Jump to content
Niked

Declasse Scramjet en een nieuwe adversary mode nu in GTA Online!


Scramjetnubeschikbaar

 

Het is weer dinsdag, beter gekend als dripfeed dinsdag. Vanaf vandaag mogen we gaan rondrijden in de gloednieuwe Declasse Scramjet. Helaas zal je ook deze keer weer diep in je portemonnee mogen zoeken, want de Scramjet is beschikbaar voor $4.628.400 bij Warstock Cache And Carry

 

Ook krijgen we vanaf vandaag de keuze om de nieuwe adversary mode genaamd hunter pack (remix) te spelen. Zeker de moeite waard, want door deze adversary mode te winnen kan je de trade price voor de scramjet unlocken. ($3.480.000)

 

Er is ook slecht nieuws voor wie genoot van de Facebook (of moeten we LifeInvader zeggen ? :engel:) livestreams, die zijn namelijk vanaf deze week afgelopen. Afgelopen zondag was voorlopig de laatste keer dat je van Rockstar Games een mooi zakcentje kon ontvangen. 

 

De nieuwe kortingen en bonussen zijn beschikbaar in het bonussen en kortingen topic, zoals gewoonlijk. 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het is snel genoeg en door de rocket boost kan je spelers inhalen en hun vervolgens trakteren op een leuke explosief cadeautje.

Raketten komen overeen met die van Vigilante, beter bekend als de klassieke batmobile, dezelfde tracking en lanceersnelheid. En 30 raketten.

In tegenstelling tot de Vigilante kan je de Scramjet niet in heists gebruiken terwijl je met de Vigilante wel kan.

 

Scramjet is ook de enige voertuig waar je als bestuurder je eigen wapens kunt gebruiken waaronder je handwapens en throwables.

 

Hoe dan ook, dit moet niet echt alleen gezien worden als een trollwagen want je kan er goed mee stunten. Ga op een berg staan of een heuvel, spring en turborocket jezelf omhoog. Of rij op de snelweg, spring en druk op turbo om te kijken over hoeveel auto's je kunt springen.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

2 uur geleden, SilverRST zei:

 

 

Scramjet is ook de enige voertuig waar je als bestuurder je eigen wapens kunt gebruiken waaronder je handwapens en throwables.

 

 

dit is dus niet waar. in de revolter kun je ook je eigen wapens gebruiken en je kan er in je MOC machine geweren op zetten. ik heb op mijn revolter  de machine geweren zitten en kan mijn eigen wapens als bestuurder ook gewoon gebruiken

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

36 minuten geleden, coolguynl zei:

dit is dus niet waar. in de revolter kun je ook je eigen wapens gebruiken en je kan er in je MOC machine geweren op zetten. ik heb op mijn revolter  de machine geweren zitten en kan mijn eigen wapens als bestuurder ook gewoon gebruiken

Ik had erbij moeten vertellen dat het om een voertuig gaat dat hitte zoekende raketten heeft.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

32 minuten geleden, Schumy7_Patriot zei:

Teleurstellend. Dit was dan alle dripfeed? Of komt er nog meer langs?

Er komt nog meer. :Y

 

Spoiler

271590_20180726133640_1.png

 

grandtheftautovscreen9ecgt.png

 

Bron: gtaforum.com

 

Naast bovenstaande wagens komen enkele al bestaande wagens ook beschikbaar op de verschillende websites en krijgen we ook nieuwe liveries voor deze wagens. En uiteraard nog wat adversary modes. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...