Jump to content
Cabyon

Voltooi je pad naar verlichting... met een shirt


Stel: je hebt te diep in het glaasje gekeken. Oh, en vooruit, stel: je bevindt je in een nachtclub in LS. Waar is de kans groot dat je wakker wordt? In het bed van een dame en/of heer, het politiebureau of ergens anders? Wel, zeker dat laatste, want je kan nu wakker worden in Rockford Hills'.... Kifflom gebouw, om precies te zijn. Jammer genoeg zit je daar niet vast, wat ook wel eens jolig zou zijn voor de afwisseling, maar krijg je een kek, blauw shirtje met "Kifflom" erop. 

 

Leuk? Ja! Handig? Eh, ja! Ik bericht het nieuws, ik hang hier geen waardeoordeel aan vast. Het enige wat ik kan zeggen: shot zoveel je kan in de club! Je wil toch dat shirt? Kopstootjes, Long Island Ice Tea's.. voor de echte mannen is er natuurlijk whiskey & Fristi (dacht ik). Hieronder het instructievideootje voor diegenen die echt visueel ingesteld zijn.

 

 

... Wacht. Dat is nog niet alles. Je kan het shirtje ook in echt bestellen. Ja, dames en heren, Rockstar heeft niet genoeg aan Shark Cards alleen, ze willen je branie even testen (of brain?) en trekken tevens je financiële competentie in twijfel met het aanbieden van dit shirt in het echie. Om te bestellen, te dragen en vervolgens weg te gooien omdat je ma/vriendin/vriend (doorhalen wat niet van toepassing is) vind dat je teveel achter je spelvierkantje zit. Jammer dan. Wil je hem toch? Zoek 'm hier. Rond de EU 16 exclusief.

 

Bron: Rockstar Warehouse & GTA Serie Videos via YouTube

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...