GTAGames.nl
Bassieboy35

Je eigen dance club in GTA Online vanaf 24 juli!

20 berichten in dit onderwerp

Na bevestiging van muziekgroep Tale of Us werd bekend dat er een Nightclub update aan zat te komen. Sindsdien was het de vraag wanneer de update wordt uitgebracht, maar het grote woord is eruit. Vanaf volgende week dinsdag komt deze update naar GTA Online. In het eerdere topic werd al gespeculeerd over de mogelijke comeback van Anthony Prince, betere bekend als gay Tony. Ook Luis, de protagonist van GTA The Ballad of Gay Tony, leek in de trailer te vinden te zijn. Van deze laatste is tot dusver nog geen bevestiging, maar wel is bekend dat Tony terugkomt. Het lijkt erop dat hij het contactpersoon zal zijn als het gaat om al het nachtclub gebeuren. 

Hoe alles precies in z'n werk gaat moeten we nog even afwachten tot dinsdag. Wel kunnen we stellen dat het principe hetzelfde blijft van eerdere updates zoals de Import/Export update: door middel van investeringen en opdrachten creëer je de mogelijkheid om extra geld bij te verdienen.

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Het ziet er erg netjes uit. Toen ik nog GTA V / GTA Online speelde vond ik het heel erg jammer dat er geen nachtclubs waren in het spel. Misschien kijk ik naar een paar video’s van de update wanneer de update officieel is uitgebracht en koop ik ooit weer eens PlayStation Plus.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Voor een GTA: Online update ziet het er inderdaad wel goed uit, maar ik blijf bij GTA:Online steeds meer het gevoel hebben alsof ik niet meer naar GTA kijk; maar een of andere Saints Row.

GTA was vanilla toch wat beter uitgebalanceerd, misschien trekt mij dat gewoon wat meer :puh: 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er goed uit, maar ik vrees voor mijn virtuele centen. Ik ben benieuwd hoeveel een 'hub' gaat kosten om je andere bedrijven te kunnen volgen. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Geplaatst: (bewerkt)

Kan niet wachten. Dit is wel heel wat anders. Geld genoeg dus kom maa door.

Zag ik daar nu een garage space? Yihaaaa

Screenshot_20180719-173413.png

Bewerkt: door Schumy7_Patriot

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ziet er allemaal fantastisch uit ben eigenlijk heel nieuwschierig waar we de locatie kunnen verwachten in stad heb ide dat we ondergronds gaan ergens in stad

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Zie ik daar een (improved!?) Jester?

Links naast de Banshee

2qss7b7.png 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

leeft evan moss nog? 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Geplaatst: (bewerkt)

16 uur geleden, .Sharingan zei:

Zie ik daar een (improved!?) Jester?

Links naast de Banshee

2qss7b7.png 

Jup. Aka toyota supra.

Pounder custom ziet er ook erg sterk uit hoop dat dat ding wel wat schade kan hebben anders is het weer eens zinloos.

Als je goed kijkt in de trailer zie je de nieuwe sport car Jester classic (Supra). Plus een armored van or something. Hoop niet dat deze update weer vol met weaponized trucks/vans zitten.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Het heeft wel wat. Ben benieuwd wat voor missies we precies te zien krijgen. Ik heb bijna negen miljoen dus misschien kan ik ook wat leuks kopen. :puh: 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik sta na álle uitgaves en ellende op 261 miljoen. Kan ik toch aardig neon balkje voor kopen dacht ik.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
14 uur geleden, TerrorMau5 zei:

leeft evan moss nog? 

Nee, die is vermoord. Ik denk dat je doelt op de man die Tony omhelst? Aan zijn stem te horen is dat Lazlow. :puh: 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

OMG is inderdaad Lazlow (Political Correctness) en Gay Tony.  Spelen dus :)

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben nieuwschierig hoelaat we de update dinsdag kunnen ontvangen

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
2 minuten geleden, Tom121 zei:

Ben nieuwschierig hoelaat we de update dinsdag kunnen ontvangen

Meestal rond 11:00 uur. :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.