Jump to content
Niked

Oppressor MKII, Terrorbyte en DJ The Black Madonna zijn nu beschikbaar in GTA Online!


 

TerrorbyteenOppressorMk2nubeschikbaar

 

Heb je er genoeg van van steeds naar Sandy Shores te moeten rijden om nieuwe supplies te stelen? Dan heb je geluk, vanaf vandaag is namelijk de Terrorbyte beschikbaar in GTA Online! De Terrorbyte is beschikbaar vanaf $1.375.000 bij Warstock Cache and Carry.

 

Nieuwe MOC, nieuwe functies. Dankzij @PrioX kan je hier lezen wat je er mee kan doen.

 

Ook krijgen we vandaag de Pegassi Oppressor MkII, beter gezegd een oppressor zonder wielen en met countermeasures. Helaas is het aankopen van de terrorbyte wel verplicht om je gloednieuwe hoverbike te kunnen upgraden. De Oppressor MkII is beschikbaar voor een prijsje van $2.925.000, mits je de trade price hebt unlocked. Anders is de rekening ietsje duurder, namelijk een kleine $3.890.250.

 

Je zou het bijna vergeten, maar deze week ontvangen we ook DJ The Black Madonna in onze nightclubs. Voorlopig is dit ook de laatste DJ die we kunnen verwachten. Net zoals vorige week is nu ook DJ Dixon toegevoegd aan LSUR. 

 

Ook deze week zijn er weer livestreams waar je GTA Online cash mee kan verdienen;

 

Woensdag 15 augustus - 23:00
https://www.facebook.com/LeahhAshe

 

Vrijdag 17 augustus - 02:00
https://www.facebook.com/gaming/sohinki

 

Vrijdag 17 augustus - 22:00

https://www.facebook.com/SmoshGames

 

Zondag 19 augustus - 01:00
https://www.facebook.com/NobodyEpic

 

Alle bonussen en kortingen zijn te vinden in het bonussen en kortingen topic. :)

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op 19-8-2018 om 21:33, GTA_FUNPLAYER zei:

Ben het duur koppelverkoop beu en stop dan ook met rot bedorven GTA ! 5 miljoen kwijt door aankoop disco en peulschil winst !!! Sightseer kost je helemaal niets en heb je om de 8 minuten 25.000$ !!! 1 uurtje 100.000$ makkelijk zonder 1 enkele kost 0.000000$

disco 5miljoen met 10.000$ winst? en elke 1 micromilliseconde gsm gerinkel !

Rockstar is ………. bezig hun eigen spel te verzieken

Je gaat me toch niet vertellen dat je daarbij geen één kogel gebruikt hebt?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Geen funplayer dus méér?

 

Op 15/8/2018 om 10:10, Skullz-000 zei:

Er is momenteel een armor glitch die dit veroorzaakt. Als je je terrorbyte zelf uit de garage haalt kan hij ongeveer 4 missiles aan, terwijl als je hem oproept via je interactive menu hij er 34 (!) aankan. 

 

Hopelijk fixt Rockstar dit redelijk snel want dit is zeker en vast irritant. 

Is gefixt nu.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op ‎22‎/‎08‎/‎2018 om 12:02, TryX zei:

Je gaat me toch niet vertellen dat je daarbij geen één kogel gebruikt hebt?

Toch wel ! Toch wel ! Heb nog nooit 1 kogel afgevuurd met mijn wapen ! Sightseer heb je geen wapens nodig he. Gewoon zien dat je op tijd bent om de 3 valiezen te nemen. En die tijd heb je meer dan voldoende (15minuten) zelfs al ligt de ene valies aan de hele andere kant van de map als de andere valies. Kom je nog op tijd. En dit alles zonder 1 kogel ooit te hebben geschoten. Ik bezit geen wapens. Enkel die 1 die je automatisch meekrijgt van Rockstar in begin en mijn vuist. Is alles wat ik heb.

Mijn rekeningaccount staat dan ook bomvol met gestort geld, nog nooit is er iets afgegaan van onkosten :) Steeds + … $ + … $ + … $ + … $

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op ‎23‎/‎08‎/‎2018 om 21:50, Schumy7_Patriot zei:

Alleen maar sightseer spelen... nee dat is leuk en afwisselend en uitgedagend xD

IEDER ZIJN DING HE MAKKER !!! Jullie maken mij hier continu uit om MIJN meningen en dat ik IEDER zijn ding moet laten doen !!! Wel kerel ……………. waar zijn JOUW respectheden ????? nu krijg ik weer een melding om herhaaldelijk !!!! ????? HOOFDLETTERS blablabla !!!

 

Ik heb genoeg aan "ENKEL" sightseer en heb ermee lekker 58 miljoen dus kan me alles permitteren van mooie wagens enzo !!! ik hoef geen SCHIETEN !

 

ELK ZIJN DING EN RESPECT AUB !!!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

On 8/19/2018 at 9:33 PM, GTA_FUNPLAYER said:

Ben het duur koppelverkoop beu en stop dan ook met rot bedorven GTA ! 5 miljoen kwijt door aankoop disco en peulschil winst !!! Sightseer kost je helemaal niets en heb je om de 8 minuten 25.000$ !!! 1 uurtje 100.000$ makkelijk zonder 1 enkele kost 0.000000$

disco 5miljoen met 10.000$ winst? en elke 1 micromilliseconde gsm gerinkel !

Rockstar is ………. bezig hun eigen spel te verzieken

De inkomsten van je nachtclub dekken de kosten van de Dj’s, de rest haal je binnen met je overige handel zoals wapens en coke. Zelf laat ik zo nu en dan mijn console een nacht doordraaien om zo 500k mee te pakken. Op die manier is het een leuk verdienmodel waar je niets voor hoeft te doen. Inmiddels heb ik de kosten van de club al ruimschoots terugverdient. 

 

Extra tip voor je (betaalde) promotie : Ga naar je 1e basement en gebruik daar de computer om van DJ te wisselen, dit voorkomt dat je moet wachten op het filmpje en dat je teruggezet wordt in de club.
 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 28-8-2018 om 08:16, Hannez_rules zei:

De inkomsten van je nachtclub dekken de kosten van de Dj’s, de rest haal je binnen met je overige handel zoals wapens en coke. Zelf laat ik zo nu en dan mijn console een nacht doordraaien om zo 500k mee te pakken. Op die manier is het een leuk verdienmodel waar je niets voor hoeft te doen. Inmiddels heb ik de kosten van de club al ruimschoots terugverdient. 

 

Extra tip voor je (betaalde) promotie : Ga naar je 1e basement en gebruik daar de computer om van DJ te wisselen, dit voorkomt dat je moet wachten op het filmpje en dat je teruggezet wordt in de club.
 

Hoe bedoel je 500K winst in 1 nacht?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...