Jump to content

CE-34335-8 PS4-foutcode


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GTA_FUNPLAYER

    19

  • Sentasi

    11

  • Schumy7_Patriot

    5

  • PrioX

    1

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb je het juiste update bestand op de USB geplaatst? Heb je de mappen die ik noemde gemaakt? Die zijn erg belangrijk, en moeten beslist in hoofdlettets geschreven worden. Zit daar ergens ook maar een verkeerde letter in, dan zal je PS4 het bestand niet kunnen vinden. 

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist, Sentasi zei:

Heb je het juiste update bestand op de USB geplaatst? Heb je de mappen die ik noemde gemaakt? Die zijn erg belangrijk, en moeten beslist in hoofdlettets geschreven worden. Zit daar ergens ook maar een verkeerde letter in, dan zal je PS4 het bestand niet kunnen vinden. 

Ik weet dat je wil helpen, maar ik zegt het je al meermaals !!! Alles is perfect identiek zoals je schrijft ! HOOFDLETTERS, ZONDER KOMMA, juiste mappen... Wat meer kan ik nog doen? Alles is identiek zoals beschreven in de hulp

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst hoef je niet te schreeuwen, ik probeerd je te helpen. Ik kan ook niks voor je doen. Je tweede post had ik niet gezien, die had je tegelijktijdig met mijn post geplaatst. Tevens wordt dubbelposten hier niet gewaardeerd. 

 

Ik denk dat je een verkeerd bestand heb, het is namelijk veel te klein. Vermoedelijk heb je een update bestand gedownload, en niet de volledige firmware. Die is namelijk rond de 900mb groot. 

 

Edit: volg onderstaande link, en je zou dan bij de juiste software moeten uitkomen. 

 

http://deu01.ps4.update.playstation.net/update/ps4/image/2018_0510/rec_484773c0ee36ae22c9e4e4c051968861/PS4UPDATE.PUP

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, Sentasi zei:

Allereerst hoef je niet te schreeuwen, ik probeerd je te helpen. Ik kan ook niks voor je doen. Je tweede post had ik niet gezien, die had je tegelijktijdig met mijn post geplaatst. Tevens wordt dubbelposten hier niet gewaardeerd. 

 

Ik denk dat je een verkeerd bestand heb, het is namelijk veel te klein. Vermoedelijk heb je een update bestand gedownload, en niet de volledige firmware. Die is namelijk rond de 900mb groot. 

Dit is ook al iets wat ik nooit begrijp en ook nooit zal begrijpen !!! Blijkbaar is er een "regel???" die aanduidt dat als men HOOFDLETTERS gebruikt dit betekent dat men SCHREEUWT ???????????????? Ik begrijp dit niet wat ik weet 100% dat je mij helpt ! In mijn ogen en zinsopbouw die is als 43jarige op school heb meegekregen in de jaren 1990 zonder computerlessen is een hoofdletter gebruiken een regelmaat in een zin, en geen "schreeuw" Ik sta elke maal weer verbaasd dat men mij beoordeeld op schreeuwen en ik wete van niets kwaad.  Met die hoofdletters duidt ik "in mijn ogen" aan welke woorden belangrijk zijn zoals cursief gedrukte letters.

 

Dan heb ik inderdaad een verkeerd bestand, dit is het bestand die ik downloaden van deze site : https://www.playstation.com/nl-be/get-help/ps4-system-software/    en daar download update 5.50

 

Nogmaals excuses want ik weet wel dat je wil helpen :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, over het algemeen worden hoofdletters en een overdaad aan uitroeptekens gezien als schreeuwen online. Dat kan soms aan de andere kant van de lijn verkeerd overkomen, ookal bedoel je er niks verkeerds mee. Dat is inderdaad een min of meer ongeschreven regel denk ik. 

 

Maargoed, ik zou zeggen probeer even dat andere bestand, als het dan nog niet lukt, kijken we gewoon even verder. 

 

Jouw link linkt inderdaan door naar een update bestand. Ik weet zeker als je mijn link volgt in mijn vorige post, het wel moet lukken. 

Bewerkt: door Sentasi
Link to comment
Delen op andere websites

Ok nu heb ik dus een update van 1GB gedaan ofzo (iets meer dan 900mb) en is het gelukt. Nu vraagt hij of ik wil doorgaan met update installatie maar dat ik dan alle gegevens kwijt ben. Dus zal ik wellicht mijn GTA level (130) en 41miljoen kwijt zijn? Op de website van Social Club zie ik ze nog wel. Indien het zo is, tja dan begin ik GTA van 0 opnieuw he. Maar dat console weer werkt is belangrijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hangt er vanaf, heb je een back up gemaakt van je saves? Staan je saves in de cloud? (Online opgeslagen.) Dan kan je ze gewoon weer downloaden. 

 

En ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt GTA Online niet op je PS4 opgeslagen, maar ergens bij Rockstar. Maar nogmaals, daar ben ik niet zeker van. Daarom maak je ook altijd een backup van je saves voordat je zoiets doet. Dit kan je automatisch doen in de Cloud, als je PSPlus member bent. Dan heb je er geen omkijken naar en altijd een backup tot je beschikking. 

Link to comment
Delen op andere websites

4 minuten geleden, Sentasi zei:

Dat hangt er vanaf, heb je een back up gemaakt van je saves? Staan je saves in de cloud? (Online opgeslagen.) Dan kan je ze gewoon weer downloaden. 

 

En ik weet het niet zeker, maar volgens mij wordt GTA Online niet op je PS4 opgeslagen, maar ergens bij Rockstar. Maar nogmaals, daar ben ik niet zeker van. Daarom maak je ook altijd een backup van je saves voordat je zoiets doet. Dit kan je automatisch doen in de Cloud, als je PSPlus member bent. Dan heb je er geen omkijken naar en altijd een backup tot je beschikking. 

ok thx voor de hulp :) !

Link to comment
Delen op andere websites

11 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ok nu heb ik dus een update van 1GB gedaan ofzo (iets meer dan 900mb) en is het gelukt. Nu vraagt hij of ik wil doorgaan met update installatie maar dat ik dan alle gegevens kwijt ben. Dus zal ik wellicht mijn GTA level (130) en 41miljoen kwijt zijn? Op de website van Social Club zie ik ze nog wel. Indien het zo is, tja dan begin ik GTA van 0 opnieuw he. Maar dat console weer werkt is belangrijker.

Online character is online save op rockstar cloud servers.. dat staat er over 2 eeuwen nog zolang ze maar online zijn, raakt u niks kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

nu is hij bezig met het downloaden van een update versie 1.27. Maar console maakt toch wel een vibrerend raar gezoem. Eerst melde hij bij GTA dat hij de disk niet kon lezen, daarna opnieuw gedaan en dan zag ik de disk staan. Hopelijk is hij niet veruit de brui aan geven. is console van 2015

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm alles kan tegenwoordig, hoop het niet voor je. 

Niet toevallig een "snellere" schijf erin gestoken? 7200RPM i.p.v 5400RPM? Dan zal hij ook een ander geluid maken, omdat die schijf harder draait. Maar dat kan geen kwaad. 

Link to comment
Delen op andere websites

Nu pas (0:49u) heeft hij gedaan met update en inderdaad ben alles kwijt ! :( terug level 0 en 0$ ipv 130 en 41miljoen$ . Nogthans daht ik dat hij automatisch opsloeg op cloud. Ik heb bij de website van Rockstar Social Club mijn gegevens nog van 41miljoen staan. Ik denk dat ik niet de juiste begin player heb. Maar ik weet niet hoe ik mijn oude moet terughalen. Er staat nogthans mijn Sony network name op als vroeger.

Link to comment
Delen op andere websites

Geef het even wat tijd en speel eerst de prologue opnieuw. Als alles online dan nog niet terug is, even een support ticket indienen bij Rockstar. Als je gegevens op SocialClub nog kloppen, ben je niks kwijt. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...