Jump to content
PrioX

Nightclub update voor GTA Online bevestigd voor juli!


Zojuist hebben Rockstar Games en muziekgroep Tale of Us bevestigd dat de eerder uitgelekte nachtclub update er inderdaad aan zit te komen! De update verschijnt in juli en geeft je de mogelijkheid om je eigen avontuur in het nachtleven van Los Santos te beginnen. 

 

Je kunt je bedrijf opzetten als zakenpartner en zorg ervoor dat de DJ's de beste shows draaien. Regel het design van je club, het personeel en de promotie; hoe populairder te club, hoe sneller je zakken gevuld zijn met geld. Een bekende invloedrijk persoon zal je hierbij helpen (''Gay'' Tony Prince?) Artiesten Tale of Us, Solomun, Dixon en The Black Madonna verzorgen de muziek, en waarschijnlijk een radiozender, in deze update.

 

Er is ook een ''gastenlijst'' waarvoor je jezelf kunt opgegeven door in te loggen. In dit artikel staan alle extra's beschreven die je krijgt. :) 

 

Meer informatie over de update geeft Rockstar Games ons later. 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

eindelijk een update waar ik naar uitkijk, sinds de stuntsupdate vind ik het allemaal niet zo speciaal.

hopelijk kunnen ze de sfeer van tbogt weer te pakken krijgen, een van de grootste pluspunten van gta4.

 

ik geloof dat ik ook Luis op het filmpje zag, aan t dansen op de dansvloer...

Bewerkt: door DDT Dorus

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...