Jump to content
Cabyon

Independence Day update is terug & claim je plek op de gastenlijst!


medium.rockstarindep.jpg.44df2da5649171b

 

We zitten in juli en dat is te merken. Tot 9 juli krijg je in Online 40% korting op verscheidene zaken - denk aan vuurwerk, de musket en Independence Day-gerelateerde uiterlijk vertoon dat te kopen valt bij je textieldealer in de buurt. En, niet te vergeten, de Independence Day update keert tot die datum terug! Wat een feest, wat een feest... voor de Amerikanen dan.

 

Er is nog ander nieuws. Als je je hebt ingeschreven voor GTA: Online's Guest List: je eerste cadeautje staat klaar! Je krijgt gratis een Wireframe Orange Bodysuit en $ 300k op je bankrekening gestort. Lijkt me wel genoeg om mee uit te gaan, of niet dan? De kers op de taart moeten we ook niet vergeten: wanneer je tussen 10 en 16 juli inlogt krijg je de Wireframe Pink Bodysuit en daar boven op nog eens $ 100k. Erg smakelijk!

 

Tevens zijn er weer nieuwe kortingen en bonussen. Check daarvoor het desbetreffende topic. :) 

 

Bron en foto: Rockstar Newswire

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

10 uur geleden, GTAKevin023 zei:

Nou, geen 300 k gekregen. Heb elke dag ingelogd en gespeeld. 

Uit de update:

 

Citaat

All GTA$ will be deposited in Maze Bank accounts no later than July 9th.

 

Misschien had ik het er bij moeten zetten. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

terrormau elk jaar met 4 juli is dit. dat is omdat het in america dan gewoon een feest dag is en dan voegen ze niks nieuws toe aan het spel. als je al tijdje speelt had je dit kunnen weten

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb gisteren midag geld bedrag gekregen om dat ik op lijst sta als je niet

voor 2 juli had ingelocht op gta online sta je ook niet op lijst en krijg je geen geld en geen orange wireframe bodysuit

1F834B31-4BB1-4965-98DC-BF89FDC4CCED.jpeg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...