Jump to content

Rockstar Social Club website hangt vast


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Hallo ik kan al tijdje niet meer in mijn Social Club? Ik krijg steeds een compleet zwart scherm te zien met logo van R* en wel de "profile, game, crew, …." bovenaan en als ik op game druk moet ik GTA kiezen en dan zie ik de fotos van iedereen en zo kies ik mijn eigen fotos maar die zijn klein, kan niet meer vergroten.

En om naar mijn status te gaan moet ik ook die richting, game kiezen, dan profiel kiezen. vroeger kwam ik er rechtstreeks op?

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk toch dat het de gewoonte is dat je op je computer maar met 1 browser werkt? Welk nut heeft het om verschillende browsers te installeren? Ik ben trouwens niet voor Chrome of Edge gepush ! Trouwens waarom werkte het tot eergisteren wel prima?

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

ik denk toch dat het de gewoonte is dat je op je computer maar met 1 browser werkt? Welk nut heeft het om verschillende browsers te installeren? Ik ben trouwens niet voor Chrome of Edge gepush ! Trouwens waarom werkte het tot eergisteren wel prima?

Nee, het is niet de gewoonte om op een computer met maar 1 browser te werken. Zo heb ik het liefst Firefox en gebruik ik Chrome als het nodig is.

 

En bovendien zouden browsers geen problemen moeten geven als alle andere websites wel werken maar niet SC.

Link to comment
Delen op andere websites

57 minuten geleden, SilverRST zei:

Nee, het is niet de gewoonte om op een computer met maar 1 browser te werken. Zo heb ik het liefst Firefox en gebruik ik Chrome als het nodig is.

 

En bovendien zouden browsers geen problemen moeten geven als alle andere websites wel werken maar niet SC.

Ik zie het nut niet van in om verschillende browsers op 1 pc te installeren? je gebruikt Chrome als het nodig is? Kan dat dan niet met Firefox? Dan is het toch teken dat die bepaalde website die je bezoekt niet open kan met Firefox mits je daarvoor Chrome nodig hebt? Zou niet mogen. Dat is dan een soort eigenbelang van de browser service die je verplicht hen te gebruiken wil je een bepaalde website openen.

En daarmee is mijn feit eigenlijk bewezen: want met Edge krijg ik mijn Social Club probleemloos open. Terug Explorer niet meer. Maar al mijn andere webpaginas op mijn favorieten gaan probleemloos open zonder ooit 1 probleem te ondervinden met Explorer. Ik weet wel dat 99% van de mensen Explorer als "passé" vinden maar als je Edge opent krijg je steeds rot Bing service en dergelijke apps die enorm storen en is alles compleet anders qua lay out. Net als meeste debiele verplichte updates die geen vooruitgang betekenen maar net achteruitgang.

Link to comment
Delen op andere websites

Het idee achter meerdere browsers is zodat je niet volledig afhankelijk bent van browser X en diens beperkingen/opties. Browsers zijn geen perfecte software (er zijn mensen die zweren bij een browser, maar ze zijn allemaal imperfect) en als eentje een interne fout heeft kan je dan tenminste via de tweede browser oplossingen zoeken (en als het nodig is eentje uninstallen en opnieuw downloaden). Je moet het niet doen, maar het is een zekere garantie voor jezelf (ik heb Edge, Explorer en Chrome staan en gebruik ze allemaal voor verschillende zaken).

 

Over het onderwerp: is het dan geen cookie-probleem? Als het in de andere browser perfect opent dan ga ik daar toch aan denken. Alternatieve reden kan zijn dat er een kleine update was aan hun hoofdpagina waardoor Explorer vastliep. Als ik het goed heb verkrijgt Explorer geen volle updates meer dus sommige pagina's zullen niet kunnen laden en sommige extensies werken er niet voor. Maar dat is vooral een geval per geval en je moet zelf maar uitmaken of dit voor je werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...