Jump to content

GTA Online had moeten stoppen bij update X.


PrioX

Recommended Posts

De meningen over GTA Online zijn aardig verdeeld in de community. Veel spelers spelen het nog dagelijks met veel plezier en kijken steeds uit naar de nieuwe updates. Maar toch zijn er ook erg veel spelers die al tijden klaar zijn met GTA Online en er geen aandacht meer aan besteden.

 

We krijgen nog steeds grote updates zoals de After Hours update die dinsdag uitkomt. Je leest dan veel opmerkingen dat de updates niks meer toevoegen en ze al hadden moeten stoppen.

 

Mijn vraag is dus, voornamelijk aan de spelers die klaar zijn met GTA Online; Bij welke update hadden de updates voor GTA Online moeten stoppen?

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt dit uit? Je bent t zat of niet. Je love it or hate it. Natuurlijk is alles eentonig maar deze update misschien niet.

 

Van A naar B rijden of vliegen vind ik persoonlijk nog niet zo erg. Fun factor blijft toch leuk, je waant je even in LA als miljardair, heerlijk toch. Ik betrap mezelf er wel op dat na een update ik het spel wéér vaker speel en dat ebt dan weer langzaam weg. Zijn genoeg andere top games in mijn kast ;)

 

Een andermans oordeel óver wanneer dit dus zou moeten stoppen is dan ook niet relevant. En zeiksnorretjes heb je altijd. En die het stiekem nog steeds spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

28 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Een andermans oordeel óver wanneer dit dus zou moeten stoppen is dan ook niet relevant. En zeiksnorretjes heb je altijd. En die het stiekem nog steeds spelen.

Het zou best relevant kunnen zijn voor een leuk gesprek :puh: 

 

Ikzelf had het leuker gevonden als er nu wat meer prioriteit gegeven wordt aan een nieuw spel. Met name omdat zelfs met de updates het gewoon een oud spel is en alles nu een beetje uit zijn verband gerukt aanvoelt. Beetje 'Saints Row', zoals ik zopas al zei.

 

Maar goed, in de huidige situatie is een oude game mét updates; nog altijd beter dan een game zonder updates. En ja, ik vind de updates best wel leuk :puh:  Maar de playerbase is ook nu wat minder (vrienden spelen nu andere games), dusja... Tijd voor een nieuwe GTA :D 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eind 2016 gestopt met GTA Online, ik denk dat dat was met de lowrider-update. Toen was ik het beu en interesseerden de updates mij niet meer. Bovendien waren er nog zoveel andere games die ik ook wou spelen. Sindsdien heb ik GTA:O nog twee keer gespeeld: een keer om de biker-update te testen en nog een keer om de laatste trophy te halen die ik nog niet had. Na die trophy heb ik GTA V ook van mijn PS4 verwijderd. Binnenkort ga ik de game terug installeren enkel en alleen om die treasure hunts voor Red Dead Redemption II te doen, dus niet omdat ik terug geïnteresseerd ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij hadden ze mogen stoppen bij de Lowriders update. Hoewel er daarna grote updates zijn uitgekomen met ook wel leuke content, vind ik dat deze zich te veel op het grinden hebben gefocust. Continu bezig zijn met het verdienen van geld vind ik persoonlijk niet leuk. De opzet van die updates staat me gewoon niet aan. Ik had liever gezien dat ze tal van nieuwe contact missies hadden toegevoegd, of een creator hiervoor zodat men ze zelf had kunnen maken. Van mij hadden ze ook wel een Part II mogen uitbrengen van de Freemode Events update. 

Link to comment
Delen op andere websites

23 uur geleden, .Sharingan zei:

Tot aan met Import/Export. Alles wat sindsdien is uitgekomen heeft de game grotendeels verpest. En dan heb ik het met name over de weaponized grief vehicles.

Kan enkel een groot gelijk aan toevoegen :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Alhoewel het wel allemáál op elkaar begint te lijken, mogen ze van mij dlc uitbrengen tot de wereld vergaat.

Ik wacht nog steeds op een tuner update.

Dwz meer opties om te wagens te tunen, meer velgen etc etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Op 22-7-2018 om 22:53, NicolaB zei:

Het zou best relevant kunnen zijn voor een leuk gesprek :puh: 

 

Ikzelf had het leuker gevonden als er nu wat meer prioriteit gegeven wordt aan een nieuw spel. Met name omdat zelfs met de updates het gewoon een oud spel is en alles nu een beetje uit zijn verband gerukt aanvoelt. Beetje 'Saints Row', zoals ik zopas al zei.

 

Maar goed, in de huidige situatie is een oude game mét updates; nog altijd beter dan een game zonder updates. En ja, ik vind de updates best wel leuk :puh:  Maar de playerbase is ook nu wat minder (vrienden spelen nu andere games), dusja... Tijd voor een nieuwe GTA :D 

Of nieuwe vrienden...?

Anyway... ik ben laat ingestapt, maar ik vind de CEO/Biker updates nog best wel passend binnen het GTA gevoel. Dat gedoe met bunkers en clubs vind ik een stuk minder passend (al speel ik ze wel, dat dan weer wel).

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...