Jump to content
PrioX

Red Dead Online aangekondigd!


medium.rdronlinebeta.jpg.04cf08159965ac9

 

Zojuist heeft Rockstar Games de online multiplayer voor Red Dead Redemption 2 aangekondigd. Zoals verwacht heet het 'Red Dead Online' en het lanceert in november 2018 als een public beta. Red Dead Online is gratis beschikbaar voor spelers die Red Dead Redemption 2 gekocht hebben op de Xbox One of PlayStation 4. 

 

Red Dead Online is een frisse blik op de klassieke multiplayer van Red Dead Redemption en gebruikt de fundatie van Red Dead Redemption 2 om nieuwe gameplay mogelijkheden toe te laten. Net als met GTA Online zal Rockstar Red Dead Online ondersteunen met periodieke updates en patches. Later volgt er meer informatie.

 

Citaat

Red Dead Online is an evolution of the classic multiplayer experience in the original Red Dead Redemption, blending narrative with competitive and cooperative gameplay in fun new ways. Using the gameplay of the upcoming Red Dead Redemption 2 as a foundation, Red Dead Online will be ready to be explored alone or with friends, and will also feature constant updates and adjustments to grow and evolve this experience for all players.

 

De ontwikkelaars van Red Dead Online hebben ook al een interview gegeven aan IGN waar leuke info in staat. Lees het interview hier

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

25 minuten geleden, PrioX zei:

Net als met GTA Online zal Rockstar Red Dead Online ondersteunen met periodieke updates en patches.

Daar was ik al bang voor. Hopelijk gaan ze niet bij elke update peperdure dingen introduceren waardoor je ofwel moet grinden of cards moet kopen.

 

En nog geen exacte datum. Dan zal het waarschijnlijk uitgesteld worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Platypus zei:

Daar was ik al bang voor. Hopelijk gaan ze niet bij elke update peperdure dingen introduceren waardoor je ofwel moet grinden of cards moet kopen.

Je moet je spelers toch op één of andere manier bijhouden en terwijl geld verdienen? 

 

Slim van ze om het een beta te noemen, zo kunnen ze elke kinderziekte daar op steken. Nog eens iedere speler $500.000 (of wat de currency ook zal zijn) geven maakt geen goede vriendjes met je publisher. 

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

24 minuten geleden, Skullz-000 zei:

Je moet je spelers toch op één of andere manier bijhouden en terwijl geld verdienen?

Misschien mis ik gewoon de tijd waarin je één keer betaalt en je krijgt het volledige product met alles erop en eraan. :puh:

 

Ik ben benieuwd of de launch wat vlotter zal gaan dan GTA Online. Hopelijk hebben ze wat van hun miljarden geïnvesteerd in betere servers, want die van R* trekken echt op niks. :7 Maar ik betwijfel het eerlijk gezegd, want als ze nu al zeggen dat de launch waarschijnlijk niet vlekkeloos gaat verlopen, dan weet je genoeg. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Enkele interessante dingetjes uit het IGN artikel/interview:

 

-RDR Online zal (gelukkig) totaal verschillen van GTA Online. Dus met andere woorden: geen vliegende paardjes.

-De grootste DLC's van GTA Online hebben Rockstar inzicht gegeven voor wat wel en niet werkt of zal werken voor Rdr Online.

-Rockstar wil Rdr Online updates sneller uitbrengen, maar dingen releasen waar spelers echt om geven.

-GTA Online zal nog steeds updates mogen verwachten 

-Rockstar weet dat het publiek van GTA Online en Rdr Online verschillend zal zijn, en zal hier rekening mee houden

-De focus zal liggen op role-play en soortgelijke. (met andere woorden: don't be a asshole) 

 

Als ik me niet vergis was dat laatste ook het oorspronkelijke idee voor GTA Online. En we weten hoe dat is afgelopen... 

 

17 minuten geleden, Platypus zei:

Misschien mis ik gewoon de tijd waarin je één keer betaalt en je krijgt het volledige product met alles erop en eraan. :puh:

Ik heb altijd al season passes en dergelijke gekend, dus ik vrees dat het tijd word voor het bejaardenhuis. :sst:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

47 minuten geleden, Skullz-000 zei:

De focus zal liggen op role-play en soortgelijke.

Ben blij om het te horen, dit vond ik ook een van de leukste aspecten van RDR. Kan nu al niet wachten om mezelf in te leven in dat wereldje. Hopelijk is er niet zoveel grief materiaal aanwezig zoals in GTA Online. 

 

Ben ook wel tevreden dat de multiplayer een maandje later komt. Geeft je toch wat meer tijd om rustig de story mode onder handen te nemen. Het een beta noemen is een slimme zet, zo hebben ze zich in ieder geval al grotendeels ingedekt mocht de launch zo rampzalig als die van GTA Online worden. :7 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb er goed vertrouwen in dat ik hier de nodige plezier aan zal beleven. Voor velen draait het om progressie en het kopen van dingetjes lijkt het net, want het gezeik over grinden en shit is allang geleden begonnen. Persoonlijk hoop ik gewoon een mooie sandbox te krijgen waar ik met mijn vriendjes en vriendinnetjes wat missies kan klaren en aan wat roleplayentjes toekom met zo nu en dan wat competitieve spelletjes :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij mij draait het niet zozeer om progressie. Lol maken in de wereld is bij mij toch wel bezigheid nummer 1. Echter vond ik de vrijheid in GTA Online wat beperkt doordat je altijd aan geld zat verbonden, je altijd moest oppassen voor je bad sport niveau en natuurlijk de politie die om de minuut in je nek zat. Zodra ze die punten weten te verbeteren in Red Dead Online weet ik nu al dat ik er veel tijd in kan gaan steken... Ik heb sinds oktober 2013 al zo'n 95 dagen in GTA Online zitten :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...