Jump to content
Cabyon

Rockstar pakt uit met extra kortingen - geen Nightlife update deze week


medium_snel.jpg.1daef725106e4623f3ee394a

Naar: ARRT_shaku

 

Curieus, curieus, je zou er boeken vol over kunnen schrijven - of ook niet. Zoals de beroemde gamer en drugsdealer Johan Snuijff ooit zei; oh, wacht, ik quote nu een niet bestaand persoon. In ieder geval, Rockstar heeft weer een update uitgebracht deze week, of kunnen we beter zeggen: uit hun broek gepoept? Haha ja, ik zeg het bijna onironisch. Weet je waarom? Nou:

  • Dat je weer GTA$ 100K en een Blue Wireframe Bodysuit krijgt vanwege de aankomende Nightlife update is minder, want;
  • Het betekent dat de Nightlife Update er... nog niet is;
  • Om dat te compenseren doet Rockstar iets leuks.. 
  • Of iets heel saais...
  • En smijt met kortingen.

 

Je kan flink de economie een handje helpen met kortingen op hangars, facilities, biker clubhouses & supplies en daarboven op kan je ook nog eens een kekke 50% korting krijgen op alles wat met je yacht te maken heeft. Tenminste, als je zoveel doekoe hebt. 

 

De reden waarom ik enkele van bovenstaande tekstjes in opsommingen heb ingevoegd? Omdat Rockstar de ogenschijnlijke teleurstelling van het uitblijven van de Nightlife update (... de geruchten zeggen: volgende week...) bestrijdt door het geven van 28 (of 29) extra kortingen. Zoveel! Check 't topic met de bonussen en kortingen hierrr

 

Over en uit!

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Sins rockstar bekent maakte dat er update aan kwam is rodel pers op vollesterke aan werk er gaan geen week voorbij of op YouTube verschijnen filmpjes en meer over de update iedereen rodel maar raak terwijl rockstar ze mond stijf dicht hout ik vind heel knap dat mensen zo kunnen rodelen over iets waar ze in feite nog weinig over weten ik hoop dat we deze week eindelijk filmpje en datum krijgen dan zijn we van gerodel af want we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht op update

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Tom121 zei:

Sins rockstar bekent maakte dat er update aan kwam is rodel pers op vollesterke aan werk er gaan geen week voorbij of op YouTube verschijnen filmpjes en meer over de update iedereen rodel maar raak terwijl rockstar ze mond stijf dicht hout ik vind heel knap dat mensen zo kunnen rodelen over iets waar ze in feite nog weinig over weten ik hoop dat we deze week eindelijk filmpje en datum krijgen dan zijn we van gerodel af want we hebben nu toch wel lang genoeg gewacht op update

Weet niet hoe oud je bent, maar op enige leeftijd (8jaar) leer je toch al snel zonder fouten schrijven :) 

 

Sins = SINDS , rodel pers = RODDELPERS , vollesterke = VOLLE STERKTE , zinsopbouw "op vollesterke aan werk" = OP VOLLE STERKTE AAN HET WERKEN, iedereen rodel = IEDEREEN RODDELT, hout = HOUDT , rodelen = RODDELEN , en dan spreek ik nog niet over feit dat er nergens een punt of komma wordt geplaatst achter een zin.

Ik zal nu wellicht zelf kritiek krijgen omdat ik dit verbeter, maar eerlijk is eerlijk : als mijn dochter van 9jaar zo zou schrijven dan mag ze meteen haar schooljaar overdoen !

 

>>>Cabyon: Grammaticale kritiek lever je constructief. Dus zo: "Blijf bij een nieuwsbericht over GTA:O alsjeblieft on-topic en houd je niet bezig met koetjes en kalfjes."<<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zou 3 weken zijn met die hangars onzin :D Hallo R*, gaat ie goed? Of wil je snickers erbij? Want je bent zo dood als een pier als je op shark cards aast. Enne, wat is er met die spuuglelijk Jester Classic gebeurd? Weet R* dan niet dat Supra (Jester Classic) één van de meest gewilde auto is naast Skyline GTR (Elegy Retro Custom)? En toch hebben ze de Jester Classic gigantisch verpest met veel bugs en zelfs 2D lichten.

 

R* is niet meer wat het geweest was, hun beste games zijn de games vóór GTAV uitkwam. (Naar mijn mening uiteraard).

Maar het kan ook door Take2 en niet R* die zo stom is geworden want het valt me op dat Strausvogel Zeldick andere bedrijven aan het afkakken is zoals Ubisoft en dat Take2 het niet begrijpt waarom Ubisoft geen dikke vette winst maakt zoals Take2. De toppunt van arrogantie.

 

En leuke OP trouwens :D

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

18 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Weet niet hoe oud je bent, maar op enige leeftijd (8jaar) leer je toch al snel zonder fouten schrijven :) 

 

Sins = SINDS , rodel pers = RODDELPERS , vollesterke = VOLLE STERKTE , zinsopbouw "op vollesterke aan werk" = OP VOLLE STERKTE AAN HET WERKEN, iedereen rodel = IEDEREEN RODDELT, hout = HOUDT , rodelen = RODDELEN , en dan spreek ik nog niet over feit dat er nergens een punt of komma wordt geplaatst achter een zin.

Ik zal nu wellicht zelf kritiek krijgen omdat ik dit verbeter, maar eerlijk is eerlijk : als mijn dochter van 9jaar zo zou schrijven dan mag ze meteen haar schooljaar overdoen !

Ik ben iemand met dyslexie en zo snel voel ik me niet aangevallen interesseert me weinig wat mensen vinden of denken van iemand met dyslexie 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 minuten geleden, Tom121 zei:

Ik ben iemand met dyslexie en zo snel voel ik me niet aangevallen interesseert me weinig wat mensen vinden of denken van iemand met dyslexie 

Zo hoort dat :)  Je leeft je eigen leven en niemand die over jou beslist. Oordelen/veroordelen is dan ook puur onzin.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

18 minuten geleden, SilverRST zei:

Zo hoort dat :)  Je leeft je eigen leven en niemand die over jou beslist. Oordelen/veroordelen is dan ook puur onzin.

Groot gelijk !! Een echte schande indien ze daarvoor zouden lachen !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...