Jump to content
PrioX

Speel GTA Online gratis op de PlayStation 4!


 

Met de release van de GTA Online: After Hours update heeft Rockstar Games nog een mooi gebaar voor de spelers die geen actief PlayStation Plus abonnement hebben. GTA Online is de komende twee weken namelijk gratis te spelen voor alle PlayStation 4 spelers. De actie loopt tot 6 augustus. 

 

Heb je geen PlayStation Plus abonnement dan is dit je kans om de nieuwste update te ervaren en samen met Gay Tony het nachtleven van Los Santos te domineren. Weet je niet precies waar je moet beginnen? @Skullz-000 heeft een handige samenvatting gemaakt van alles wat je moet weten als je aan je nieuwe avontuur begint. Deel ook je mening over de nieuwste GTA Online update! :) 

 

PlayStation heeft ook nog een mooie deal voor je. Wanneer je een PS Plus abonnement van vijftien maanden koopt, betaal je voor twaalf maanden. Daarbovenop krijg je ook nog eens GTA$1,250,000, en wekelijks GTA$200,000 voor zeven weken lang!

 

Bron: PlayStation blog

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

en nog meer kan ik zeggen het einde nadert. je zou denken dat ze nu wel zouden snappen dat iedereen die gta wilt nu inmiddels wel gta 5 zouden hebben. maar nee nog steeds acties om die game te blijven kopen in plaats van dat ze meer marketing richting red dead 2 zouden gooien achja geldmelkers he. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

17 uur geleden, Asphyxiated zei:

Aangezien ik al bijna 8 maanden geen GTA Online meer heb gespeeld omdat ik geen PS+ wou kopen zal ik hier maar goed gebruik van maken. Ik ben benieuwd hoe het nu is op GTA Online!

Hoe het nu is? Ronduit belachelijk !!!! ik speel enkel puur solo door gewoon wat rond te rijden in mooie auto's en af en toe eens een winkel overvallen. Geen andere deelnemers want zijn allemaal klein oorlogskinderen die je dood schieten zonder je iets hebt misdaad en dan luid lachen !!! Dan heb ik het nog niet over de tal van oorlogswagens die kunnen schieten en rakketten afvuren en dan "nog" belachelijker wagens die in zee onder water kunnen varen en in de lucht zweven !!!! Grand Theft Auto is Warzone Auto geworden !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

10 uur geleden, Platypus zei:

@GTA_FUNPLAYER We weten nu intussen wel wat jouw mening over GTA Online is, en dat het volgens jou een 'oorlogsspel' is geworden. Het is niet nodig om dat in elk topic te plaatsen. Het begint eigenlijk zeer irritant te worden.

Ten eerste dacht ik dat IEDEREEN zijn mening kon verkondigen ! Ten tweede ik gaf mijn mening aan Asphyxiated en ik dacht volgens ik zijn verhaal las dat hij nog niet wist hoe GTA er nu aan toe gaat ! Dus heb ik het recht (evenals jij) om je mening te geven aan deze persoon wat je ervan vind hoe GTA nu is !

Ten derde ben ik belangen niet de enige die er zo over denk !!! Misschien een van de enige die niet zijn mond houdt omdat moderatoren enkel hun ding willen horen en willen lezen wat hen het liefst aangaat !!!!

Enig RESPECT AUB !!!!!!

 

Op 26-7-2018 om 23:29, PrioX zei:

Ben van mening dat ze dit soort voertuigen alleen toevoegen omdat ze er goed aan verdienen. Het voertuig is speciaal, sterk en zal waarschijnlijk binnen no time populair zijn. Veel spelers willen zo'n scharminkel hebben en deze natuurlijk upgraden voor een paar miljoen. En om deze te kunnen upgraden heb je vast weer een ander speciaal voertuig of werkplek nodig. Ik begrijp ook niet wat zo'n vliegende/zwevende motor met nachtclubs van doen heeft. Had liever wat voertuigen als de PMP600 gezien. Naar mijn mening zijn dat voertuigen die bij een update als deze passen. 

Dit is ook een eigen mening geven en is ook al meerdere malen herhaaldelijk gezegd dat zulke vliegende/zwevende motoren niet echt thuis horen. Volgens ik overal lees ben ik helemaal niet de enige die hierover te spreken is ! Maar wellicht zal ik binnen de kortste keren de mond gesnoerd worden door een ban van de heer moderator. Wat hen niet aanstaat mag niet gezegd worden. Ben niet de enig die doorzaagt. kijk ook eens naar een zekere P Zaal of wie was het weer: elke maal opnieuw : pff weer geen PS3 update

 

>>> Door PrioX: Berichten samengevoegd. Bekijk uw inbox. :) <<<

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op ‎30‎/‎07‎/‎2018 om 18:06, Schumy7_Patriot zei:

Heel leukveel maar ben die special offers zo zat..

PS_Messages_20180730_180533.jpg

:) eigenlijk hoor ik nu ook te schrijven " We weten nu intussen wel wat jouw mening over GTA Online is" . Doen ze bij mij ook. Wat is het verschil? :) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...