Jump to content

geen verbinding met headset


GTA_FUNPLAYER

Recommended Posts

Hallo ik krijg weer elke 5 seconden de melding "Geen verbinding met headset gevonden" . Ik heb geen headset !!!

Waarom krijg ik elke 5 seconden die melding? Ik bezit dat niet.

Ook vaak controller weg. :( GTA spelen is laatste tijd echt niet leuk

Link to comment
Delen op andere websites

48 minuten geleden, Platypus zei:

Dit heeft waarschijnlijk niets met GTA te maken, maar met je console. Op welke console speel je? Sinds wanneer krijg je deze meldingen? Krijg je die meldingen ook bij andere games?

De console is een PS4 en krijg die melding nu al zeker 6 maand ! Maar er wordt niets aan gedaan. Heb hier nog al eens vermeld maar weet niet wat doen eraan. Bij andere games krijg ik deze melding niet !

Link to comment
Delen op andere websites

Op 16-9-2018 om 18:15, GTA_FUNPLAYER zei:

Hallo ik krijg weer elke 5 seconden de melding "Geen verbinding met headset gevonden" . Ik heb geen headset !!!

Waarom krijg ik elke 5 seconden die melding? Ik bezit dat niet.

Ook vaak controller weg. :( GTA spelen is laatste tijd echt niet leuk

Op zich klopt het natuurlijk wel...als je geen headset hebt, kan hij de verbinding niet vinden :D

 

Ik heb een headset gekocht, kreeg geen melding en ook geen geluid. Ook best irritant. Alleen kon ik het ding nog retourneren.

 

[/useless reply]

Link to comment
Delen op andere websites

Dus wanneer je je PS4 opzet verschijnen er geen meldingen, maar van zodra je GTA V opstart verschijnt regelmatig de melding "geen verbinding met headset gevonden"? Wordt deze melding door je PS4 weergeven of door het spel?

Ik zou zeggen, ga eens in GTA V naar opties en kijk eens of je audio op headset staat. En doe misschien eens hetzelfde voor je PS4.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet weten, heb op alles al gekeken en audio staat headset op "uit" . Heb nu zojuist de console uitgedaan uit pure frustratie want nu is het al elke seconde !! Letterlijk elke seconde. om stapelzot te worden. Bericht is weg en verschijnt meteen opnieuw :( .

Wat Wollongong daar zegt is ook straf : dus ben je verplicht een headset te kopen om van die melding af te zijn als ik het goed begrijp?

Maar heb ook vaak dat er verschijnt "kan geen verbinding maken met de controller" en dan duw ik enkele keren op de PS4 toets van controller en gaat hij weer aan. Ik weet het echt niet wat het kan zijn.

En het ergste is inderdaad dat ik dit niet heb bij bv Project Cars of Formule 1 ofzo. Enkel puur GTA 5 !

Link to comment
Delen op andere websites

7 minuten geleden, Wollongong zei:

Uh nee, je begrijpt me verkeerd.

Ik had een headset gekocht en kreeg op geen enkele manier verbinding, dus heb ik het maar weer teruggebracht.

ok sorry voor misverstand :) . Nu heb ik de draad uit de controller gedaan en zo wireless en dan heb ik het percies niet? maar wireless gebruikt toch veel batterij van controller?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...