Jump to content

Parachute Franklin


MiniBean13

Recommended Posts

In Grove Street ligt er geen parachute. Er zijn twee locaties waar je zo een parachute kunt vinden; op Mount Chilliad en bovenop de Mile High Club die in aanbouw is. Op deze map kun je de locaties bekijken. 

 

Na het voltooien van de missie Minor Turbulence zal je altijd een parachute ontvangen wanneer je een helikopter of vliegtuig gebruikt. 

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je een foto sturen waar die precies ligt

 

3 uur geleden, PrioX zei:

In Grove Street ligt er geen parachute. Er zijn twee locaties waar je zo een parachute kunt vinden; op Mount Chilliad en bovenop de Mile High Club die in aanbouw is. Op deze map kun je de locaties bekijken. 

 

Na het voltooien van de missie Minor Turbulence zal je altijd een parachute ontvangen wanneer je een helikopter of vliegtuig gebruikt. 

Ik heb de parachute van Travor nu ook alleen nog frank en als ik ze allemaal heb gehad kan ii m dan kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een foto van de locaties heb ik niet en kan ik helaas ook niet vinden. Maar de parachute op Mount Chilliad ligt op de top in het gebouw waar de kabelbaan stopt. En de parachute op de Mile High Club (in de stad) ligt op de punt van de gele hijskraan die er staat. 

 

De parachute is te koop bij Ammu-Nation voor $100. Ik weet alleen niet wanneer deze daar te koop is. Het zou best kunnen dat deze vanaf het begin van het spel beschikbaar is. Je zou dat het beste even kunnen controleren door een kijkje te gaan nemen. :) 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...