Jump to content
PrioX

Morgen op GTA Online: Nieuwe voertuigen en missies!


Normaal gesproken kondigt Rockstar Games niet snel de wekelijkse GTA Online updates aan. Maar omdat er morgen zoveel nieuwe content komt hebben ze vandaag een uitzondering gemaakt. Morgen kunnen we nieuwe voertuigen, missies en meer verwachten. 

 

medium.gtaoupdate14818-1.jpg.d2dc28181e4

 

Vanaf morgen zijn de Benefactor Terrorbyte en de Pegassi Oppressor Mk II beschikbaar, met dank aan Warstock Cache and Carry.

 

De Terrorbyte is een groot commandocenter gebouwd door hacker Paige die we uit de Story Mode kennen. Achterin de Terrorbyte is het Nerve Center geplaatst. Dit is een computer met daarop een app van Paige waarmee je krachtige wapens kunt besturen, waaronder de multi-lock missile battery waarmee je meerdere vijanden tegelijkertijd kunt uitschakelen. Ook kun je hier de nieuwe Opressor Mk II aanpassen dankzij de Specialized Vehicle Workshop, en Mk II wapens upgraden met de Mk II Weapon Workshop. Maar we zijn nog niet klaar met dit gevaarte. In het Nerve Center staat ook een Drone Station waar je een drone kunt besturen waarmee je mensen kunt vervelen met een taser.  Daarnaast is de cabine voorzien van een scanner waarmee je informatie kunt opvragen van spelers die in de buurt zijn. Zo kan je makkelijk hun combat info te weten komen en allerlei andere geheime info. 

 

medium.gtaoupdate14818-2.jpg.cc093e012c5d906017947c0a34d1c2ad.jpg medium.gtaoupdate14818-3.jpg.5a0c4f960e0160ddb742949169aa7d48.jpg

Links: Nerve Center. | Rechts: De Opressor Mk II in de Specialized Vehicle Workshop.

 

medium.gtaoupdate14818-4.jpg.460dc1d83ffeeea7425e9c22c347a198.jpg medium.gtaoupdate14818-6.jpg.fc551e02b04dbde3c4ac3fc6a1631466.jpg

Links: De ingebouwde Drone. | Rechts: Informatie scanner.

 

Vanuit het Nerve Center van de Terrorbyte kun je ook zes Client Jobs starten. Dit zijn missies voor een MC President, CEO of VIP die Paige voor je heeft klaar staan. Er zijn verschillende scenario's waaronder het infiltreren van het LifeInvader kantoor om data te stelen, het uitschakelen van alarmsystemen om zo juwelen te kunnen stelen, en de buit stelen van bankovervallers. Dit allemaal met de hulp van de Terrorbyte en snufjes die erbij komen. Wat ook handig is aan de Terrorbyte is het feit dat je jouw lopende lucratieve operaties kunt starten vanuit de achterbak. Via een app kun je Gunrunning Supplies, Air-Freight Cargo, Special Cargo, Vehicle Cargo and Biker Supplies verzamelen of stelen waardoor je altijd de mogelijkheid hebt om deze missies te starten zonder naar je warenhuizen, bunker, hangar of nachtclub te gaan. 

 

De Benefactor Terrorbyte zal geparkeerd worden in de ondergrondse garage van je nachtclub. Een nachtclub is dus wel vereist om dit voertuig te kunnen komen. Hier kun je het voertuig ook upgraden met o.a. armor. 

 

medium.gtaoupdate14818-5.jpg.141e083b85f

 

Dan over naar de Pegassi Oppressor Mk II. Blijkbaar was de eerste uitgave een succes en komen ze nu met een tweede variant die te koop is bij Warstock Cache and Carry. Het voertuig kun je overal opslaan (ook in de Terrorbyte), maar het upgraden is alleen mogelijk in de Terrorbyte. Het is een motor zonder wielen, maar wel een met een grote straalmotor vanonder. Zweven en vliegen is dus geen probleem en ook de wapens zijn weer dodelijk. Maak je borst maar nat! 

 

Dit alles. Morgen op GTA Online! :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De MkII is enkel sneller op de grond dan de gewone oppressor. Eerlijk gezegd heeft de MkII meer nadelen dan voordelen.

De terrorbyte komt misschien wel in huis, afhankelijk van bepaalde factoren die we pas morgen te weten komen. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jep, de rollen zijn echt omgedraaid. Vroeger was Saints Row de meest onrealistische bullshit en nu is dat GTAV/O.

En wat een logica, je hebt perse Terrorbyte als MOC nodig en deze kan je alleen opslaan in je nachtclub, met de nadruk op nachtclub ipv in je bunker. Of nóg beter: we hebben al Avenger en Truck MOC dus waarom nog een extra?? Damn, die shark cards onzin kent werkelijk geen grenzen. Way to go, R*...

 

MkII heeft idd meer nadelen dan de MkI.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De missies vanuit de Terrorbyte zijn best leuk. Pacific standard in je uppie, leuk.

De MKII valt best mee, is lastig te besturen en de explosive cannons gaan traag en vrij moeilijk mee te richting. Ik heb er raketten in de plaats gezet.

 

Drone en raketten op de terrorbyte zelf zijn niet echt war elementen vind ik, gaat traag en je kan niet naar beneden richten.

 

Black Madonna missie is leuk, maar wat een dikke kont LOL.

Kortom t valt allemaal best mee.

Orbital cannon blijft de grootste game breaker.

PS_Messages_20180814_114345.jpg

PS_Messages_20180814_114348.jpg

PS_Messages_20180814_114356.jpg

PS_Messages_20180814_114359.jpg

PS_Messages_20180814_114402.jpg

PS_Messages_20180814_114407.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dan zal men verbaasd staan dat de game binnenkort VERBODEN wordt in veel landen !!!!! Aanzetten tot zwaar geweld! Er is een verschil met de eerste GTA reeksen en deze hoor ! Een GROOT verschil ! San Andreas was leuk en waren ook vuurspuwers, jetpacks enzo, maar niet als dit allemaal, dit is puur oorlogsmateriaal !!!!!!!!!! En krijg ik WEER eens een opdonder om het herhaaldelijk te verkondigen, dan is het zo, ik blijf het zeggen al wordt ik gebanned en smijt ik mijn GTA in de openhaard !!!!!!!!!!!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

55 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Dan zal men verbaasd staan dat de game binnenkort VERBODEN wordt in veel landen !!!!! Aanzetten tot zwaar geweld!

Dan zullen er vast heel veel spellen verboden worden... :7 

 

55 minuten geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

ik blijf het zeggen al wordt ik gebanned en smijt ik mijn GTA in de openhaard !!!!!!!!!!!!!

Maak er dan wel een video van. ;) 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...