Jump to content

Wat doe je offline?


Wollongong

Recommended Posts

Alle races, alle triathlons, alle random events proberen te pakken en sommige in het bijzonder (bijv. de vlam van Franklin). Zorgen dat ik die shoot-out bij de Atruist Cult kan doen, soms wat taxi rijden, hoertjes oppikken en op een afgelegen plek creatief om het leven brengen, winkels overvallen, alle stunt jumps voltooien, mensen doodrijden, met een Sanchez crossen in de bergen, zes sterren wanted level zo lang mogelijk proberen vol te houden, in een leeg, laag treinwagon zitten en iedereen langs de weg afschieten en niet gepakt worden, vliegen met een Hydra, golfen, tenissen, balletje gooien met Chop, Ammu-Nation leegkopen, binnendringen op de filmset of bij mensen thuis en ze genadeloos neerhalen, gevechten in Grove Street proberen uit te lokken...

 

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteindelijk alles wat mijn (minder dan toen ik jonger was) creatieve brein kan verzinnen. Nu is dat al eventjes geleden dat ik echt heb zitten freeroamen in V, maar ik heb al eens met een fiets de map rondgeweest, met een Phantom Route 68 afgereden en gaan afleveren bij Tools R Us of Mt Chiliad afgewandeld (dat laatste heeft wel even geduurd, dus dat hangt af van in hoeverre je er van kan genieten). En natuurlijk Rally's gereden, maar dat is iets typisch mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik eerlijk ben speel ik zelden de story mode sinds ik de 100% heb. Als ik het speel is het enige wat ik doe wat rondrijden en kijken hoe de wereld reageert (voornamelijk in Blaine County). Maar echt iets specifieks doe ik niet. 

Link to comment
Delen op andere websites

soms kijk ik met franklin hoe de  oudere auto's rijden als ze volledig upgegrade zijn aangezien ik met franklin die garage gekocht heb waar je gratis kunt  upgraden dan. verder doe ik niet echt iets in story mode. beetje kloten en met de railgun schieten

Link to comment
Delen op andere websites

Story mode is helemaal dood omdat alle updates exclusief voor Online zijn. Ik heb net als Priox de game 100% uitgespeeld. Dat is nu wel al een aantal jaartjes geleden. Daarna is inderdaad niks meer te doen. Ik heb een tijdje zitten klooien met mods en trainers, maar dat ging ook al gauw vervelen. Misschien is een scriptmod als LSPDFR nog iets waard, maar ik heb op dit moment noch tijd, noch zin om dat te proberen.

 

De stories van SA en IV speel ik een keer per jaar nog wel eens doorheen, maar bij V heb ik die nostalgische drang nooit gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de story mode op de Ps4 al zeker 2 jaar niet meer aangeraakt. Op pc hebben we gelukkig verschillende mods die het wat leuker maken.

Dankzij FiveM, LSPDFR en wat extra's voor LSPDFR weet ik me toch wel nog vaak te vermaken voor enkele uurtjes. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik GTAV storymode speel en die heb ik ook nog nooit 100% afgespeeld omdat er privé omstandigheden gebeurden terug in 2015. Echter heeft alleen de missie waarbij je met Lamar die 2 auto's moet jatten de nostalgie en verder hield het daar op. Dan die irritante Tonya met d'r towtruck bullshit... Ik installeer dan alleen VisualV, simple trainer, SweetFX met bits sweetfx settings en World of Varity en nog meer ander scripts. Maar ik speel wel het meest SA, dat is toch meer net wat uitgebreider dan V. In V wordt je zomaar platgereden als je 5 seconden voor een auto staat, wtf R*?? Ik wist niet dat je in het echte leven plat word gereden als je 5 seconden lang voor een auto staat of zelfs een vrachtwagen. NPC's in verkeer zijn de meest domste onzin dat ik ooit heb meegemaakt. Veel agenten zijn zowat Mexicaans en continue pisnijdig, wat de lol gewoon wegneemt en mannelijke NOOSE agenten hebben gewoon vrouwelijke stem en zo te horen heeft R* er nooit wat aan gedaan en verder is zelfs LSUR radiostation geblokkeerd in storymode zoals alle nieuwe voertuigen die je kan jatten of kopen in storymode. Met andere woorden: GTAV is absoluut niets waard behalve voor die gierige hebzuchtige idioten in strakke pakken.

Bewerkt: door SilverRST
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik GTAV speel, is dat altijd single player. Heb zon hekel aan multiplayer spelen, zeker met onbekenden. Ik heb maar zo weinig tijd om te gamen en die wil ik dan niet besteden aan chagrijnig worden op andere mensen.

 

Afhankelijk van waar ik zin in heb, begin ik meestal opnieuw met missies of rij ik in de bergen. Maar kan eigenlijk van alles zijn. Weet nooit wat ik precies ga doen als ik het spel start, de mogelijkheden lijken soms eindeloos.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...