Jump to content
Niked

GTA Online: After Hours – Alles wat je moet weten over de nieuwe nightclubs!


 

everythingyouneedtoknowpic2

De hele crew samen vlak voor de grote opening

 

Rockstar Games heeft ons vandaag verwend met een stevige update van wel 4,3GB. 

Maar hoe werkt het? Zijn nightclubs winstgevend? Wat zijn kosten die je je kunt besparen? Ontdek het hier!

 

Locatie

Voor wie volgens het ‘time is money’ principe speelt kiest het best de locatie met de beste verbinding tussen je nightclub, een snelweg en de luchthaven.
De goedkoopste nightclub is beschikbaar vanaf $1.080.000 op de Foreclosure website. De duurste is verbazingwekkend slechts $1.700.000, zonder upgrades. Upgrades kunnen je nightclub (afhankelijk van hoeveel garage/warehouse verdiepingen je wil) je al snel $3.000.000 extra kosten.
Alle locaties: 

  • Elysian Island - $1.080.000
  • LSIA - $1.135.000
  • Vespucci Canals - $1.320.000
  • Cypress Flats - $1.370.000
  • Mission Row - $1.440.000
  • La Mesa - $1.500.000
  • Strawberry - $1.525.000
  • Del Perro - $1.645.000
  • Downtown Vinewood - $1.670.000
  • West Vinewood - $1.700.000

 

De naam van je nightclub

Helaas hebben we deze keer niet de keuze gekregen om zelf een naam te verzinnen.
Er is namelijk keuze tussen onderstaande opties: 

  • Omega
  • Gefängnis
  • Paradise
  • Studio Los Santos 
  • Maisonette Los Santos
  • The Palace
  • Galaxy
  • Technologie
  • Tony’s fun house

Je keuze is uiteraard puur cosmetisch en is niet zichtbaar buiten je nightclub. 

 

Populariteit

Een nightclub brengt $10.000 op elke 48 minuten. (zolang de populariteit op het hoogste blijft) 
Elke dag daalt de populariteit en vervolgens ook het inkomen. 

Helaas veranderen de extra upgrades die beschikbaar zijn op je computer hier niets aan. Enkel de staff upgrade ($475.000) zorgt voor een hogere populariteit voor een langere tijd, met dezelfde winstbedragen.

 

Om de populariteit van je nightclub hoog te houden zijn er verschillende willekeurige missies beschikbaar die je opstart via een computer. Net zoals bij andere bedrijven spelen deze missies zich af in freemode. Ook het (her)boeken van een DJ of promotie missies van andere spelers doen mislukken helpen aan je populariteit. 

 

 medium.Di3iWQZX4AANHbz.jpg.e17397092f5cecf6a9789f25aa2a71a0.jpg

Het nieuwe interface van je computer in je nightclub 

 

 Je nightclub: de centrale hub van (bijna) al je bedrijven

 In je nightclub heb je de mogelijkheid om personeel (max. 5) goods te laten regelen zoals special crates, cash, coke, weapons, weed, meth en document forgery. Na verloop van tijd verschijnen de goods in je nightclub warehouse. De meest winstgevende producten zijn special crates (cargo) en weapons (sporting). Met een volle stock leveren beide $500.000 op. Voor een volle stock zul je wel wat geduld moeten hebben, zowel cargo als weapons nemen tussen de 58 en 66 uur in beslag.

 

Als je kiest om met 5 werknemers te werken kun je ze het best in deze categorieën laten werken (gesorteerd van meest tot minst winstgevend);

 

  • Cargo - $500.000
  • Sporting - $500.000
  • South American - $200.000
  • Pharma - $170.000
  • Cash Creation - $140.000
  • Organic  - $120.000
  • Printing - $60.000

 

De bedragen achter de categorieën staan gelijk voor een volle stock. Let er wel op dat deze bedragen berekend zijn met de equipment upgrade, een absoluut vereiste als je winst wil halen uit je nightclub.

Je hoeft dus ook geen supplies te hebben in een bedrijf, aangezien nightclubs en bedrijven nog altijd afzonderlijk werken en dus niet met elkaar in contact komen. 

 

Deze goods kan je vervolgens zelf verkopen met behulp van customizable special vehicles die in de service garage van je nightclub bewaard worden. Bij aankoop van een nightclub krijg je een Speedo Custom gratis en voor niets. 

 

Tony neemt echter wel een klein deel (10%) van je winst om de kosten te dekken. 

 

Hoe heb jij je nightclub ingericht? :) 

 

Bron: GTA: Online

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

38 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Dit zien we zelf ook natuurlijk als we nacht clubje opzetten peeps, maar evengoed leuk.

Er zijn altijd mensen (zeker rond deze periode) die op vakantie zijn, te veel werk hebben waardoor ze geen tijd hebben om te kunnen spelen of afwachten om te zien hoeveel er mee te verdienen valt. Dan is dit topic handig om op de hoogte te blijven van de hoe en wat, zodat ze er meteen in kunnen vliegen. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Aantal vraagjes.

 

Hoef je echt helemaal niks te doen als je al bedrijven heb van je motorclub en SEO en je laat je nachtclub warehouse runnen door personeel?

Want mijn cocaine business werkt niet. Cargo en money doen het wel. 

 

En de security upgrade voor je nachtclub. Is dat echt nodig? Want hoe val ik een andere nachtclub aan dan? 

Of is al mijn stock and goods wat ik heb opgeslagen in me warehouse gewoon veilig en kan dat niet gestolen worden?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die aanval op je bedrijven zijn random, gebeurt bijna nooit. Dat heeft niks met security upgrade te maken. Dat geldt alleen passief, in de uitleg staat ook dat het voor je club beter is met meer uitsmijters en je populariteit zakt mibder snel daardoor.

 

Wat betreft die techneuten die je aan kan stellen voor cargo etc is ook vrij passief,gaat traag maar je kan er weinig aan doen. Ik heb een paar promoot missies gedaan en mijn wal safe gaat daardoor wel sneller naar de 70 duizend.

 

Ik heb zes mensen aangesteld voor supplies farming, heb nu 25 van alles op voorraad maar die LJT belde dat mn planten op waren dus het gaat van actuele voorraad af toch.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, harry1985 zei:

Ik snap er nog weinig van hoe haal je snel die 70.000 en blijf je dat houden. En hoe werkt nu precies die techneuten voor al je zaken ? Beetje meer uitleg zou niet verkeerd zijn.

 

Om te beginnen heb je je nightclub zelf die, als je populariteit op het hoogste blijft, je $10.000 oplevert om de 48 minuten. (Populariteit hoog houden = de kleine missies beschikbaar vanaf je pc) Dit gaat door tot je kluis vol is. (max. $70.000)
 

Daarnaast heb je een warehouse ondergronds voor al je bedrijven op hangars en I/E na. Hier kan je techneuten inhuren (max.5) die om het uur elk een gemiddelde  van $10.000 opleveren. (afhankelijk van welke keuze van goederen je maakt) Je ondergrondse warehouse heeft niets te maken met je bedrijven. Je hebt dus geen supplies nodig in je bedrijven om je warehouse ondergronds te laten werken. 

 

Met een maximum van 5 techneuten en je nightclub is het dus mogelijk om ongeveer $60.000 per uur te verdienen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ok dankje @PrioX

 

Wist je dat na een promoot missie de champagne truck in je nightclub entrance bay blijft staan, met op laadruimte en de flessen en dozen zichtbaar. Altijd leuk dat aankleden wat Rockstar doet. 

 

Eerste sell missie achter de rug vanuit de nachtclub, en ik moet zeggen dat dit veel beter is. Speedo custom is lekker snel en je kan je verdedigen met mines en machine gun als rijder. 

Allleen raar dat de buyer er met mijn pantser bus vandoor gaat en ik de area moet verlaten LoL.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

46 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Ok dankje @PrioX

 

Wist je dat na een promoot missie de champagne truck in je nightclub entrance bay blijft staan, met op laadruimte en de flessen en dozen zichtbaar. Altijd leuk dat aankleden wat Rockstar doet. 

 

Eerste sell missie achter de rug vanuit de nachtclub, en ik moet zeggen dat dit veel beter is. Speedo custom is lekker snel en je kan je verdedigen met mines en machine gun als rijder. 

Allleen raar dat de buyer er met mijn pantser bus vandoor gaat en ik de area moet verlaten LoL.

Ja, maar wel raar dat ik niet kan kiezen welk voertuig ik wil gebruiken. Want mijn Pounder Custom heeft alle toeters en bellen en weet ik veel wat allemaal erop zitten. :( Veel geld ingestoken en dan doet ie de sale met dat kak Speedo bussie waar ik nog niks aan veranderd heb. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

Dit dus! Zie fotos. Piswasser truck staat daar nu permanent.

Ah, ik vond de ruimte al absurd groot voor 1 voertuig..

 

Overigens krijg ik steeds meer het gevoel dat de volgende GTA: Online nog meer van dit soort meuk gaat bevatten..

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...