Jump to content
Cabyon

GTA: Online After Hours update draait door!


medium_AHu.jpg.952513553a1961e0d82744f82

 

Rockstar Games heeft een nieuwe update uitgebracht voor GTA:O en dat zal iedereen weten ook. Nieuw in je nachtclub zijn twee DJ's die je kan inhuren als je resident's (The Tale Of Us) voor je kekke nachtclub. Verder is er ook een nieuw radiostation: Los Santos Underground Radio. Doet die afkorting (LSUR) ons ergens aan denken? Juist, SFUR. Het dunkt ons dat je ook zo'n soort muziek kan verwachten op LSUR - maar dan in een bijzonder jasje. Er is al aangekondigd dat je een remix exclusief van Solomun kan beluisteren.

 

Voor de rest is er nog een vierdeurs-auto die je eigen ego naar waanzinnige hoogtes zal stuwen (Enus Stafford) en kan je een zeppelin (Blimp) de lucht in sturen om reclame te make voor jouw club. Je krijgt gratis shirtjes zoals het bovenstaande als je je hebt ingeschreven voor de Guest List; daarnaast pak je ook nog GTA$ 100K aan bonus mee.

 

Zoals altijd staan de resterende bonussen en kortingen in het desbetreffende topic. Resteert ons alleen nog maar te melden dat er een verloren schat aan de oppervlakte zal komen. Of, zoals Rockstar het zelf formuleert, 'de terugkomst van een verloren riek ligt voor de hand. Houd je ogen en oren open voor de eerste hint om deze unieke totem te vinden.' Wij zijn benieuwd!

 

Overigens: de komende dagen streamen verschillende streamers die de GTA:O update spelen in een serie verspreid over vier weken. We kunnen dus vermoedelijk nog tot eind augustus genieten van veel kijkplezier. De komende dagen (1, 2 en 3 augustus) staan er sowieso streams op het programma. De dagen daarna zijn voorlopig nog ongewis, maar het kan geen kwaad om de website eens te checken. In ieder geval houden we een plekje op de index gereserveerd voor de pagina waarop je de streams kan vinden - makkelijk en leuk als je in die zonnige dagen eens wat anders wil doen dan buiten bruinen.

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Beetje jammer weer...

 

SPOILER ALERT!

Spoiler

Je moet de DJ's Tale of Us ophalen van het vliegveld. Maar dit moet je in klasse doen. Daarvoor moet je een Enus Stafford stelen van een trailer. 

 

Zo gezegd, zo gedaan. Maar, typisch weer Rockstar logica, waarom mag ik die Enus Stafford niet gewoon houden?? Ik heb hem zelf gestolen. Het is een nieuwe auto van de update zelf. Zou een mooi gebaar zijn geweest van Rockstar. Een auto van 1.2 miljoen mogen houden met als grappige achievement ''U got yourself a Enus'' erbij. Jammer Rockstar....:N Spel heet toch ''Grand Theft Auto''? Waarom mag ik geen dure auto's stelen en houden??? Ow ja... Shard Cards!! :ch:

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, GTAKevin023 zei:

Beetje jammer weer...

 

SPOILER ALERT!

  Verborgen inhoud zichtbaar maken

Je moet de DJ's Tale of Us ophalen van het vliegveld. Maar dit moet je in klasse doen. Daarvoor moet je een Enus Stafford stelen van een trailer. 

 

Zo gezegd, zo gedaan. Maar, typisch weer Rockstar logica, waarom mag ik die Enus Stafford niet gewoon houden?? Ik heb hem zelf gestolen. Het is een nieuwe auto van de update zelf. Zou een mooi gebaar zijn geweest van Rockstar. Een auto van 1.2 miljoen mogen houden met als grappige achievement ''U got yourself a Enus'' erbij. Jammer Rockstar....:N Spel heet toch ''Grand Theft Auto''? Waarom mag ik geen dure auto's stelen en houden??? Ow ja... Shard Cards!! :ch:

 

Idd gel*l van R*. Ze moeten de naam echt veranderen naar Grand Purchase Auto of zo want je kan alleen de mooiere wagens kopen en lelijke gezinnenauto's van de straat plukken en in je garages stoppen. Welke crimineel jat nou gezinnenauto's??

 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...