Jump to content
PrioX

Red Dead Redemption 2 edities onthuld!


De speciale edities voor Red Dead Redemption 2 zijn zojuist onthuld door Rockstar Games! Red Dead Redemption zal drie speciale edities krijgen: Special Editie, Ultimate Editie en de Colletors Box's. Maar de hoofdvraag is natuurlijk wat deze edities bevatten? Lees alles rustig door! :sigaar:

 

medium.rdr2preorder1.jpg.fc81db8f878e20bea47d5b0e007034a8.jpg

 

Alle pre-orders ontvangen:

  • War Horse; een betrouwbaar paard dat zich weet te beheersen tijdens gevechten.
  • The Outlaw Survival Kit; bevat middelen om te overleven, waaronder spullen om levens en Dead Eye aan te vullen
  • $500.000 om in GTA Online te besteden (standaard editie)
  • $1.000.000 om in GTA Online te besteden (special editie)
  • $2.000.000 om in GTA Online te besteden (ultimate editie)

Naast de bovenstaande extra's krijgen digitale pre-orders nog twee extra's:

  • Geldbonus voor in de Story Mode
  • Schatkaart wanneer je voor 31 juli je pre-order plaatst

 

medium.rdr2preorder2special.jpg.12ac5e8e

Grote afbeelding

 

Special editie:

  • Exclusieve wereldkaart (alleen bij de fysieke versie)
  • Bankoverval missie; Arthur en een aantal bendeleden gaan naar het stadje Rhodes om daar een bank te beroven.
  • Gang Hideout; de Del Lobos gang heeft een hideout in beslag genomen, versla ze om hun buit mee te nemen.
  • Zwartgevlekt volbloedpaard; dankzij de buitengewone snelheid zorgt hij ervoor dat je altijd voorop blijft rijden.
  • Nuevo Paraiso-zadel; met de hand gemaakt in leer met zilveren medaille-afwerking.
  • Nuevo Paraiso Gunslinger outfit; Deze exclusieve Story Mode-outfit voor Arthur is geïnspireerd op de kleding van vaqueros en banditos. De outfit bestaat uit een cowboyhoed met brede rand, donkere indigo-jas, chaps van versleten denim, leren handschoenen en laarzen.
  • Talisman en medaillon; wanneer deze items gedragen worden zal Arhur minder schade krijgen wanneer hij op een paard zit, en zijn bewustzijn-skill gaat langer mee.
  • Exclusieve wapens; krijg toegang tot de Volcanic Pistol, Pump-Action Shotgun en Lancaster Varmint Rifle.
  • Gameboosts, cashbonussen en kortingen; Met deze exclusieve boosts, bonussen en kortingen voor de Story Mode kan Arthur makkelijker overleven in de woeste natuur en kan hij beter zorgen voor zijn bendeleden en hun kamp. Met de boost Core Stat verbeter je het uithoudingsvermogen, de gezondheid en Deadeye van Arthur. Je verdient meer geld tijdens bankroof-missies en bij de jacht en verkoop van dierlijke karkassen. Je ontvangt ook kortingen op alle upgrades voor het kamp en nog veel meer.

 

medium.rdr2preorder3ultimate.jpg.5162f10

Grote afbeelding

 

Ultimate editie:

  • Alle bovenstaande bonussen uit de Special Editie.
  • Exclusieve wereldkaart (alleen bij de fysieke versie)
  • Steelbook (alleen bij de fysieke versie)
  • Online outfits; de Blackrose Bounty Hunter en Copperhead Enforcer outfits voor je online personage.
  • Donkerbruin volbloedpaard in online; dankzij de buitengewone snelheid zorgt hij ervoor dat je altijd voorop blijft rijden. 
  • High Plains Cutting-zadel; is vervaardigd van prachtig gitzwart leer en afgewerkt met goudkleurige metalen accenten. 
  • Survivor Camp-thema; richt online je eigen kamp naar wens in met gratis toegang tot het Survivor Camp-thema.
  • Exclusieve wapens;  krijg toegang tot de Volcanic Pistol, Pump-Action Shotgun en Lancaster Varmint Rifle in online.
  • Rang bonussen; spelers kunnen sneller level 25 bereiken.

 

medium.rdr2preorder4collectors.jpg.d76fe

Grote afbeelding

 

Collectors editie:

  • RED DEAD REDEMPTION 2 ZIT HIER NIET BIJ INBEGREPEN!!
  • Metalen kist met slot en sleutel.
  • Speciale munt met een afbeelding van een buffalo en een fraai landschap.
  • Dubbelzijdige puzzel bestaande uit honderd stukken, met aan de ene zijde de in-game haven van San Denis, en op de andere zijde het Rockstar logo.
  • Bandana.
  • Schatkaart waarmee je in-game schatten kunt vinden.
  • Zes pins waarop o.a. wapens afgebeeld staan en het Dead Eye X-teken.
  • Speelkaarten met afbeeldingen van o.a. Arthur Morgan, John Marston, Javier Escuella, Bill Williamson en Dutch van der Linde.
  • Wheeler, Rawson and Co. catalogus is een replica van een in-game shopboek.
  • Twaalf sigarettenkaarten met illustraties van bijzondere personages uit de gamewereld zoals Outlaws en Gunslingers.

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Echt wel kut dat de Collector's Box zonder de game komt. Maar ik ga denk ik wel de Box én de Ultimate Edition kopen. Het gaat wel pijn doen in mijn portemonnee (€200), maar ik wil gewoon alles hebben wat deze game te bieden heeft. :puh: Trouwens ook wel jammer dat de soundtrack er niet bij zit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Platypus zei:

Echt wel kut dat de Collector's Box zonder de game komt. Maar ik ga denk ik wel de Box én de Ultimate Edition kopen. Het gaat wel pijn doen in mijn portemonnee (€200), maar ik wil gewoon alles hebben wat deze game te bieden heeft. :puh: Trouwens ook wel jammer dat de soundtrack er niet bij zit.

Persoonlijk ben ik hier wel blij mee. Nu zit je niet gebonden aan een bepaalde console. GTAIV en V hadden overal het logo van de console op staan. Nu is het lekker clean! :D Verder zal het mij ook 200 gaan kosten :puh:

 

Ik wil graag weten of de Pro en One X betere graphics krijgen!

 

46 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Nuevo Paraiso Gunslinger-club? Dat is geen willekeurig gekozen naam. Gaat de kaart dan toch groter zijn dan ik had aangenomen?

Zou heel vet zijn, maar kan ook enkel een referentie naar de eerste RDR zijn. Laten we het hopen!

 

>> Platypus: Heb je twee posts samengevoegd. In plaats van te dubbelposten kun je ook je bericht bewerken. ;) <<

Bewerkt: door Platypus
posts samengevoegd

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ga sowieso voor de standaard editie. Voornaamste reden is dat die extra in-game voordeeltjes mij niet boeien; ik ga niet extra betalen zodat de game makkelijker wordt. De wereldkaart is wel aardig, maar niet aardig genoeg om daar zoveel extra geld voor neer te leggen. Ik heb nog geen pre-order geplaatst, en die zal er ook wel niet komen; ik kom momenteel vrijwel niet aan gamen toe, en ik voorzie niet dat dat op korte termijn gaat veranderen. Maar aangezien dit een must-have is, zal ik 'm wel in de eerste dagen na de release ergens aanschaffen, of ik 'm dan kan spelen of niet :puh: Ik ken mezelf wel een beetje wat dat betreft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...