Jump to content

Solo spelers en money grinders op PS4 opgelet! MCCEO Anonymous is op zoek naar nieuwe leden!


MCCEOAnonymous

Recommended Posts

Ben je er helemaal klaar mee om alles zelf te moeten doen met het risico van griefers om je heen of ben je op zoek naar een crew om lol te hebben en GTA-$$ te maken?


De oplossing is MCCEO-Anonymous. Wij zijn een nieuwe grinding crew op PS4 en op zoek naar nieuwe leden. Onze public sessies bestaan uitsluitend uit crewleden waarin iedereen samenwerkt. 


Om dit mogelijk te maken hebben we een aantal regels opgesteld waar alle leden zich aan dienen te houden. We spelen altijd "offline" en dragen de crew tag alleen in onze eigen sessies.


Op deze manier heeft ieder lid makkelijke toegang tot onze sessies en wordt het risico dat randoms binnenkomen tot het minimum beperkt.

Naast het verkopen van businesses en het helpen van andere crewleden organiseren we ook zo nu en dan events waar je vrijblijvend aan kan deelnemen om lol te trappen. 


Als je interesse hebt om deel uit te maken van deze crew moet je wel voldoen aan de drie volgende basics. Minimaal 18+ - Microfoon - Discord app.

Op dit moment hebben we al leden uit verschillende landen zoals: Nederland, Het Verenigd Koninkrijk en de Golf Regio. Ook buiten deze regio's blijven wij zoeken naar nieuwe leden.

 

Bekijk onze Discord server, lees de regels en accepteer deze op: https://discord.gg/byjhkKm (alleen te openen als je de Discord app hebt)
Doe een request om te joinen op Social Club met je PSN linked en op everyone: https://socialclub.rockstargames.com/crew/mcceo_anonymous

 

We doen ons best om alle vragen te beantwoorden!

Hopelijk zien we je in de crew MCCEO Anonymous

Admins.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dan ga ik me maar aanmelden, ik weet tenminste een glitch, echter dat werkt met 2 personen, ik kan geen perso(nen)on vinden die fatsoen speelt, bijna altijd aanwezig is, de wil heeft om geld te verdienen en mijn glitch begrijpt of mijn tactiek kan volgen.
Je kunt gemiddeld in 1 uur de tijd (paar keer bankoverval zonder geld verliest) makkelijk 3 miljoen verdienen.
Zoals ik al zei, ik zoek fatsoenlijk persoon en een gemotiveerd persoon. 
Zou fijn zijn dat die ook een Juggernaut pak heeft, dan zou dat veel sneller, makkelijker en meer te verdienen binnen een uur.

Bewerkt: door Fetih1453-Osman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...