Jump to content
PrioX

Nieuwe preview details over Red Dead Redemption 2!


medium.rdr2previewrstar4.jpg.85ebe17fd23

 

Rockstar Games zwijgt alweer eventjes over Red Dead Redemption 2. Toch zijn de verwachtingen dat we deze maand nog iets te zien krijgen, en de hoop ligt dan voornamelijk bij een gameplay trailer. Vandaag zijn er wat leuke details bekendgemaakt door het Spaanse blad HobbyConsolas. Zij hebben de preview in mei gespeeld en hebben Red Dead Redemption 2 nu op de cover staan. De informatie die het blad geeft staat in lijn met de eerdere lading info. Maar toch komen we wat nieuws te weten! 

 

Omdat de info als een spoiler beschouwd kan worden verberg ik ze ook in een spoiler. ^_^

 

Spoiler
  • Arthur blijkt op jonge leeftijd geadopteerd door Dutch. Arthur ziet de gang daarom als zijn familie. 
  • De gang van Dutch voelt aan als een echte groep mensen. Het maken van relaties is mogelijk. 
  • Heists spelen een belangrijke rol tijdens het verhaal. 
  • Je Honor Level zal verschillende consequenties hebben tijdens het spelen.
  • Wanneer je iemand spaart kan deze persoon je later in het spel helpen of juist willen vermoorden. 
  • Je kunt paarden voeren, kammen en kalmeren.
  • Wanneer je iemand vermoord kan het op willekeurige moment voorkomen dat je een death cam krijgt waarin de tijd vertraagt (vergelijkbaar met Max Payne).
  • Als je een dier niet in de kop schiet kan je het vlees of de vacht beschadigen.
  • Een Dynamic Sountrack is weer van de partij, deze werd als eerst gebruikt in Red Dead Redemption.
  • De map is de meeste complexe en intense kaart die Rockstar Games ooit gemaakt heeft. Het is ook de meest gedetailleerde map die ze ooit gemaakt hebben. 

 

De schrijver van het artikel denk overigens niet dat we een gameplay trailer krijgen, tenminste niet tot we bij de release week aankomen. En daarnaast wist hij nog een bijzonder detail te delen. Doordat alle studio's van Rockstar Games meewerken zouden andere spellen tijdelijk stilliggen. Hierdoor zal het langer duren voordat we een nieuwe GTA (of ander Rockstar spel) te zien krijgen.  Of dit daadwerkelijk zo is weten we niet zeker. Het kan een aanname van de journalist zijn geweest.

 

Wat hoop jij binnenkort van Red Dead Redemption 2 te horen of zien? :) 

 

Bron: HobbyConsolas

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Aangezien Rockstar kan teren op 1 game voor járen, geloof ik best dat andere studio's meewerken en er aan red dead de komende jaren genoeg gaat opleveren. Maar niet zoveel als gta online denk ik omdat daar veel meer mogelijk is. Ik zie in het wilde westen nu geen jets en gepantserde tanks rijden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

14 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Aangezien Rockstar kan teren op 1 game voor járen, geloof ik best dat andere studio's meewerken en er aan red dead de komende jaren genoeg gaat opleveren. Maar niet zoveel als gta online denk ik omdat daar veel meer mogelijk is. Ik zie in het wilde westen nu geen jets en gepantserde tanks rijden.

2019: RDR2 Colonial Frontier Expansion

2020: RDR2 Native American Expansion

2021: RDR2 Neolithic Warfare Update

 

...

 

2023: RDR2 Spacecowboys Expansion

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 uur geleden, Cabyon zei:

2019: RDR2 Colonial Frontier Expansion

2020: RDR2 Native American Expansion

2021: RDR2 Neolithic Warfare Update

 

...

 

2023: RDR2 Spacecowboys Expansion

2024: RDR 2 Prohibition Expansion - Own and Operate you own Moonshine factory! Now with the "Cart with Barrel" for only $25.000!

 

Ik denk wel dat die Dynamic Kill cam me gaat irriteren na de 30ste keer of dergelijke.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

9 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Ik denk wel dat die Dynamic Kill cam me gaat irriteren na de 30ste keer of dergelijke.

Ik vond dat juist echt super bruut in Max Payne 3. Hopelijk hebben ze hetzelfde gore level als in MP3. :D 

 

https://www.youtube.com/watch?v=yaFsCjobFKQ&list=PLTw3JLPydJbIg7up5MLny8QP5CEvSeFOZ

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, Phoenyxar zei:

2024: RDR 2 Prohibition Expansion - Own and Operate you own Moonshine factory! Now with the "Cart with Barrel" for only $25.000!

 

Ik denk wel dat die Dynamic Kill cam me gaat irriteren na de 30ste keer of dergelijke.

Zelfde in God of war, paar keer leuk maar elke keer die animatie vertraagd de gameplay vindt ik.

 

Maar hoe kan dat de expansions al bekend zijn eigenlijk?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...