Jump to content

Wat vindt jij van de nightlife update?


GTAKevin023

Recommended Posts

Yo!

 

De nightlife update is eindelijk uitgekomen. Wat vindt jij ervan? 

 

Ik vind dat het, zoals gewoonlijk, weer lekker duur is. Als je een super goede nachtclub wil met alle toeters en bellen eraan ben je al snel 7 miljoen kwijt aan alle opties en upgrades. Maar verder vind ik het er wel heel lijp uitzien. :D

Wat ik alleen jammer vind is dat elke nachtclub hetzelfde interieur heeft. Je kan alleen zelf de kleuren en wat andere looks aan je club veranderen. Maar verder blijft het interieur hetzelfde. Dat is namelijk bij bikers clubhouses niet het geval. Of je hebt alleen 1 verdieping of je garage is beneden en je ''mancave'' is dan boven. 

Wat wel het geval is is dat je je nachtclub echt super gaaf en strak eruit kan laten zien! 

 

Verder vind ik wel het een leuk begin hebben. Je moet een aantal missies doen voor je club ook echt aan het draaien is. Dat vind ik wel realistisch.  En natuurlijk ook onderhouden. Maar verder, na het uitgeven van een behoorlijk bedrag aan een nachtclub, hoeft het niet zo heel veel geld te kosten. Je club draait lekker door en het geld rolt langzaam maar zeker je kluis in.

 

Wat mij wel is opgevallen, buiten je nachtclub om, is dat aan de update niks is gedaan aan andere nachtclubs in San Andreas. Zo had ik bijvoorbeeld verwacht dat de Bahama Mamas nu toegankelijk zou zijn. Sommige mensen kennen wel die glitch dat je doormiddel van een brandweerwagen jezelf door een andere speler door de deur kan rammen. (Helaas werkt deze ''waarschijnlijk'' niet meer) Maar helaas is die club gewoon niet toegankelijk.

 

Ook valt de toevoeging van voertuigen in de update wel mee. Maar waarschijnlijk wordt dat elke dinsdag weer opgevuld door Rockstar. 

Verder vind ik het tot nu toe wel een geslaagde update waar veel mensen weer hun tijd in kunnen stoppen. Ikzelf kan er weer lekker tegenaan! :D :D :D

 

Wat vindt jij van de update??

 

Gr GTAKevin023. 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit er een beetje tussenin. De nachtclubs zijn echt goed gemaakt, de sfeer erin is perfect. Je kunt duidelijk merken dat ze veel aandacht in de interieurs hebben gestoken. De beginmissies zijn inderdaad ook wel leuk. Ze zijn niet al te gek en helpen je goed op weg om al een idee te krijgen van wat er gaat komen. De missies waarin je de nachtclubs promoot zijn ook wel leuk. Ik had alleen op wat meer verhaal gehoopt, de intro en de beginmissies waren namelijk een goed begin. Daarna is het telkens hetzelfde. Ik denk dat dit ook komt doordat ze niet meteen alle DJ's hebben toegevoegd waardoor er missies ontbreken. 

 

Het geld verdienen gaat verder wat traag. De enige echte manier om dit te blijven doen is op de bestaande manieren (dus met drugs, goederen en wapens). Ik heb op dit moment 1 werknemer die voor mij goederen verzamelt, alleen gaat dit ontzettend langzaam terwijl ik wel al een upgrade heb gekocht voor mijn warenhuis waardoor het sneller zou moeten gaan. Waarschijnlijk moet ik dan toch wat meer werknemers inhuren, al vind ik dat wat prijzig. Ben niet zo'n fan van het passive verdienen. Je bent afhankelijk van het spel en moet in de sessie blijven om het te laten werken. 

 

Blijkbaar komt er binnenkort een nieuwe vrachtwagen waarin je computers kunt installeren die het mogelijk maken om vanuit die vrachtwagen de goederen, drugs en wapen missies te starten en je warenhuis zo bij te vullen. Dus daar wacht ik nog eventjes op. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een dikke teleurstelling en onzin update. Er is teveel om op te noemen en wil geen haat op mij af gaan reageren.

En eerlijk, ik vind die nieuwe garages echt heel mooi en vind het zo jammer dat je die niet apart kan kopen terwijl er juist naast die garage wel 10car garage is zoals een bij de LSX Airport. Maar nee, je moet perse nightclub kopen kopen mocht je die garage willen hebben. Oke, zo gezegd, zo gedaan en verder besteed ik 0 aandacht aan die verrotte nachtclub. Verder is die Ocelot Swinger wel echt vet en Jester Classic heeft dikke plate bug, je kan geen kleur kiezen wtf? 7 maanden wachten en komen ze met minder voertuigen dan Doomsday Heist want die update had wel 29 of 30 voertuigen. Ik speel GTA voornamelijk vanwege......auto's! Grand Theft Auto. Enne, vliegende Opressor2, ik bedoel echt zwevende Oppressor zonder wielen. Dat ding krijgt explosive MG. Gejat van Saints Row? Beginnen de rollen nu omgedraaid te worden? Het lijkt wel of R* ideeën overneemt van Saints Row. Dit is gewoon Grand Saints Row Battlefield Auto of zo.

 

Party Bus is overigens een Pegasus shit, WTF R*?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe ook niet mee aan die updates (al kei lang niet meer) maar heb toch wel 1 vraagje ivm die stretch Patriot, kan je die in je gewone 10car garage plaatsen? Wellicht niet zeker? Want de gewone stretch kan er ook niet in.

Voor mij persoonlijk en denk ongeveer 100.000 andere speler misschien eens de update "gsm uitzetten" :) 

Link to comment
Delen op andere websites

3 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ik doe ook niet mee aan die updates (al kei lang niet meer) maar heb toch wel 1 vraagje ivm die stretch Patriot, kan je die in je gewone 10car garage plaatsen? Wellicht niet zeker? Want de gewone stretch kan er ook niet in.

Voor mij persoonlijk en denk ongeveer 100.000 andere speler misschien eens de update "gsm uitzetten" :) 

Past. Ik heb m in mn nachtclub staan bij de entrance.

Link to comment
Delen op andere websites

7 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Past. Ik heb m in mn nachtclub staan bij de entrance.

ja maar ik bedoel ik je gewone 10 car garage. Ik doe niet mee aan die nachtclub dingen. Ik bezit een 10 car garage aan de luchthaven  achter die custom shop, je weet wel waar ergens ik bedoel :) Maar voor ik heb koop moet ik 100% zeker zijn of het is weggesmeten geld. Er staat wel niet bij dat het Pegasus wagen is en dat staat wel bij de witte limo. Maar zou raar vinden dat witte stretch er niet in kan, en patriot stretch wel?

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Ik doe ook niet mee aan die updates (al kei lang niet meer) maar heb toch wel 1 vraagje ivm die stretch Patriot, kan je die in je gewone 10car garage plaatsen? Wellicht niet zeker? Want de gewone stretch kan er ook niet in.

Voor mij persoonlijk en denk ongeveer 100.000 andere speler misschien eens de update "gsm uitzetten" :) 

De Limo Stretch is een Pegasus en de bedenker van Pegasus onzin moet een nekschot krijgen. En Party Bus is ook een Pegasus en ik verwachtte en DACHT dat het in je nightclub garage kan als er een truck én vrachtwagen erin kunnen. Bij de beschrijving staat niet dat het om een Pegasus voertuig gaat. Het is zonde hoe GTA zo enorm is veranderd, ik herken het niet meer want het is echt werkelijk Call of Duty/Battlefield/Saints Row/Crysis (Avon's robots met nanosuit-achtige pakken en miniguns). Ik ben bang dat GTA VI ook zo een kant op gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Vrees er ook voor, stel dat GTA 6 uitkomt (wat ik soms betwijfel) dan zal het misschien nog meer oorlog GTA worden. Sinds die warstock gewapende wagens is GTA niet meer GTA ! Grand THEFT Auto is voor mij het stelen van wagens en herspuiten en doorverkopen zoals bij de Simeon acties. Wat ook zo irritant is mede door die oorlogsmissies in GTA is dat er een ander soort publiek is mee aangetrokken die je bij open Online (elke maal je bv nieuw karakter opent kom je meteen bij open Online terecht) je moet haasten om niet door een l*l te worden doorgeschoten zonder reden ! Triest :( hoe de tegenwoordige GTA spelers spelen !!!! TRIEST !!! ECHT !!!! Hoofdletters ! Ik speel puur enkel solo want vertrouw NIEMAND meer op GTA ! Anders lag het rot spel allang de vuilbak in ! AMEN :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een gave update. Wel jammer dat het niet zo is dat (zoals ik eerst dacht) de productie uit bijvoorbeeld mijn document shop door de tech naar de club wordt gehaald, zodat ik "gebundeld" kan verkopen (met een opslag ten opzichte van de gewone sales). Ook had ik liever een snellere manier gehad om in mijn kantoor terecht te komen. Dat in wandelpas door die hele club lopen zal al snel irritant worden, vrees ik.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, Wollongong zei:

Ik vind het een gave update. Wel jammer dat het niet zo is dat (zoals ik eerst dacht) de productie uit bijvoorbeeld mijn document shop door de tech naar de club wordt gehaald, zodat ik "gebundeld" kan verkopen (met een opslag ten opzichte van de gewone sales). Ook had ik liever een snellere manier gehad om in mijn kantoor terecht te komen. Dat in wandelpas door die hele club lopen zal al snel irritant worden, vrees ik.

Ga via je garage ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...