Jump to content

Champions League 2018/2019


Guardian1980

Recommended Posts

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    14

  • Cabyon

    7

  • dextro99

    7

  • Phoenyxar

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op 17-12-2018 om 22:29, aron24 zei:

Als Ajax van Real weet te winnen zou ik dat zeer knap vinden, maar ik acht de kans niet groot dat het gaat gebeuren. Maar goed, de bal is rond.

Als CSKA Moskou van Real kan winnen, moet Ajax dat ook kunnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Allicht klonen ze Lewandowski. Kan je het je al voorstellen? Ajax - Real Madrid. De opstelling is daar: opeens komt daar een nieuwe speler met rugnummer 9 het veld oprennen. Sierd de Vos is voor het eerst stil. De speler houdt een bakje aioli in zijn rechterhand, heeft een puike snor, een tiende penning in één van zijn broekzakje...

 

Het is Roberto Lewañdoskia

Link to comment
Delen op andere websites

Over één wedstrijd geloof ik wel in een stunt, maar over twee wedstrijden wint toch vaak de sterkste. Real is echt wel beter dan Ajax, ondanks dat ze in een dip zitten. En voor Real is de CL nu alles. Maar ik hoop natuurlijk dat Ajax voor een enorme stunt zorgt. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

De kracht van Real lag de afgelopen jaren in het feit dat het niks uitmaakt hoe goed je mag ballen als team, op een goede dag pakken ze je gewoon in alsof je van Kozakken Boys komt. Maar of ze die factor nog hebben, moet nog blijken dit seizoen. In de twaalf jaar dat ik ze volg heb ik ze niet zo verdwaald gezien als de afgelopen 4 maanden.

Ik kijk er wel gruwelijk naar uit, er zal flink naartoe geleefd worden in mijn sociale kringen en als iemand met wit bloed gaat het nog leuk worden de komende borrels.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Zo.

 

Ik denk dat er maar weinigen waren die Ajax na de eerste wedstrijd enige kans gaven om door te gaan, maar knetters, dit verwachte ik zeker niet. Nou was Real niet in beste doen de laatste tijd, maar toch, het is wel Real Madrid. Ik kijk al uit naar de volgende ronde, wie dan ook de tegenstander mag zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...