Jump to content
Niked

Oppressor MKII, Terrorbyte en DJ The Black Madonna zijn nu beschikbaar in GTA Online!


 

TerrorbyteenOppressorMk2nubeschikbaar

 

Heb je er genoeg van van steeds naar Sandy Shores te moeten rijden om nieuwe supplies te stelen? Dan heb je geluk, vanaf vandaag is namelijk de Terrorbyte beschikbaar in GTA Online! De Terrorbyte is beschikbaar vanaf $1.375.000 bij Warstock Cache and Carry.

 

Nieuwe MOC, nieuwe functies. Dankzij @PrioX kan je hier lezen wat je er mee kan doen.

 

Ook krijgen we vandaag de Pegassi Oppressor MkII, beter gezegd een oppressor zonder wielen en met countermeasures. Helaas is het aankopen van de terrorbyte wel verplicht om je gloednieuwe hoverbike te kunnen upgraden. De Oppressor MkII is beschikbaar voor een prijsje van $2.925.000, mits je de trade price hebt unlocked. Anders is de rekening ietsje duurder, namelijk een kleine $3.890.250.

 

Je zou het bijna vergeten, maar deze week ontvangen we ook DJ The Black Madonna in onze nightclubs. Voorlopig is dit ook de laatste DJ die we kunnen verwachten. Net zoals vorige week is nu ook DJ Dixon toegevoegd aan LSUR. 

 

Ook deze week zijn er weer livestreams waar je GTA Online cash mee kan verdienen;

 

Woensdag 15 augustus - 23:00
https://www.facebook.com/LeahhAshe

 

Vrijdag 17 augustus - 02:00
https://www.facebook.com/gaming/sohinki

 

Vrijdag 17 augustus - 22:00

https://www.facebook.com/SmoshGames

 

Zondag 19 augustus - 01:00
https://www.facebook.com/NobodyEpic

 

Alle bonussen en kortingen zijn te vinden in het bonussen en kortingen topic. :)

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

6 uur geleden, Skullz-000 zei:

De Terrorbyte is beschikbaar vanaf $1.375.000 bij Warstock Cache and Carry.

Huh.

https://vignette.wikia.nocookie.net/yugioh/images/5/58/Number34TerrorByte-SP13-EN-C-1E.png

Het zal wel niet de enige versie zijn van die grap, maar toch.

 

De prijzen zijn wel echt weer typisch hoog.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Voila, de nieuwe livestreams (4 deze week) zijn omgerekend naar Belgische tijd en te vinden in de hoofdpost. :) 

 

Voor wie nog niet met het principe mee is: 

Tijdens elke livestream heb je de kans om 5 cash drops binnen te halen. Op een willekeurig tijdstip tijdens de stream verschijnt er een pop-up op je scherm waarna je 2 minuten de tijd hebt om je hardverdiende centjes binnen te halen. Elke drop kan variëren tussen 50 en 500k en is verschillend van persoon tot persoon. Ook niet iedereen krijgt op hetzelfde moment de kans om een drop te claimen. Enkel op het einde, ongeveer 10-15 minuten voor het einde, krijgt iedereen een 5de en laatste drop van 500k. 

 

Om je drops dan ook effectief te ontvangen dien je 30 minuten GTA Online te spelen na de livestream. Moest je geld dan nog niet op je bankrekening staan krijg je het na 48u. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 14/8/2018 om 18:36, Phoenyxar zei:

Huh.

https://vignette.wikia.nocookie.net/yugioh/images/5/58/Number34TerrorByte-SP13-EN-C-1E.png

Het zal wel niet de enige versie zijn van die grap, maar toch.

 

De prijzen zijn wel echt weer typisch hoog.

Plus alle upgrades 3,459.000 $ en ook nog de normale upgrades in je workshop, dus zeg maar gerust 4miljoen.

 

Op 14/8/2018 om 17:58, PrioX zei:

Zal zo meteen eens kijken of ik nog een spaarvarken op GTA Online heb liggen, ben namelijk wel benieuwd naar die Client Jobs. :) 

Leuk maar stel je er niet teveel van voor, de settings zijn leuk zoals pacific standard bank en vangelico store. Maar uiteindelijk is het ophalen en afleveren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

15 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Leuk maar stel je er niet teveel van voor, de settings zijn leuk zoals pacific standard bank en vangelico store. Maar uiteindelijk is het ophalen en afleveren.

Heb net de eerste twee missies gespeeld. Moest eerst diamanten stelen met behulp van een drone, en daarna moest ik een bankoverval verstoren en de dieven beroven (:7) van wat goud. Op zich wel leuk, maar inderdaad is het ophalen en afleveren. Ik hoop in ieder geval dat ze in de toekomst meer van dit soort jobs toevoegen. Ben namelijk van mening dat er te weinig contact missies in het spel zitten. :) 

 

Heb trouwens alleen zo'n drone station bij de Terrorbyte gekocht. Al die visuele upgrades doen me niks en zijn iets te prijzig :puh:. En uit principe haal ik de Oppressor Mk II niet dus een speciale workshop had ik ook niet nodig. De turret installeer ik misschien later.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Die turret heb ik getest en opzich wel handig als het gaat om meedere doelwitten tegelijk maar alleen in de lucht, de turret richt niet naar beneden dus je kan in je eentje géén "grond soldaten" aanvallen.

Terwijl de terrorbyte met armor upgrades met 1-flink raket al destroyed is. Veel zal ik hem persoonlijk alleen gebruiken voor die missies maar daarna waarschijnlijk ook nóóit meer, want vechten doe je er niet echt lekker mee.

 

De drone kun je laten ontploffen bij een speler voor een kill, meer ook niet. In missies wel leuk om te gebruiken,maar in de online wereld niet echt van toepassing vind ik. En eer je ook uit die turret stoel bent is het ook sint juttemus XD.

 

De MKII is na veel oefenen tóch best handig en snel maar t landen wat minder. Heeft geen lock on op spelers die sell missies doen.

 

Vond de Black Madonna missie nog het hoogtepunt van de dripfeed ochtend.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

13 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

Die turret heb ik getest en opzich wel handig als het gaat om meedere doelwitten tegelijk maar alleen in de lucht, de turret richt niet naar beneden dus je kan in je eentje géén "grond soldaten" aanvallen.

Terwijl de terrorbyte met armor upgrades met 1-flink raket al destroyed is. Veel zal ik hem persoonlijk alleen gebruiken voor die missies maar daarna waarschijnlijk ook nóóit meer, want vechten doe je er niet echt lekker mee.

 

De drone kun je laten ontploffen bij een speler voor een kill, meer ook niet. In missies wel leuk om te gebruiken,maar in de online wereld niet echt van toepassing vind ik. En eer je ook uit die turret stoel bent is het ook sint juttemus XD.

 

De MKII is na veel oefenen tóch best handig en snel maar t landen wat minder. Heeft geen lock on op spelers die sell missies doen.

 

Vond de Black Madonna missie nog het hoogtepunt van de dripfeed ochtend.

Inderdaad, de terrorbyte kan niet omlaag mikken, alleen daarom al enorm nadeling om mee te spelen. Veelte snel kapot ook. De drone is enorm sloom en onhandig.. kan je verder weinig mee..

De MKII is enorm snel op de grond en je valt er bijna niet vanaf. In de lucht iets minder snel en de boost wordt alleen bijgevuld wanneer je het gas los laat. Maar om spelers te volgen die sell missies doen kan je beter de normale oppressor gebruiken. Daarmee kan je nog normaal rijden en dan zonder aim schieten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, TryX zei:

Inderdaad, de terrorbyte kan niet omlaag mikken, alleen daarom al enorm nadeling om mee te spelen. Veelte snel kapot ook.

Er is momenteel een armor glitch die dit veroorzaakt. Als je je terrorbyte zelf uit de garage haalt kan hij ongeveer 4 missiles aan, terwijl als je hem oproept via je interactive menu hij er 34 (!) aankan. 

 

Hopelijk fixt Rockstar dit redelijk snel want dit is zeker en vast irritant. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 15-8-2018 om 10:10, Skullz-000 zei:

Als je je terrorbyte zelf uit de garage haalt kan hij ongeveer 4 missiles aan, terwijl als je hem oproept via je interactive menu hij er 34 (!) aankan. 

 

:bonk: 

 

Ik denk dat ik dit voertuig maar oversla. Leuk dat je overal op de map je cargo kan sourcen maar daar spendeer ik sowieso al geen tijd meer in. Oppressor MK1 is naar mijn mening beter dus nog een reden om de terrorbyte links te laten liggen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

22 uur geleden, .Sharingan zei:

:bonk: 

 

Ik denk dat ik dit voertuig maar oversla. Leuk dat je overal op de map je cargo kan sourcen maar daar spendeer ik sowieso al geen tijd meer in. Oppressor MK1 is naar mijn mening beter dus nog een reden om de terrorbyte links te laten liggen.

Logica is ook onverantwoord want met de Terrorbyte kan je resupplies starten en met MOC truck kan je dat niet. Maar de MOC truck is van de Gunrunning en dus de bunker en zou je juist die truck moeten kunnen gebruiken om te resupplyen. Duidelijk een teken dat R* medewerkers 0 creativiteit hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ben het duur koppelverkoop beu en stop dan ook met rot bedorven GTA ! 5 miljoen kwijt door aankoop disco en peulschil winst !!! Sightseer kost je helemaal niets en heb je om de 8 minuten 25.000$ !!! 1 uurtje 100.000$ makkelijk zonder 1 enkele kost 0.000000$

disco 5miljoen met 10.000$ winst? en elke 1 micromilliseconde gsm gerinkel !

Rockstar is ………. bezig hun eigen spel te verzieken

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...