Jump to content

HITMAN 2


Platypus

Recommended Posts

 

Ontwikkelaar: IO-Interactive

Uitgever: Warner Bros.

Platform: PS4/Xbox One/PC

Release: 13 november 2018

 

IOI heeft zonet het vervolg op HITMAN Season 1 aangekondigd: HITMAN 2. De game zal in november uitkomen en zal dit keer geen episodic release hebben. Wie de game pre-ordert, zal direct een bonus level Hitman Sniper Assassin kunnen spelen. Dit level heeft een co-op online mode, een primeur in de Hitman franchise.

 

Trailer Hitman Sniper Assassin:

Spoiler

 

 

Gameplay Trailer:

Spoiler

 

 

Launch Trailer:

Spoiler

 

 

Er zijn vier edities. Op deze link kun je zien wat in welke editie zit: http://hitman.com/en-US/purchase

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit. Altijd een fan van de hitman-franchise. Hitman 2 V2, kom maar op!

 

Ik ben Benieuwd of er ook stiekem eastern-eggs worden gemaakt van de oude hitman 2. Bijv. op een computerscherm dat je onderstaande gif ziet :puh:

 

da691c1503c2126d631f53de95dc2139d464f0e6

 

Wat een mooie muziek had Hitman 2 trouwens :puh:

 

 

 

 

 

 

 

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

 

 

IO Interactive heeft zojuist bekend gemaakt dat alle items en voortgang van Season One overgedragen worden naar Season Two! Spelers die Seizoen 1 al helemaal gespeeld hebben krijgen als bedankje alle geoptimaliseerde seizoen 1 levels die via seizoen 2 te spelen zijn gratis!

 

Persoonlijk ben ik heel blij met dit nieuws. De maps zien er allemaal veel mooier en leuker uit, neem bijvoorbeeld het hoge gras in Colorado. En de briefcase, oh damn...

 

HITMAN2-Gamescom-4-768x432.png.f02ddfab9361efc9f015d0976819b8b7.png

 

HITMAN2-Gamescom-1-768x432.png.2dfc1d2c7734a05d2c9ce7443094d601.png

 

HITMAN2-Gamescom-3-768x432.png.06c161b1b6b2661170f1a9be5b511961.png

 

HITMAN2-Gamescom-5-768x432.png.f524bc54dd79f61e885de97b0659f775.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
Op 7/6/2018 om 21:54, Danger_dog_guy_7 zei:

Dit is het beste wat me dit jaar overkomen is

Spoiler

 

335766550acd728b7c4f1f7befef39376b8afd6d.jpg.f004681584734593b4bc7fc2518fa1e7.jpg

 

 

Ik heb deze missie vandaag kunnen spelen op GameForce. :) 

Ik vind het een zeer leuk spel al zie ik niet veel verschil met de vorige game, toen ik de missie nog eens opnieuw wou spelen crashte de game halverwege...

 

Meer opties dan in de vorige game? Nee, absoluut niet. Wel leek deze map alleszins groter te zijn dan de meeste uit de vorige.

 

Ik ga hem zeker en vast wel kopen, alleen niet bij release. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Bijzonder hoe de stemming om kan slaan in dat huis hè? Van buiten is het allemaal zo'n lieve buitenwijk met grappige buurtbewoners, cupcake verkopers en die sfeervolle buurtbarbeque maar op de plekken waar bijna niemand komt zijn echt nare dingen aan de gang. Ook dat pijnlijke verhaal van Janus met die muziek inderdaad, een oude veteraan op het einde van z'n leven, waar de muziek het verhaal verteld. 

 

Spoiler

Voelde me ook wel echt schuldig toen ik Janus ombracht tijdens die hartslag check door het kussen op z'n hoofd te duwen :(

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 03/01/2019 om 10:40, Danger_dog_guy_7 zei:

Bijzonder hoe de stemming om kan slaan in dat huis hè? Van buiten is het allemaal zo'n lieve buitenwijk met grappige buurtbewoners, cupcake verkopers en die sfeervolle buurtbarbeque maar op de plekken waar bijna niemand komt zijn echt nare dingen aan de gang. Ook dat pijnlijke verhaal van Janus met die muziek inderdaad, een oude veteraan op het einde van z'n leven, waar de muziek het verhaal verteld. 

 

  Inhoud verbergen

Voelde me ook wel echt schuldig toen ik Janus ombracht tijdens die hartslag check door het kussen op z'n hoofd te duwen :(

 

Wel jammer dat het een ietwat losse flodder was. Het had wat emotioneler gebracht kunnen worden, met wat geschiedenis van de oudere hitman games erin :puh:  Maarja, het is ook geen story-telling game (Ik vond hitman:absolution daarin toch wel wat hebben :Y  ) 

 

Maar ja, ik dacht hetzelfde. Van een man die aan het eind van z'n leven is. Die van alles verkeerds had gedaan in z'n vorige leven en het eigenlijk alles heeft geplanned om peaceful, op z'n eigen manier, ten einde te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Er is tijdelijk een gratis bonus mission te spelen in Japan. De missie speelt zich af tijdens het jaarlijkse sneeuw festival en de target is de directeur van een vuurwerkfabriek die door een fout een aantal personeelsleden de dood in heeft gejaagd. Het is een vrij simpele missie, maar de unlocks zijn wel leuk. Deze missie is te spelen tot 12 februari.

 

Splashscreen-1024x576.png

 

Mensen die de Gold of Silver edition hebben kunnen nu ook een Winter Sports pack downloaden uit de store. Deze DLC bundel maakt deel uit van Expansion 1 die bij beide edities inbegrepen zit. Het bevat een winter sport outfit, een sneeuwbal (om mensen mee knock-out te gooien), een klim haak om mensen mee te steken, een veiligheidsgesp om mensen mee te stranglen en een gereedschapskoffer om wapens in mee te smokkelen.

 

Item_Overview_square-1024x1024.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...