GTAGames.nl
GTA_FUNPLAYER

CE-34335-8 PS4-foutcode

36 berichten in dit onderwerp

ok hij heeft mijn karakter en de 41miljoen nog :) was wel raar dat ik begon met de intro waar Michael, Trevor en Michael de bank overvielen. Dus dacht ik alles opnieuw

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Mooi zo, komt alles toch nog goed. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
8 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

ok hij heeft mijn karakter en de 41miljoen nog :) was wel raar dat ik begon met de intro waar Michael, Trevor en Michael de bank overvielen. Dus dacht ik alles opnieuw

Dat klopt natuurlijk, story mode dat is locale save data. Áls je geen cloud save importeert dan is er ook geen save data hé.

Achja het is gelukt, lekker spelen weer.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
Citaat

Hallo ik heb problemen met mijn Social Club snapmatic pics. op de website staan nog oudere fotos op die niet op mijn spel te zien zijn via gallery. Ik heb onlangs wel moeten gta helemaal herstarten van 0, Michael en Trevor enzo hebben weer 0$ en op Social Club hebben ze nog 4milj. Mijn Online $ is hetzelfde gebleven maar mijn fotos zijn weg op spel maar niet op soccial club. Kan ze ook niet verwijderen op website want dat gaat enkel via het spel.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Als het goed is zijn Snapmatics ook via Social Club te verwijderen. Rechtsonder bij de foto staan drie puntjes waar je op kunt klikken. Hier staat de optie om ze te verwijderen. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
2 minuten geleden, PrioX zei:

Als het goed is zijn Snapmatics ook via Social Club te verwijderen. Rechtsonder bij de foto staan drie puntjes waar je op kunt klikken. Hier staat de optie om ze te verwijderen. 

Ah ok ik heb het geprobeerd en is goed. Wist dat niet. Dank je :) 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.