnstalleerd want daarvoor moet je eerst de Prologue spelen, je kan wel direct online als je je savegame hebt overgezet naar je PC. Daarvoor dien je dus de map 'Rockstar Games' in 'Documenten' over te zetten naar je nieuwe PC.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Goedemorgen allemaal.

 

Ik heb een vraag ivm GTA V ik heb sinds een weekje nu een nieuwe game pc  en dacht gisteren laat ik GTA V even weer installeren via Rockstar Games met mijn key code van mijn dvd's aangezien ik geen dvd speler meer er op de pc heb zitten. De installatie ging tot zoverre goed tot ik de update van mijn videokaart ook aan het downloaden was en toen tijdens het installeren van GTA zomaar de pc uit ging. Ik dacht KUT wat nu straks wil GTA niet verder. Toen zij een vriend van mij je die gaat gewoon weer verder en dat ik gewoon naar de site kon gaan en dan met repair weer verder. ik dacht prima mooi maar nu is niks minderwaar hij geeft nu aan dat de product key al in gebruik is. Maar hij heeft de installatie nog niet voldaan.  Nu heb ik al van alles geprobeerd alles er af gehaald er weer op nieuw op geprobeerd er op te zetten maar blijft hetzelfde aangeven. Zo als je kunt voorstellen baal ik hier zo erg van nu kan ik niet GTA V spelen heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen/oplossen.

 

Alvast bedankt hoop dat het goed komt.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

9 uur geleden, Knightdrifter666 zei:

Goedemorgen allemaal.

 

Ik heb een vraag ivm GTA V ik heb sinds een weekje nu een nieuwe game pc  en dacht gisteren laat ik GTA V even weer installeren via Rockstar Games met mijn key code van mijn dvd's aangezien ik geen dvd speler meer er op de pc heb zitten. De installatie ging tot zoverre goed tot ik de update van mijn videokaart ook aan het downloaden was en toen tijdens het installeren van GTA zomaar de pc uit ging. Ik dacht KUT wat nu straks wil GTA niet verder. Toen zij een vriend van mij je die gaat gewoon weer verder en dat ik gewoon naar de site kon gaan en dan met repair weer verder. ik dacht prima mooi maar nu is niks minderwaar hij geeft nu aan dat de product key al in gebruik is. Maar hij heeft de installatie nog niet voldaan.  Nu heb ik al van alles geprobeerd alles er af gehaald er weer op nieuw op geprobeerd er op te zetten maar blijft hetzelfde aangeven. Zo als je kunt voorstellen baal ik hier zo erg van nu kan ik niet GTA V spelen heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen/oplossen.

 

Alvast bedankt hoop dat het goed komt.

Ik heb zelf niet zoveel verstand van PC zaken. Maar ik weet dat je product key gekoppeld is aan het Social Club account waarmee je was ingelogd toen je de code invoerde. Ben je wel ingelogd op het account?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
Op 1-6-2018 om 22:52, PrioX zei:

GTA Online saves worden opgeslagen op de Rockstar Cloud Servers. Wanneer je inlogt op Social Club met jouw account kun je gewoon verder spelen met je eigen karakter die daaraan gelinkt zijn. Verder heb ik niet zoveel verstand van PC zaken. Maar kun je de Story Mode save games niet gewoon overzetten naar je nieuwe computer, via bijvoorbeeld een USB? En ik neem aan dat opnieuw installeren gewoon kan met een Product/Serial Key die je bij het spel gekregen hebt. :) 

Is dat ook voor gta gewoon (dus geen online)?

Link to comment
Delen op andere websites

Op 1-6-2018 om 22:52, PrioX zei:

GTA Online saves worden opgeslagen op de Rockstar Cloud Servers. Wanneer je inlogt op Social Club met jouw account kun je gewoon verder spelen met je eigen karakter die daaraan gelinkt zijn. Verder heb ik niet zoveel verstand van PC zaken. Maar kun je de Story Mode save games niet gewoon overzetten naar je nieuwe computer, via bijvoorbeeld een USB? En ik neem aan dat opnieuw installeren gewoon kan met een Product/Serial Key die je bij het spel gekregen hebt. :) 

Is dat ook voor gewone gta (dus geen online)?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...