Jump to content

FIFA 19


LionOfHolland

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    39

  • LionOfHolland

    29

  • Kaitjee98

    18

  • Niked

    6

Op 17-9-2018 om 11:05, KaiSkillzz zei:

Nice! Ich auch. Scheelt zoveel in packs. Gelukkig ben ik diezelfde dag vrij, dus dat wordt mooi om 0:00 spelen :D

Ik ben niet vrij, maar begin wel vrij laat, dus ja, op zich kan ik vrij veel spelen op de eerste dag. Ben vooral benieuwd of EA mij dit jaar weer goede packs gaat gunnen. Gok dat we dat morgen op de WebApp wel zullen zien (en beter kan ik dit jaar wel op de transfermarkt)

 

En dit wordt ook interessant:

https://www.easports.com/fifa/news/2018/fifa-19-pack-probabilities?utm_campaign=fifa19_hd_ww_ic_soco_twt_pack-probabilities-tw&utm_source=twitter&utm_medium=social&cid=48860&ts=1537214028305

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Die verdomde Web-App nog steeds niet uit... zit al vanaf ongeveer 18:00 te refreshen op deze tantoe skere laptop. Dacht dat ie uiterlijk om 21:00 wel uit zou komen, aangezien de meeste CL-wedstrijden dan beginnen, maar het mag helaas niet zo zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

2 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Die verdomde Web-App nog steeds niet uit... zit al vanaf ongeveer 18:00 te refreshen op deze tantoe skere laptop. Dacht dat ie uiterlijk om 21:00 wel uit zou komen, aangezien de meeste CL-wedstrijden dan beginnen, maar het mag helaas niet zo zijn.

De web-app is eindelijk beschikbaar. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik alweer best lekker ga. Lekker wat SBC's geknald.

 

Mijn team op dit moment:

Dnh4U1DWwAAMUkn.jpg

 

(plus iets meer dan 6k, Ruffier, IF, Coman, Nacho, Partey, Kondigbia en plus wat andere rares (paar 83's). Die spelers (op die IF na) verkoop ik met de release (weet niet of ik dat de 25e of de 28e ga doen, maar dat zien we wel). Coman en Kondigbia gingen al voor rond de 7k, verwacht dat die minstens gaan verdubbelen. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 20-9-2018 om 19:14, KaiSkillzz zei:

Ziet er goed uit, k heb zelf alleen Zlatan als interessante speler gepacked, maar goed dat interesseert me niet zo. Heb al 100 euro opzij gelegd om bij de release FIFA Points te kopen.

Heb je die SBC's al gedaan? Ik voorspel trouwens dat je uit die points weinig goeds krijgt. 

 

Verder inmiddels Bailey op linksvoor, Piszcek op RA en Fährmann in de goal. 

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteindelijk toch maar voor de digitale Ultimate Edition gegaan. Waarschijnlijk koop ik er deze nacht ook nog voor 20-30 euro aan packs bij. :) 

 

Ik mis trouwens wel mijn daily log-in bonussen, krijgen we die nog als compensatie? 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...