Jump to content
Niked

GTA Online: After Hours – Alles wat je moet weten over de nieuwe nightclubs!


 

everythingyouneedtoknowpic2

De hele crew samen vlak voor de grote opening

 

Rockstar Games heeft ons vandaag verwend met een stevige update van wel 4,3GB. 

Maar hoe werkt het? Zijn nightclubs winstgevend? Wat zijn kosten die je je kunt besparen? Ontdek het hier!

 

Locatie

Voor wie volgens het ‘time is money’ principe speelt kiest het best de locatie met de beste verbinding tussen je nightclub, een snelweg en de luchthaven.
De goedkoopste nightclub is beschikbaar vanaf $1.080.000 op de Foreclosure website. De duurste is verbazingwekkend slechts $1.700.000, zonder upgrades. Upgrades kunnen je nightclub (afhankelijk van hoeveel garage/warehouse verdiepingen je wil) je al snel $3.000.000 extra kosten.
Alle locaties: 

  • Elysian Island - $1.080.000
  • LSIA - $1.135.000
  • Vespucci Canals - $1.320.000
  • Cypress Flats - $1.370.000
  • Mission Row - $1.440.000
  • La Mesa - $1.500.000
  • Strawberry - $1.525.000
  • Del Perro - $1.645.000
  • Downtown Vinewood - $1.670.000
  • West Vinewood - $1.700.000

 

De naam van je nightclub

Helaas hebben we deze keer niet de keuze gekregen om zelf een naam te verzinnen.
Er is namelijk keuze tussen onderstaande opties: 

  • Omega
  • Gefängnis
  • Paradise
  • Studio Los Santos 
  • Maisonette Los Santos
  • The Palace
  • Galaxy
  • Technologie
  • Tony’s fun house

Je keuze is uiteraard puur cosmetisch en is niet zichtbaar buiten je nightclub. 

 

Populariteit

Een nightclub brengt $10.000 op elke 48 minuten. (zolang de populariteit op het hoogste blijft) 
Elke dag daalt de populariteit en vervolgens ook het inkomen. 

Helaas veranderen de extra upgrades die beschikbaar zijn op je computer hier niets aan. Enkel de staff upgrade ($475.000) zorgt voor een hogere populariteit voor een langere tijd, met dezelfde winstbedragen.

 

Om de populariteit van je nightclub hoog te houden zijn er verschillende willekeurige missies beschikbaar die je opstart via een computer. Net zoals bij andere bedrijven spelen deze missies zich af in freemode. Ook het (her)boeken van een DJ of promotie missies van andere spelers doen mislukken helpen aan je populariteit. 

 

 medium.Di3iWQZX4AANHbz.jpg.e17397092f5cecf6a9789f25aa2a71a0.jpg

Het nieuwe interface van je computer in je nightclub 

 

 Je nightclub: de centrale hub van (bijna) al je bedrijven

 In je nightclub heb je de mogelijkheid om personeel (max. 5) goods te laten regelen zoals special crates, cash, coke, weapons, weed, meth en document forgery. Na verloop van tijd verschijnen de goods in je nightclub warehouse. De meest winstgevende producten zijn special crates (cargo) en weapons (sporting). Met een volle stock leveren beide $500.000 op. Voor een volle stock zul je wel wat geduld moeten hebben, zowel cargo als weapons nemen tussen de 58 en 66 uur in beslag.

 

Als je kiest om met 5 werknemers te werken kun je ze het best in deze categorieën laten werken (gesorteerd van meest tot minst winstgevend);

 

  • Cargo - $500.000
  • Sporting - $500.000
  • South American - $200.000
  • Pharma - $170.000
  • Cash Creation - $140.000
  • Organic  - $120.000
  • Printing - $60.000

 

De bedragen achter de categorieën staan gelijk voor een volle stock. Let er wel op dat deze bedragen berekend zijn met de equipment upgrade, een absoluut vereiste als je winst wil halen uit je nightclub.

Je hoeft dus ook geen supplies te hebben in een bedrijf, aangezien nightclubs en bedrijven nog altijd afzonderlijk werken en dus niet met elkaar in contact komen. 

 

Deze goods kan je vervolgens zelf verkopen met behulp van customizable special vehicles die in de service garage van je nightclub bewaard worden. Bij aankoop van een nightclub krijg je een Speedo Custom gratis en voor niets. 

 

Tony neemt echter wel een klein deel (10%) van je winst om de kosten te dekken. 

 

Hoe heb jij je nightclub ingericht? :) 

 

Bron: GTA: Online

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ben van mening dat ze dit soort voertuigen alleen toevoegen omdat ze er goed aan verdienen. Het voertuig is speciaal, sterk en zal waarschijnlijk binnen no time populair zijn. Veel spelers willen zo'n scharminkel hebben en deze natuurlijk upgraden voor een paar miljoen. En om deze te kunnen upgraden heb je vast weer een ander speciaal voertuig of werkplek nodig. Ik begrijp ook niet wat zo'n vliegende/zwevende motor met nachtclubs van doen heeft. Had liever wat voertuigen als de PMP600 gezien. Naar mijn mening zijn dat voertuigen die bij een update als deze passen. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

ik heb toch een vraagje hoe de supplies aangevuld worden in de nightclub, heb natuurlijk eerst de setup missies gedaan, daarna 2 populariteit missies, heb 4 mensen ingehuurd en gezet op verschillende dingen, meer dan 1 uur gespeeld ma na 1 uur heb ik nog geen cargo om te verkopen of iets, en ik heb hel als moterclub president gedaan, als ceo en zonder iets.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

13 minuten geleden, mrwhoopy zei:

Goedemorgen allemaal,

 

ik heb toch een vraagje hoe de supplies aangevuld worden in de nightclub, heb natuurlijk eerst de setup missies gedaan, daarna 2 populariteit missies, heb 4 mensen ingehuurd en gezet op verschillende dingen, meer dan 1 uur gespeeld ma na 1 uur heb ik nog geen cargo om te verkopen of iets, en ik heb hel als moterclub president gedaan, als ceo en zonder iets.

Hallo! 

 

Het kan best lang duren voordat het warenhuis wordt aangevuld. Wat je misschien nog kunt doen is een upgrade kopen voor je warenhuis (mocht je dat nog niet gedaan hebben). Dit kan ook via de computer in je nachtclub. Door zo'n upgrade te kopen zal de productiviteit omhoog gaan waardoor het warenhuis sneller vult. Ikzelf heb maar 1 werknemer in dienst die cargo ophaalt en dat levert me ongeveer 1 pakket op binnen het uur. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 minuten geleden, PrioX zei:

Hallo! 

 

Het kan best lang duren voordat het warenhuis wordt aangevuld. Wat je misschien nog niet gedaan hebt is een upgrade kopen voor je warenhuis. Dit kan ook via de computer in je nachtclub. Door zo'n upgrade te kopen zal de productiviteit omhoog gaan waardoor het warenhuis sneller vult. Ikzelf heb maar 1 werknemer in dienst die cargo ophaalt en dat levert me ongeveer 1 pakket op binnen het uur. :) 

Aah dankjewel dan komt het waarschijnlijk doordat ik 0 upgrades nog gekocht had, omdat me geld zo goed als op was

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zojuist, mrwhoopy zei:

Aah dankjewel dan komt het waarschijnlijk doordat ik 0 upgrades nog gekocht had, omdat me geld zo goed als op was

Er zijn drie upgrades beschikbaar. Eentje om je warenhuis sneller te laten vullen, een voor extra personeel in je nachtclub zodat de populariteit minder snel afneemt, en een beveiligingsupgrade waardoor de kans dat je wordt aangevallen door NPC minder groot is (al is die kans sowieso al klein).

 

Van wat ik ook begrepen hebt is het ook afhankelijk van welke goederen je binnen wilt halen. Hieronder een afbeelding als bron. Waar deze vandaan komt weet ik zo niet. :puh: 

 



wsw0ttcityb11.thumb.jpg.6393bab7004f8e0080339d4f90329967.jpg 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

33 minuten geleden, PrioX zei:

Er zijn drie upgrades beschikbaar. Eentje om je warenhuis sneller te laten vullen, een voor extra personeel in je nachtclub zodat de populariteit minder snel afneemt, en een beveiligingsupgrade waardoor de kans dat je wordt aangevallen door NPC minder groot is (al is die kans sowieso al klein).

 

Van wat ik ook begrepen hebt is het ook afhankelijk van welke goederen je binnen wilt halen. Hieronder een afbeelding als bron. Waar deze vandaan komt weet ik zo niet. :puh: 

 

 

  Inhoud verbergen

 

 


wsw0ttcityb11.thumb.jpg.6393bab7004f8e0080339d4f90329967.jpg 

 

 

Dankjewel hier kan ik wat mee 😃 het was ind de upgrade die nodig was nu komt het heel langzaam binnen druppelen. En dat lijstje gelukkig had ik daarvan al de meeste gekozen die veel opleverde 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik update de hoofdpost met alle (nieuwe) informatie eens ik terug van vakantie ben. :) 

 

EDIT: Hoofdpost geüpdatet, pm als er volgens jou iets onmisbaar in ontbreekt. Ik sta open voor suggesties. :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Shit, ben ik net gisteren bezig geweest om mijn businesses allemaal goed up en running te krijgen, blijkt er geen link tussen de business en de club. En ik maar denken dat dit een briljante actie was om mensen aan te moedigen ook de kleinere businesses (zoals de wietkwekerij) weer wat populairder te krijgen. Nou ja, dan verkoop ik de documenten maar en sluit ik de boel weer wanneer de voorraad op is.

 

Wel een vraagje: Heeft iemand al ontdekt wat het effect is van de entreeprijs en dresscodes op je omzet of populariteit of zo?
 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Je weed farm moet wel active blijven wil je dat je nightclub supplies blijven accruen.

 

De entreeprijs is voor de real life players in de server. NPC’s leveren helaas geen entree money op. En de dresscode heeft invloed op de kledingstijl van de NPC’s. Geen idee of dat helpt tegen popularity loss.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb wat tests gedaan omtrent nightclub earnings, elke keer als spelers entree betalen en wat nuttigen aan de bar zoals champagne en whiskey telt dat deels mee voor de dagelijkse earnings. 

 

Ik heb mijn toegangsprijs op $100 staan en dresscode techno.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...