Jump to content
PrioX

Het assortiment van SSA Super Autos is uitgebreid op GTA Online!


medium.gtaonline_ssasuperautos_update1.j

 

De wekelijkse GTA Online update is zojuist gearriveerd en brengt zoals gewoonlijk weer wat content met zich mee. Deze week is het assortiment van Southern San Andreas Super Autos uitgebreid met het toevoegen van vier voertuigen die al lange tijd beschikbaar waren in de straten van San Andreas. 

  • Karin Beejay XL ($27.000)
  • Fanthom FQ2 ($50.000)
  • Benefactor Serrano ($60.000)
  • Emperor Habanero ($42.000)

Van wat er duidelijk is geworden komen er binnenkort nog meer oude voertuigen naar de in-game websites zoals de Karin Futo met nieuwe opties in Los Santos Customs. Ben je de afgelopen dagen actief geweest op GTA Online dan is het verstandig om je bankrekening in de gaten te houden. Het geld dat Rockstar zal uitdelen aan spelers die de afgelopen week ingelogd zijn op GTA Online zal de komen dagen gestort worden. 

 

De bonussen en kortingen voor deze week staan ook online en zijn hier te lezen. :) 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Op 12-9-2018 om 20:52, Phoenyxar zei:

En laten we eerlijk zijn, het is niet dat de toevoeging van zo'n optie het onmogelijk maakt om een voertuig te stelen... dat is toch gewoon commentaar voor de commentaar. Ik heb deze opties in de III-era games echt gemist en als ik eerlijk ben snap ik gewoon echt niet hoe je je hier aan kan storen.

Commentaar voor het commentaar? Goh, ik wist niet dat je de mindreading school hebt gevolgd. Misschien goed om terug te gaan, want je bent er niet zo goed in ;)

Voor mij is het misschien een zoveelste teken dat Rockstar schijt heeft aan de legacy van het spel. Bij elke update opnieuw voel ik een pijnscheut, omdat ze steeds meer onzin in het spel gooien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op ‎15‎/‎09‎/‎2018 om 17:45, Big Boss zei:

Nu het omgekeerde a.u.b. Alle exclusieve online auto's beschikbaar maken in single player.

Tja, dat zou natuurlijk leuk zijn, maar het animo lijkt daar redelijk klein voor.

8 uur geleden, Wollongong zei:

Goh, ik wist niet dat je de mindreading school hebt gevolgd. Misschien goed om terug te gaan, want je bent er niet zo goed in ;)

Misschien moet ik inderdaad teruggaan, want ik kan deze gedachtegang niet volgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

4 uur geleden, Phoenyxar zei:

Tja, dat zou natuurlijk leuk zijn, maar het animo lijkt daar redelijk klein voor.

Irrelevant. Die dingen zitten gewoon in de code maar worden met opzet _niet_ in de single player gestoken zodat je wel naar Online moet om die wagens te kunnen uitproberen, of je dat nu leuk vindt of niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Op 9/15/2018 om 17:45, Big Boss zei:

Nu het omgekeerde a.u.b. Alle exclusieve online auto's beschikbaar maken in single player.

Maar meen jij dit of roep je maar wat? Dit is letterlijk kapitaalvernietiging en dat dekt dan nog maar het kleinere deel van wat je aan omzet zou laten liggen als bedrijf zijnde :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

42 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Het is niet irrelevant, het is net de reden dat het niet gebeurd. Ik deel je wil, maar ik zie weinig zin in elke keer hetzelfde te herhalen als ik weet dat het niet gaat gebeuren.

Maar dit is een zware cirkelredenering. Het feit dat het een kansloos verzet is, is de reden dat het lijkt alsof er geen animo voor zou zijn.

Financiële overwegingen liggen ten grondslag aan het besluit om die wagens niet meer toe te voegen aan SP en zeker niet de wil van de tientallen miljoenen spelers, of dat nou een uitgesproken wil is of niet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

16 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Maar meen jij dit of roep je maar wat? Dit is letterlijk kapitaalvernietiging en dat dekt dan nog maar het kleinere deel van wat je aan omzet zou laten liggen als bedrijf zijnde :7

Logisch met zo een gedachtegang van een ceo take2 profielfoto.

 

Op 15-9-2018 om 17:45, Big Boss zei:

Nu het omgekeerde a.u.b. Alle exclusieve online auto's beschikbaar maken in single player.

Dat is gelukkig op te lossen met scripts en ja, ze zijn ook bedoeld voor alleen single player. Op gta5-mods.com vind je veel scripts die dat toe laten.

 

En bovendien is R*'s reputatie nogal lachwekkend geworden. Er wordt gepraat over RDR Online en al gauw reacties met vliegende paarden waarbij er homing missiles uit hun kont tevoorschijn komen en bepantserde paarden of zelfs stealth paarden :D

 

Ze hebben dit expres saai gemaakt zodat meer spelers gaan focussen op RDR2. Mij niet gezien om een console voor aan te schaffen en bovendien kan ik geen controller hanteren. Dat zelfs t-shirts en liveries voor bestaande oude auto's dripfeeden, daar heb ik geen woorden voor.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

8 uur geleden, FrankyFourFingers zei:

Maar dit is een zware cirkelredenering. Het feit dat het een kansloos verzet is, is de reden dat het lijkt alsof er geen animo voor zou zijn.

Nee hoor, die bal is al lang gepasseerd. Een goede drie jaar geleden had dat uitgemaakt, maar nu ligt de focus al lang bij de opvolgers.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...