Jump to content

FIFA 19


LionOfHolland

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    39

  • LionOfHolland

    29

  • Kaitjee98

    18

  • Niked

    6

  • 2 weken later...

Patch is zeer gunstig voor mij, aangezien mijn grootste zwaktepunt in mijn spel nu heel makkelijk opgevangen kan worden met drop back. Aanvallend moet ik alleen wel weer leren afronden, maar goed met FB Zlatan voorin heb ik echt een god voorin staan. 

 

Ik had van die Lunar packs een 55k pack en daarna een 125k pack gekregen (omdat EA weer eens iets opgefuckt had, haha). Kreeg die Headliner Pepe (best wel een prima supersub), 2 IF's en Azpi in dat 125k pack. Niks mis mee. 

Link to comment
Delen op andere websites

 

Op 12-2-2019 om 00:49, aron24 zei:

De verbinding deze WL was echt ongezond, elke pot zvl delay. Maar gestopt in Goud 3 uiteindelijk.

 

Vandaag dit team gemaakt:

https://www.futbin.com/19/squad/5143942 (1 pot gespeeld hiermee, maar die Neymar is zo ontzettend goed, niet normaal)

 

 

Sick team man! Wel grappig zo Dumfries tussen al die sterren

Link to comment
Delen op andere websites

Gaan jullie die base icon upgrade doen? Ik zit te twijfelen aangezien er heel veel base icons zijn die eigenlijk niet zo top zijn... Denk dat ik miss beter FS Militao kan halen 

 

Zijn er ook mensen die deze week ff 2 vriendschappelijke potjes willen spelen? Even allebei 1 goal maken en daarna de wedstrijd even afmaken. Je kunt er een futswap speler voor krijgen

Link to comment
Delen op andere websites

6 uur geleden, LionOfHolland zei:

Gaan jullie die base icon upgrade doen? Ik zit te twijfelen aangezien er heel veel base icons zijn die eigenlijk niet zo top zijn... Denk dat ik miss beter FS Militao kan halen 

 

Zijn er ook mensen die deze week ff 2 vriendschappelijke potjes willen spelen? Even allebei 1 goal maken en daarna de wedstrijd even afmaken. Je kunt er een futswap speler voor krijgen

Ik heb hem gedaan (kreeg Crespo), maar zou hem niet doen als ik jou was

 

Ik wel hoor overdag

 

6 uur geleden, LionOfHolland zei:

 

Sick team man! Wel grappig zo Dumfries tussen al die sterren

Dumfries is oprecht een beest

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Kaitjee98 zei:

Ik ga op dit moment echt ongekend goed in de WL; 14-2, dus nog 14 potten over. Heb echt geen zin meer om te spelen.. :7 wat een dillema

 

Edit: was het trouwens nog gelukt met die omruilspeler? @LionOfHolland

Ik ging ook lekker tot deze nacht. Goud 1 misgelopen door de nodige bullshit, maar goed ik ga wachten tot er weer een patch voordat ik weer WL speel. Ellendig klote spel

 

Is gelukt, ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...