Jump to content
Bassieboy35

Je eigen dance club in GTA Online vanaf 24 juli!


Na bevestiging van muziekgroep Tale of Us werd bekend dat er een Nightclub update aan zat te komen. Sindsdien was het de vraag wanneer de update wordt uitgebracht, maar het grote woord is eruit. Vanaf volgende week dinsdag komt deze update naar GTA Online. In het eerdere topic werd al gespeculeerd over de mogelijke comeback van Anthony Prince, betere bekend als gay Tony. Ook Luis, de protagonist van GTA The Ballad of Gay Tony, leek in de trailer te vinden te zijn. Van deze laatste is tot dusver nog geen bevestiging, maar wel is bekend dat Tony terugkomt. Het lijkt erop dat hij het contactpersoon zal zijn als het gaat om al het nachtclub gebeuren. 

 

 

 

 

Hoe alles precies in z'n werk gaat moeten we nog even afwachten tot dinsdag. Wel kunnen we stellen dat het principe hetzelfde blijft van eerdere updates zoals de Import/Export update: door middel van investeringen en opdrachten creëer je de mogelijkheid om extra geld bij te verdienen.

 

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Vrees dus voor weer eens continu gsm gerinkel door Lester of andere heren die je niet wenst ! De optie "gsm uitzetten" is hier al door een miljoen mensen aangevraagd maar Rockstar doet er niets aan ! Elke maal om de seconde je gsm die afgaat. Ook al zet je geluid af, blijft irritant.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik wil iets vragen maar zie dat ik hierboven nog steeds als laatste sta met een reactie, dus zal men wellicht weer denken dat ik dubbelpost wat niet zo is (datum toen 24/07 , nu 18/08) . Mijn vraag is, ik heb uiteindelijk toch toegegeven aan aankoop Dancing en ben dus 2.500.000 kwijt en dan nog eens om het uur wel 3.000 onkosten en verdienste 20.000 tot nu toe. Die verdienste kan ik niet verkopen want is enkel open sessie met andere spelers dus ?????

Als ik sightseer doe verdien ik om de 8 minuten 25.000 en op een uur dus meer dan 100.000 met 0.0000 onkosten. Rekening snel gemaakt denk ik !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

ik wil iets vragen maar zie dat ik hierboven nog steeds als laatste sta met een reactie, dus zal men wellicht weer denken dat ik dubbelpost wat niet zo is (datum toen 24/07 , nu 18/08) . Mijn vraag is, ik heb uiteindelijk toch toegegeven aan aankoop Dancing en ben dus 2.500.000 kwijt en dan nog eens om het uur wel 3.000 onkosten en verdienste 20.000 tot nu toe. Die verdienste kan ik niet verkopen want is enkel open sessie met andere spelers dus ?????

Als ik sightseer doe verdien ik om de 8 minuten 25.000 en op een uur dus meer dan 100.000 met 0.0000 onkosten. Rekening snel gemaakt denk ik !

Een nightclub is een passief inkomen dat winst maakt over een langere termijn. :) 

Met die 20.000, bedoel je dan $20.000 dat je nightclub zelf heeft gemaakt of je warehouse onder je nightclub?

Het geld dat je nightclub opbrengt is namelijk beschikbaar in de kluis achter je bureau. Eens je tegen de muur staat krijg je de optie om je kluis te openen.
Je goederen verkopen van je warehouse verkoop je altijd in je speedo die je gratis hebt gekregen bij de aankoop van je nightclub. (tenzij het bedrag te hoog is) Dit voertuig heeft een redelijk goede armor tegen vijandelijke spelers en kan je zelfs upgraden in je garage.

 

Voor meer informatie over welke categorieën voor de meeste opbrengst zorgt verwijs ik je graag naar dit topic. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op ‎18‎/‎08‎/‎2018 om 20:47, Skullz-000 zei:

Een nightclub is een passief inkomen dat winst maakt over een langere termijn. :) 

Met die 20.000, bedoel je dan $20.000 dat je nightclub zelf heeft gemaakt of je warehouse onder je nightclub?

Het geld dat je nightclub opbrengt is namelijk beschikbaar in de kluis achter je bureau. Eens je tegen de muur staat krijg je de optie om je kluis te openen.
Je goederen verkopen van je warehouse verkoop je altijd in je speedo die je gratis hebt gekregen bij de aankoop van je nightclub. (tenzij het bedrag te hoog is) Dit voertuig heeft een redelijk goede armor tegen vijandelijke spelers en kan je zelfs upgraden in je garage.

 

Voor meer informatie over welke categorieën voor de meeste opbrengst zorgt verwijs ik je graag naar dit topic. 

Met die 20.000$ bedoelde ik inderdaad nachtclub opbrengst. Heb ze uit mijn safe gehaald. Wat andere goederen betreft, ik speel nooit met iemand anders, steeds online in mijn eentje.

De reden dat ik geen enkel persoon online vertrouw is omdat ze je meteen dood schieten zonder enige reden, ook al heb je zelf geen enkel wapen in bezit, knal dood en lachen. Niet mijn stijl van spelen. Dus doe ik enkel solo. Ik ga mijn karakter weer verwijderen mits rockstar ervoor zorgt dat je geen garages, huizen, boten, ….kortom eigendom kan verkopen. Beetje smerig van hen. Alsof je in het echt geen huis kan verkopen of garage zonder een ander te kopen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...