Jump to content

FIFA 19


LionOfHolland

Recommended Posts

Op 20/9/2018 om 19:14, KaiSkillzz zei:

Ziet er goed uit, k heb zelf alleen Zlatan als interessante speler gepacked, maar goed dat interesseert me niet zo. Heb al 100 euro opzij gelegd om bij de release FIFA Points te kopen.

Iet interessant uit gehaald?

 

Mijn packs waren niet echt de moeite. Gelukkig ondertussen Kompany, Sommer, T. Hazard en David Luiz binnengehaald om toch een soort van starterskit te hebben. :puh: 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • aron24

    39

  • LionOfHolland

    29

  • Kaitjee98

    18

  • Niked

    6

Jup zeker!

 

Alli, De Gea, Robben, Mahrez en IF Lozano als hoogtepunten. Na vrijdag toch minstens 250k-300k

 

Vandaag ga ik maar eens online beginnen, ik was gistermiddag helemaal kapot. Had al bijna 2 dgn niet geslapen.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, bij mij gaat het aardig lekker qua teams nu. 

 

https://www.futbin.com/19/squad/168015

Felipe Anderson gepackt in een 2-playerpack (Shaqiri en Patricio moet ik nog even kopen)

 

https://www.futbin.com/19/squad/168173

Promes gepackt in een 2-playerpack (net als Inigo, Robben en De Vrij, Mariano komt in de spits voor Boateng, denk ik)

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, LionOfHolland zei:

Morgen is de release!

 

Dan kan ik eindelijk ook aan de slag, was al blij met spelers als Nolito, Santi Mina en Andre Silva in mijn introductiepacks op de webapp, maar jullie hebben echt al goeie teams zeg

Mijn PL is nu nog beter, heb Willian en Zaha gepackt in 2-playerpacks. SBC's hebben veel coins opgeleverd, net als Rivals (dat heeft mij ook mooi bedrag opgeleverd). 

Link to comment
Delen op andere websites

Vannacht even 75 minuten op één speler gesniped. Toch een mooi bedrag van 30k gepakt. La Liga team (op Kondigbia en mijn untradebles na) verkocht. Het speelde gewoon niet lekker. PL-team is  op de schop gegooid (Zaha is weg, kan er echt helemaal niks van en Willian is vervangen door POTM Lucas (die echt fenomenaal kan afronden, plus nog meer veranderingen, een keeper heb ik op dit moment niet (wel leenkeepers), wil die Guita wel eens een kans geven. Patricio is slecht, net als leen de Gea (kan er echt helemaal niks van. Als hij uitkomt, grijpt hij mis, laat ballen onnodig los). Vardy is trouwens untradeble, goede finisher, fysiek degelijk, maar dribbelen en lastige passes geven moet je er niet teveel mee doen. 

 

Kas: 72k

Investeringen: Twee IF's (Xhaka en een Franse back)

Spelers die in de club zitten, die ik niet ga gebruiken: een Zuid-Koreaanse IF

 

 

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Heb momenteel 2 teams:

 

BPL Team: OTW Alisson, Robertson, David Luiz, Sokratis, Pereira, Kovacic, Seri, Alli, Son, Lacazette, POTM Lucas

 

Serie A Team: Szczesny, Ghoulam, De Vrij, Marcano, Hysaj, IF Leiva, Milinkovic-Savic, Alberto, El Shaarawy, Belotti, Cuardrado

 

Oh en 585k in de kas

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word echt niet vrolijk van de gameplay. Veel te veel onzin. Ai defending is veel te sterk en wanneer je zelf verdedigt, moet je tien keer de bal afpakken voordat je hem zelf hebt. En dan niet te vergeten de keepers die compleet misgrijpen of ballen loslaten terwijl dat compleet onnodig is. Al zo vaak verloren om bullshit redenen. 

 

Voor de rest een BPL-team (waarin genoeg untradebles staan, Anderson, Vardy, POTM Lucas, Matic etc). Kas van ongeveer 142k, plus nog 5 IF's met de gezamenlijke waarde van ongeveer 65k waarde. Die waarde gaat nog wel wat omhoog. Xhaka is een eerste week inform, 3x een Franse rechtsback die net uit packs is en nu al flink gestegen is. Al 3k erbij, dus zou wel verder stijgen. En de anders IF, is een Koreaan uit de eerste week. Dus ik ben benieuwd wat dat ons gaat brengen.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 30-9-2018 om 18:54, aron24 zei:

Vannacht even 75 minuten op één speler gesniped. Toch een mooi bedrag van 30k gepakt. La Liga team (op Kondigbia en mijn untradebles na) verkocht. Het speelde gewoon niet lekker. PL-team is  op de schop gegooid (Zaha is weg, kan er echt helemaal niks van en Willian is vervangen door POTM Lucas (die echt fenomenaal kan afronden, plus nog meer veranderingen, een keeper heb ik op dit moment niet (wel leenkeepers), wil die Guita wel eens een kans geven. Patricio is slecht, net als leen de Gea (kan er echt helemaal niks van. Als hij uitkomt, grijpt hij mis, laat ballen onnodig los). Vardy is trouwens untradeble, goede finisher, fysiek degelijk, maar dribbelen en lastige passes geven moet je er niet teveel mee doen. 

 

Kas: 72k

Investeringen: Twee IF's (Xhaka en een Franse back)

Spelers die in de club zitten, die ik niet ga gebruiken: een Zuid-Koreaanse IF

 

 

Zit nog te twijfelen of ik die Lucas moet halen, het is wel een rechtspoot op rechts en hij heeft weinig stamina en is heel zwak. Verder wel top stats. Waar gebruik je hem eigenlijk, rechtsbuiten gewoon?

 

Heb nog steeds wat moeite met afronden, heel vaak de bal op de paal of er net bij langs of juist weer een makkelijke redding voor de keeper

Link to comment
Delen op andere websites

20 uur geleden, LionOfHolland zei:

Zit nog te twijfelen of ik die Lucas moet halen, het is wel een rechtspoot op rechts en hij heeft weinig stamina en is heel zwak. Verder wel top stats. Waar gebruik je hem eigenlijk, rechtsbuiten gewoon?

 

Heb nog steeds wat moeite met afronden, heel vaak de bal op de paal of er net bij langs of juist weer een makkelijke redding voor de keeper

Rechtercam (4-2-3-1 in game), maar ja, als ik hem niet zo cheap hadden kunnen doen, had ik hem niet gehaald. Vrijlopen doet hij niet echt. Ik heb het gevoel dat je hem echt zelf in scoringspositie moet brengen, kansen bij hem gaan er wel vaak in..

 

Timed finish (op randje 16 werkt heel goed), korte hoek werkt heel goed en finish in de box werkt ook heel goed. 1 op 1 heb ik ook nogal moeite mee. De ene pot wil de bal er wel in en de andere pot heb ik 25 schoten nodig om twee goals te maken. 

 

In WL ga ik 8-10 (1 lose door 1 DC, 4 potten verloren door eaids en 1 gewonnen door eaids). Ik moet zeggen dat ik blij zou zijn als ik de veertien wins nog zou kunnen halen, maar dan moet ik wel de helft van mijn potten winnen en met een beetje een ongelukkige matchmaking zou dat nog wel eens lastig kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, aron24 zei:

Rechtercam (4-2-3-1 in game), maar ja, als ik hem niet zo cheap hadden kunnen doen, had ik hem niet gehaald. Vrijlopen doet hij niet echt. Ik heb het gevoel dat je hem echt zelf in scoringspositie moet brengen, kansen bij hem gaan er wel vaak in..

 

Timed finish (op randje 16 werkt heel goed), korte hoek werkt heel goed en finish in de box werkt ook heel goed. 1 op 1 heb ik ook nogal moeite mee. De ene pot wil de bal er wel in en de andere pot heb ik 25 schoten nodig om twee goals te maken. 

 

In WL ga ik 8-10 (1 lose door 1 DC, 4 potten verloren door eaids en 1 gewonnen door eaids). Ik moet zeggen dat ik blij zou zijn als ik de veertien wins nog zou kunnen halen, maar dan moet ik wel de helft van mijn potten winnen en met een beetje een ongelukkige matchmaking zou dat nog wel eens lastig kunnen worden.

Thanks voor de tips. En succes met de WL! Ik waag me er niet meer aan want ik vind het nogal stressvol en tijdrovend. Miss een keer een weekendje als ik vakantie heb oid

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het eerst mezelf bezig gehouden met WL en Goud 3 geëindigd, mijn doel. Dik tevreden.

 

Dat stressvolle begrijp ik maar al te goed. Helaas is er een afstandsbediening gesneuveld afgelopen zaterdag na een slechte streak. Rip.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

1 uur geleden, KaiSkillzz zei:

Voor het eerst mezelf bezig gehouden met WL en Goud 3 geëindigd, mijn doel. Dik tevreden.

 

Dat stressvolle begrijp ik maar al te goed. Helaas is er een afstandsbediening gesneuveld afgelopen zaterdag na een slechte streak. Rip.

Ik had zonder DC misschien nog goud 3 kunnen eindigen, maar zilver 1 is ook prima voor mij (11-16), maar wel zuur dat ik goud 3 niet haal. Maar ja, alsnog leuke rewards waar je mss iets inpackt. Ben benieuwd naar die "kies je spelers speciale item"

Link to comment
Delen op andere websites

Met Hazard als mogelijke POTM ben ik nu voornamelijk Chelsea/Belgische spelers aan het verzamelen. Hopelijk kan ik daar ook een centje aan bijverdienen. :) 

 

Verder nog Dries Mertens en Jorginho kunnen aankopen, van Mertens ben ik trouwens zeer tevreden. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...