Jump to content
Cabyon

GTA Online bonussen en Guest List belonginkjes


rocks.png

 

Makkelijker kan Rockstar het niet maken, wel leuker. De update van deze week is alweer geen Jester. Je zou vragen wat er nou aan de hand is. Er zijn echter wel wat andere voordeeltjes die je van een zoete zomer voorzien. Tel daar nog boven op dat je, als je je had ingeschreven op de Guest List, je extra flappen krijgt en je kan weer voldaan met je mojito in je ene hand en je console in je andere (als dat voor je werkt) lekker geciviliseerd GTA Online spelen. Is dat niet fantastisch? Als ik het niet dacht...

 

Alle bonussen en extra's staan keurig vermeld in het topic. En even tussen ons: je krijgt prettige korting op een flink aantal vliegtuigen en tuneables voor je viervoeters... als dat niet de kers op de taart is, weet ik het ook niet meer.

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Beter concentreren op GTA VI met een nieuwe map of een ultra grote map van alle GTA reeksen die er al geweest zijn en die verbinden met bruggen en tunnels !!! niet zo moeilijk aangezien ze al de plattegronden hebben, enkel updaten naar moderne graphics.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

22 minuten geleden, Tom121 zei:

GTA 6 komt pas ergens in 2020 of later niet eerder 

Voor mij is GTA Online ook wel mooi, heeft enkele positieve kanten door je eigen verhaal te creëren wat je niet kon bij gewoon GTA. Maar die hele oorlogstock was er teveel aan. Luxe auto's, superauto's, motoren, boten, vliegtuigen, ok, maar geen oorlogswagens en munitie gedoe. Mja ieder zijn ding zeker en de jeugd wil eenmaal geweld :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...