Jump to content
PrioX

Bekijk de eerste officiële Red Dead Redemption 2 gameplay video!


Na lang wachten hebben we zojuist de eerste gameplay trailer van Red Dead Redemption 2 ontvangen. Zonder al te veel tijd te verliezen: Klik snel op play en laat ons vooral weten wat jou is opgevallen! :D Binnenkort volgt er een tweede gameplay video waarin we meer te zien krijgen van de missies, activiteiten en combat.

 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op 8/9/2018 om 22:08, Schumy7_Patriot zei:

Kan goed zijn RDR2 is ook in new Orleans.

Dat denk ik niet, maar ik ben er wel van overtuigd dat die ene gelekte map een vroege versie is van de map van dit spel en dat New Bordeaux op die kaart omgedoopt is naar Saint-Denis. Of misschien heb je wel gelijk en is Saint-Denis gebaseerd op New Orleans zoals New Bordeaux dat is, hmm.. Het zal wel, het wordt sowieso keihard :)

Bewerkt: door FrankyFourFingers

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Dat denk ik niet, maar ik ben er wel van overtuigd dat die ene gelekte map een vroege versie is van de map van dit spel en dat New Bordeaux op die kaart omgedoopt is naar Saint-Denis. Of misschien heb je wel gelijk en is Saint-Denis gebaseerd op New Orleans zoals New Bordeaux dat is, hmm.. Het zal wel, het wordt sowieso keihard :)

Saint-Denis klinkt in mijn oren als een spoof St-Louis, of in een extreem geval: Baton Rouge. Ik zit natuurlijk niet in de staff, maar New-Orleans is meer wereldlijk dan het binnenland van Kansas, Texas en Oklahoma, zeker in deze periode en het zou me vreemd lijken dat de stad dan ook in RDR2 zou zitten. Niet dat ik er iets op tegen zou hebben (zelf vond ik het bestaan van Blackwater in RDR een goed iets en heb ik die haat nooit begrepen want het is ook maar een dorp), maar ik gok van niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 8/9/2018 om 18:26, Skullz-000 zei:

Ondanks dat ik nooit RDR heb gespeeld heb kijk ik wel ontzettend hard uit naar RDR2.

Had jij de eerste RDR niet gekocht om mee te doen aan een meeting? Als je je PS3 nog hebt, raad ik het zeker aan om de RDR te spelen. Je hebt nog tijd genoeg. :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...