Jump to content
PrioX

Het assortiment van SSA Super Autos is uitgebreid op GTA Online!


medium.gtaonline_ssasuperautos_update1.j

 

De wekelijkse GTA Online update is zojuist gearriveerd en brengt zoals gewoonlijk weer wat content met zich mee. Deze week is het assortiment van Southern San Andreas Super Autos uitgebreid met het toevoegen van vier voertuigen die al lange tijd beschikbaar waren in de straten van San Andreas. 

  • Karin Beejay XL ($27.000)
  • Fanthom FQ2 ($50.000)
  • Benefactor Serrano ($60.000)
  • Emperor Habanero ($42.000)

Van wat er duidelijk is geworden komen er binnenkort nog meer oude voertuigen naar de in-game websites zoals de Karin Futo met nieuwe opties in Los Santos Customs. Ben je de afgelopen dagen actief geweest op GTA Online dan is het verstandig om je bankrekening in de gaten te houden. Het geld dat Rockstar zal uitdelen aan spelers die de afgelopen week ingelogd zijn op GTA Online zal de komen dagen gestort worden. 

 

De bonussen en kortingen voor deze week staan ook online en zijn hier te lezen. :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

1 uur geleden, PrioX zei:

Denk dat ze het voornamelijk voor het gemak doen. Een auto kopen is natuurlijk wel makkelijker dan uren rondrijden en hopen dat je er eentje tegenkomt. :puh: 

Heb liever uren (nutteloos) rondrijden dan 5 minuten oorlogspelletje spelen :D 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Denk dat ze het voornamelijk voor het gemak doen. Een auto kopen is natuurlijk wel makkelijker dan uren rondrijden en hopen dat je er eentje tegenkomt. :puh: 

Plus de Serrano spawnt niet zo vaak. An sich is dit wel goed, het is alleen vreemd dat dit 5 jaar na release gebeurt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Eigenlijk is het ronduit belachelijk !!!   Gedaan met de random wagens te stelen, voel je een eerlijk man en koop de wagens op een eerlijke manier :) ik dacht toch dat het spel Grand THEFT Auto noemde, niet Grand BUY Auto ! Voor je het spel opzet komt er in het engels een zin waar men je warm maakt om deze prachtige (humhum) wagens te kopen zodat je z eniet meer hoeft te stelen. Eerst vollop oorlogsmateriaal, dan racewagens, dan weer oorlog, dan bunker en disco toestanden. Heeft compleet niets meer met de titel Grand Theft Auto te maken. Ze weten niet meer waar heen met hun ideeën en gooien er iets nutteloos is om maar iets te hebben.

Concentreer je op GTA 6 met betere verhaallijn !!!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

7 uur geleden, PrioX zei:

Denk dat ze het voornamelijk voor het gemak doen. Een auto kopen is natuurlijk wel makkelijker dan uren rondrijden en hopen dat je er eentje tegenkomt. :puh: 

Dan kunnen ze net zo goed een bot creeeren die het hele spel voor ons speelt... tss

 

 

1 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Eigenlijk is het ronduit belachelijk !!!   Gedaan met de random wagens te stelen, voel je een eerlijk man en koop de wagens op een eerlijke manier :) ik dacht toch dat het spel Grand THEFT Auto noemde, niet Grand BUY Auto ! Voor je het spel opzet komt er in het engels een zin waar men je warm maakt om deze prachtige (humhum) wagens te kopen zodat je z eniet meer hoeft te stelen. Eerst vollop oorlogsmateriaal, dan racewagens, dan weer oorlog, dan bunker en disco toestanden. Heeft compleet niets meer met de titel Grand Theft Auto te maken. Ze weten niet meer waar heen met hun ideeën en gooien er iets nutteloos is om maar iets te hebben.

Concentreer je op GTA 6 met betere verhaallijn !!!

De verhaallijn van GTA5 was prima. Maar ik zou wel wat meer variaties willen hebben in de diverse missies voor reeds bestaande zaken MC business/CEO/Bunker/Hangar

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

9 uur geleden, Wollongong zei:

Dan kunnen ze net zo goed een bot creeeren die het hele spel voor ons speelt... tss

Vind ik niet echt een vergelijking. :7 Een auto zoeken op straat is niet echt moeilijk maar meer tijdrovend en ontzettend random. Dan is het natuurlijk veel makkelijker (en logischer) om een auto via het internet te kopen (zoals tientallen andere voertuigen). 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, PrioX zei:

Vind ik niet echt een vergelijking. :7 Een auto zoeken op straat is niet echt moeilijk maar meer tijdrovend en ontzettend random. Dan is het natuurlijk veel makkelijker (en logischer) om een auto via het internet te kopen (zoals tientallen andere voertuigen). 

Nee, het is niet moeilijk. En tijdrovend. Maar dat is toch net wat een spel moet zijn? Een leuke, uitdagende maar niet overdreven moeilijke manier om wat tijd te verspillen?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Wollongong zei:

Nee, het is niet moeilijk. En tijdrovend. Maar dat is toch net wat een spel moet zijn? Een leuke, uitdagende maar niet overdreven moeilijke manier om wat tijd te verspillen?

Ik vind dat GTA Online al genoeg tijd opslokt als je iets wilt bereiken in dat spel. Een auto zoeken kan al snel vervelend worden als je uren/dagen bezig bent er eentje te vinden. Daar komt dan ook nog bij dat je er geen invloed op hebt wanneer je de auto tegenkomt. Dan ben je daadwerkelijk tijd aan het verspillen als je van de andere kant de auto gewoon kunt kopen voor een paar duizend. Ik vind niet dat het kopen van zo'n auto iets afneemt van de moeilijkheidsgraad van het spel. De bedoeling is juist om het geld bij elkaar te sparen. Daar ligt de uitdaging (al is dat voor de genoemde auto's niet veel). 

 

15 uur geleden, GTA_FUNPLAYER zei:

Eigenlijk is het ronduit belachelijk !!!   Gedaan met de random wagens te stelen, voel je een eerlijk man en koop de wagens op een eerlijke manier :) ik dacht toch dat het spel Grand THEFT Auto noemde, niet Grand BUY Auto ! Voor je het spel opzet komt er in het engels een zin waar men je warm maakt om deze prachtige (humhum) wagens te kopen zodat je z eniet meer hoeft te stelen. Eerst vollop oorlogsmateriaal, dan racewagens, dan weer oorlog, dan bunker en disco toestanden. Heeft compleet niets meer met de titel Grand Theft Auto te maken. Ze weten niet meer waar heen met hun ideeën en gooien er iets nutteloos is om maar iets te hebben.

Maar dat is toch niks nieuws? Al vanaf dag 1 is het mogelijk om voertuigen te kopen op de in-game websites, ook voertuigen die je op straat tegenkomt en zo je garage in kunt rijden. Het hele doel van GTA Online is om geld te verdienen en dit geld te spenderen aan o.a. voertuigen. 

 

Zelfs wanneer ze normale voertuigen toevoegen aan de lijst van koopbare content is het niet goed. Ik vind juist dat ze er goed aan doen wanneer alle voertuigen straks te koop zijn. En heb je geen behoefte om je geld er aan uit te geven, of je vind het een overbodige luxe dat ze op een website te koop staan, dan kun je nog uren gaan zoeken wanneer dat je zint. De ene mogelijkheid heeft de ander niet overbodig gemaakt.  

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En laten we eerlijk zijn, het is niet dat de toevoeging van zo'n optie het onmogelijk maakt om een voertuig te stelen... dat is toch gewoon commentaar voor de commentaar. Ik heb deze opties in de III-era games echt gemist en als ik eerlijk ben snap ik gewoon echt niet hoe je je hier aan kan storen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 11-9-2018 om 17:53, Phoenyxar zei:

Plus de Serrano spawnt niet zo vaak. An sich is dit wel goed, het is alleen vreemd dat dit 5 jaar na release gebeurt.

Serrano spawnt vaak in Paleto Bay. Daar heb ik mijn huis en vaak als ik inlog of daar rond rij, zijn er veel Serrano's.

Ik vind dat auto wel leuk en heb die vaak gehad. Het enigste minpunt is het motorgeluid, dat is wat minder.

 

Grafische instellingen spelen hoogst waarschijnlijk ook een rol.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...