Jump to content
Sandertju

Burt Reynolds (Avery Carrington) overleden


6 September is Burt Reynolds op 82 jarige leeftijd overleden

 

Bekend van films zoals Smokey and the Bandit, Cannonball Run, The Longest Yard, The Dukes of Hazzard, Dogs Go to Heaven en een aantal TV series zoals Flipper, 90210 en nog veel meer. 
In Grand Theft Auto Vice City speelde hij Avery Carrington.

 

large.Dmbz8C3WwAE0Sy1.jpg.494182e8487239

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

ik dacht al dat hij me bekent voor kwam al ken ik de films niet zo buiten dat ik hem herkende van The dukes of hazzard film.  als ik wat oudere foto's van hem naast  de tekeningen leg van avery carrington  kun je de gezichts trekken wel redelijk vergelijken

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

tijdloos goeie films, cannonball run, smokey and the bandit, etc etc

 

ondanks dat t echt oude films zijn kijk ik iedere keer weer..

 

ook de aflevering van gasmonkey, dat ze de trans am nagebouwd hebben speelde hij in mee., 

leuk!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 8-9-2018 om 20:27, Platypus zei:

Ben ik de enige die Demolition Man totaal niet moeilijk vond? :bonk: Die missie lukt bij mij altijd van de eerste keer. Maar blijkbaar zijn de controls op PC wat moeilijker dan op consoles.

hahaha toen ik hem nog nooit gehaald had deed ik er ontelbaar vaak over XD en eenmaal gehaald easy XD 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op ‎8‎/‎09‎/‎2018 om 20:27, Platypus zei:

Ben ik de enige die Demolition Man totaal niet moeilijk vond? :bonk: Die missie lukt bij mij altijd van de eerste keer. Maar blijkbaar zijn de controls op PC wat moeilijker dan op consoles.

Ik lijk me toch te herinneren dat ik de missie niet makkelijk vond destijds, maar ik was dan ook nog tamelijk jong en het is ook een volledig andere stijl dan de meeste Vice City-missies. Demolition Man is voor VC wat Wrong Side of the Tracks voor SA was, een collectief struikelblok voor spelers. Vice City heeft missies die lastiger zijn dan Demolition Man, maar die komen later en zitten daardoor niet zo stevig in ons collectief verankerd.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...