Jump to content
PrioX

Rechter verbiedt valsspeelsoftware voor GTA Online


Je kent ze wel; van die vervelende hackers op GTA Online die de pret voor iedereen verpesten. Vooral op de Xbox 360, PlayStation 3 en PC hebben spelers hier last van. Toch zal het een beetje moeilijker worden om GTA Online te hacken. Een Amerikaanse rechter heeft namelijk valsspeelsoftware verboden.

 

medium.online-hacks-3.jpg.234d5ffe2d11ee

Gratis zakjes geld. Gaf Rockstar ons die maar. :engel:

 

Take-Two Interactive heeft een maker voor de rechter gesleurd die uiteindelijk bepaald heeft dat de software niet langer verkocht mag worden. We hebben het hier over Menyoo en Absolute. Hiermee kunnen de gebruikers bijvoorbeeld gratis geld aan spelers geven. Take-Two zegt door deze software minstens 500.000 dollar te zijn misgelopen en onherstelbare schade te hebben opgelopen. 

 

De verkoper krijgt voor nu alleen een verbod om de software te verkopen. Ook is het aannemelijk dat de man de auteursrechten van Take-2 heeft geschonden. De rechter ziet echter geen meerwaarde aan een hoge boete omdat de man in kwestie werkloos is. Later volgt een uiteindelijke uitspraak. 

 

Bron: NU.nl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Alsof Rockstar omkijkt naar mensen die op PC spelen...

Allemaal heel leuk en aardig van Take-Two, maar het is zoals een hond verbieden om op z'n speeltje te kauwen. Daarbij zal het toch niets veranderen aan het verkoop van shark cards op PC, aangezien de meeste toch al oftewel modded money hebben ontvangen of het spel enkel nog spelen voor de singleplayer mods. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Komt ervan als je vertrouwt op peer-to-peer. Met dat half miljoen dat ze nu misgelopen hebben, hadden ze ook hun eigen servers kunnen opzetten. Die zouden dan heel wat moeilijker om de tuin te leiden zijn geweest en het zou geenszins mogelijk zijn geweest om zomaar vanalles te spawnen. Maar ja, het moet makkelijk en natuurlijk zo goedkoop mogelijk.

Bewerkt: door Big Boss

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er zijn nog duizende downloads voor dat soort programma's, en niemand zal er ooit mee stoppen want er komen nieuwe programma's en ook nieuwe makers...

Dus ja, Take Two zal wel een hoger bedrag mislopen in de toekomst door dit soort dingen... :ch:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik wil toch even zeggen dat dit uitermate gelul is. Terug in 2016 had ik ook Menyoo voor Online en Menyoo was erg fel tegen griefing. Heb je bewijs dat een Menyoo speler grieft, kon die speler gebanned worden van Menyoo. En Absolute menu had nul griefing onzin. Ze moeten juist achter die idioten van Force Hax, Xen Menu, N*gger Menu, Nullify, Elusive (voormalig Force), Jordan, Lexicon en Epsilon. Die menu's waren erg vernietigend voor legit spelers in Online en die konden je ranks verknallen, je in oneindige laadscherm gooien, je spel crashen en duizenden cargoplanes op je hoofd spawnen waardoor je genoodzaakt om je spel opnieuw te starten want je FPS zakt diep in de shit. En Epsilon had ook een manier gevonden om spelers te laten bannen door iets remote te gaan doen! En T2 heeft zojuist de indruk bevestigd: can't make a proper anti-cheat? Lets sue them!

 

Citaat

Take-Two zegt door deze software minstens 500.000 dollar te zijn misgelopen en onherstelbare schade te hebben opgelopen. 

....ik weet niks te bedenken dan dat het een hoop gelul is.... Dat geld verlies geloof ik maar onherstelbare schade?? Welke schade? Is Straus Zelnick soms emotioneel beschadigd? R* heeft 0 creativeit. Toen ik nog Menyoo gebruikte, gebruikte ik dat enkel om de Ruiner2000 te spawnen in heists, voornamelijk in Humane Labs - Insurgents en Series A - Finale. Dat was echt erg gaaf!

 

En dat cheatsoftware illegaal maken bevestigd maar weer dat T2 écht alles op álles doet om de shark cards te pushen. Je weet dat er iets niet klopt wanneer je voor €75 aan shark card koopt en dat is niet genoeg voor een virtuele yacht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 18-8-2018 om 20:00, Schumy7_Patriot zei:

Alles is nog te downloaden dus dat verbod is allemáál leuk en aardig maarja last gen.... ze mogen het hebben. Geen last van.

 

Maar het zal waarschijnlijk niet meer goed geüpdate blijven. Al ben ik bang dat er alternatieven zullen komen.

 

"Werkloos", ja op papier. Ik denk zelf dat hij nog wel wat geld heeft liggen van de downloads.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...