Jump to content
PrioX

HVY Menacer toegevoegd aan GTA Online!


medium.gtaonline_menacer.jpg.8a9559fdb91

 

Rockstar Games is weer lekker bezig met het uitbrengen van nieuwe voertuigen. Ook deze week komt er geen verandering in dit patroon. Vanaf vandaag is de HVY Menacer beschikbaar bij Warstock Cache and Carry. Hoe kan het ook anders dan dat dit voertuig uitgerust is met de nodige wapens om jezelf te verdedigen tegen al het ander zwaar geschut in het spel. De HVY Menacer heeft namelijk een machinegeweer op het dak staan waarmee je met gemak door je vijanden schiet. De HVY Menacer is te koop voor $1,775,000.

 

En vanaf vandaag is voor de liefhebbers de mix van The Black Madonna te horen op Los Santos Underground Radio.

 

Bekijk hier de wekelijkse bonussen en kortingen. :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Toen de eerste "Techincals" uitkwamen dacht ik nog: "Ja, dit is iets dat wel ontbreekt in de game, verrassend genoeg." Maar ik vraag me wel af waar het gaat eindigen nu. Gaan we nog meer specifieke voertuigen krijgen? Mij maakt het uiteindelijk weinig uit, maar ik vind het wel interessant om zien hoe voertuigen uit andere franchises (de Khanjali ken ik vooral als de tank uit Just Cause III) zo worden opgeslokt in deze grote database van een franchise.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

27 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Toen de eerste "Techincals" uitkwamen dacht ik nog: "Ja, dit is iets dat wel ontbreekt in de game, verrassend genoeg." Maar ik vraag me wel af waar het gaat eindigen nu. Gaan we nog meer specifieke voertuigen krijgen? Mij maakt het uiteindelijk weinig uit, maar ik vind het wel interessant om zien hoe voertuigen uit andere franchises (de Khanjali ken ik vooral als de tank uit Just Cause III) zo worden opgeslokt in deze grote database van een franchise.

Ik heb ooit Just Cause 3 maar nooit afgespeeld. Ik was nieuwsgierig toen je zei dat je de Kanjali kent uit JC3 en ik dus googlen. No comments...

Hetzelfde verhaal met de Oppressor Mk2, dat komt van Saints Row spel.

 

Wil je geld besparen, koop de Menacer niet. Dukes'O Death weegt 5500 kilo en Menacer 5600 en Insurgent 16.000 kilo. Wat een rare vergelijking.

En bovendien is de Nightshark een veel betere optie als je veilig wilt zijn met je cargo's en dergelijke. Nightshark kan ook meer raketten aan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 uur geleden, SilverRST zei:

Ik heb ooit Just Cause 3 maar nooit afgespeeld. Ik was nieuwsgierig toen je zei dat je de Kanjali kent uit JC3 en ik dus googlen. No comments...

Hetzelfde verhaal met de Oppressor Mk2, dat komt van Saints Row spel.

Ik vind dat ding niet eens zoveel op de tank uit Just Cause 3 lijken. De Khanjali is bijna een 1 op 1 kopie van de Poolse PL-01 tank, dus dat hebben ze heus niet uit JC3 geript. De makers van GTA en JC3 zullen niet de laatste producenten zijn die een fictieve versie van dit type tank in hun spel plaatsen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...