Jump to content
  • Sign Up
GTAGames.nl
Sign in to follow this  
Nyltje

Update Gtaforum

Recommended Posts

Nyltje

Ik had een idee voor een contest, maar wilde eerst vragen aan de moderator of het zin heeft een contest te organiseren. (of er genoeg mensen zouden meedoen) Er stond dat ik een berichtje naar Dexist moest sturen, maar op zijn account staat dat hij een lid is. Moet ik dan nog steeds een bericht naar hem sturen? Of moet het naar iemand anders. (moderator?) Ik kan ook nergens zien wie de moderator van dat subforum is.

En daarna ging ik over andere dingen denken over dit forum zoals de achievements die ik nergens kan vinden en ook is mijn vriendenlijst weg. Ik zat te denken: wordt het forum nog wel bij gehouden?

PrioX

Dexist is inderdaad geen moderator meer. In het topic waar dit vermeld stond heb ik nu de naam van @Foreigner97 en mijzelf genoemd. Dus mocht je iets willen organiseren: Stuur me maar een PB. :) Dat het niet duidelijk zichtbaar is wie de moderators zijn in een forum zelf klopt inderdaad en is al vaker ter sprake gekomen. Ik denk dat we daar snel iets aan moeten veranderen. Ik zal kijken of ik het een en ander kan aanpassen. Op de Medewerkerspagina is trouwens ook te zien wie er in de crew zitten en wat ze precies doen (inclusief moderatie). 

Edit: Ik heb zojuist de meeste fora voorzien van een kopje waarin vermeld wordt wie de moderators zijn. Zie bijvoorbeeld het contests forum. :) 

30 minuten geleden, Nyltje zei:

Ik zat te denken: wordt het forum nog wel bij gehouden?

Jazeker! Recent zijn de eerste plannen gemaakt om het forum te updaten naar de nieuwste versie. Dus ik denk dat we die in de komende maanden kunnen verwachten. De vriendenlijst is overigens verleden tijd (van wat ik begrepen heb). Dit systeem is vervangen door het volgers-systeem. En het systeem van de Achievements wordt niet meer ondersteunt op de huidige forumversie. Maar ik geloof dat het wel de bedoeling is om dit in de toekomst weer aan de praat te krijgen. :Y

Nyltje

Bedankt voor de update @PrioX! :D 

Heel duidelijk zo. Ik ben benieuwd naar de nieuwe forumversie!

Edit: ik wilde dus ook een concept opslaan voor een persoonlijk bericht naar jou, maar kon de optie niet vinden.

Edited by Nyltje

.Sharingan

What she said ^ ^_^