Jump to content

WK-special tijdschrift


NandroDavids

Recommended Posts

Ik vind het voor de grote wielerrondes altijd fijn om van tevoren een goede special te hebben met daarin uitgebreide voorbeschouwing en info. Nu zoek ik eigenlijk iets soortgelijks voor het WK Voetbal, maar kan het niet echt vinden. De Voetbal International is de laatste jaren zodanig afgegleden, dat is niet best meer qua inhoud. Iemand suggesties? Wellicht dat een Belgisch blad een mooie special heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

23 uur geleden, NandroDavids zei:

De Voetbal International is de laatste jaren zodanig afgegleden, dat is niet best meer qua inhoud.

Toch is dit denk ik het beste wat Nederland in ieder geval te bieden heeft. De special van dit jaar is 148 pagina's en kost in de losse verkoop 7,99. Op zich niet iets om je een buil aan te vallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben sinds een tijdje geabonnneerd op VI Pro. Ik slechtte de betaalmuur voor een vijfje per maand. Veel leuke artikelen, zeker over het WK, met goede diepgang en leuke interviews. Ik kan het wel aanraden. Ook mogelijkheid tot interactie met de auteurs (Pieter Zwart e.d.). Een volleerde special is het niet en evenmin is het een fysieke versie, maar het is wel leuk, en door de app kan je 'm overal meenemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Mooi WK tot nu toe. Colombia en Polen gaan serieus aan de bak mogen vandaag. En wat is er aan de hand met Messi en co ? Hoe goed hij ook is, hij draagt niet het team zoals Ronaldo dat bv. bij Portugal wel kan. Maar al bij al als die Duitsers en Argentijnen op dit elan verder gaan zou dat toch echt wel de verassing van het toernooi zijn. Al zie ik de Duitsers niet meteen verliezen van Zuid Korea. Nigeria daarentegen kan wel eens een ander verhaal worden voor Messi !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...