Jump to content
PrioX

Mammoth Patriot en Romero Hearse nu te koop op GTA Online


large.gtaonline_hearse.jpg.83002ee04d2593c4528eed62527e3400.jpg large.gtaonline_patriot.jpg.18b9b79414842de1b4beb2fcf4c4e291.jpg

 

Na de bescheiden update van vorige week, die een nieuwe Adversary Mode heeft toegevoegd, volgt er deze week weer een update die het assortiment van Southern San Andreas Super Autos uitbreid. Er zijn opnieuw voertuigen toegevoegd die je normaal gesproken alleen op de straat tegenkomt. Eentje is zelfs best zeldzaam. We hebben het over de Chariot Romero Hearse ($48.000) en Mammoth Patriot ($50.000). Die laatste heeft overigens een aantal nieuwe opties bij Los Santos Customs.

 

De bonussen en kortingen voor deze week staan inmiddels ook online. 

 

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nou joepie de whoepi.

De Chariot Romero Hearse is overigens een Halloween suprise item. Hieruit blijkt dat Rockstar zelfs deze wagens permanent beschikbaar maken, ook dat het einde van gta:o eraan zit te komen. Update technisch gezien dan.

Bewerkt: door Schumy7_Patriot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, Schumy7_Patriot zei:

De Chariot Romero Hearse is overigens een Halloween suprise item. Hieruit blijkt dat Rockstar zelfs deze wagens permanent beschikbaar maken, ook dat het einde van gta:o eraan zit te komen. Update technisch gezien dan.

Ben je niet in de war met de Lurcher? Dit is een andere lijkwagen die je met de Halloween Surprise update kreeg. Naar mijn weten is de normale Hearse nooit tijdelijk te koop geweest. Het voertuig was alleen te vinden op bepaalde locaties, en dan moest je heel veel geluk hebben. Je kon je geluk verhogen door met een andere Hearse naar de locaties te rijden om de spawn kans te verhogen (je had dus meerdere spelers nodig met een Hearse). Dit was volgens mij iets uit de Xbox 360 en PS3 tijd, op de current-gen consoles werkte het niet meer. 

 

Dit soort dripfeed voertuigen laten alleen maar zien dat ze de periodes tussen de grote updates opvullen. Dit is overigens niet de eerste keer dat ze oude voertuigen beschikbaar maken. Auto's als de Tailgater, Buffalo S en Bodhi waren eerst ook niet te koop en zijn later toegevoegd. Rockstar heeft zelf al aangegeven dat ze GTA Online nog lang blijven ondersteunen, ook na de release van RDR2. 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

1 uur geleden, PrioX zei:

Rockstar heeft zelf al aangegeven dat ze GTA Online nog lang blijven ondersteunen, ook na de release van RDR2. 

Dat is een mogelijkheid maar dit soort dripfeeds en zelfs liveries zijn gedripfeeded, is het alsof R* het saai wil maken om veel spelers naar RDR2 te lokken. Als RDR2 naar PC zou komen, zou dat wel goed bij mij werken maarja, ik kan geen controller hanteren dus geen console voor mij.

 

En tweede mogelijkheid: het kan net zo goed een leugen zijn om de aandeelhouders/investeerders tevreden te houden.

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

de romero hearse hoorde tot nu toe officieel niet in het spel te zitten maar toch zijn er veel die hem al hebben net als ik. en @PrioX het werkt nog steeds als iemand met een romero hearse naar de kerk rijd in de stad naast het golf parcour dan spawnen ze nog steeds daar

Bewerkt: door coolguynl

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik snap best dat door de upcoming release van RDR 2 de GTA Online content een beetje karig zou zijn. Maar dit gaat de laatste weken echt nergens meer over. Neem de hearse nu als een perfect voorbeeld. Deze was populair omdat deze niet makkelijk verkrijgbaar is en daarom dus zeldzaam was. En je kon er (voor sommige mensen) de popi jopie uithangen omdat je iets hebt wat niet voor iedereen beschikbaar is. Er waren zelfs hele discords voor spelers die andere spelers hielpen..

Ik voorspel nog meer "lazy" updates voor deze opdrogende geldput.

 

Nu is dit wat offtopic maar ik heb mijn korte zeldzame rant gehad. :7

 

 

Bewerkt: door .Sharingan
Matiscus spotted. OG in the house. ~ .Whoopdidoo.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

18 uur geleden, .Sharingan zei:

Ik snap best dat door de upcoming release van RDR 2 de GTA Online content een beetje karig zou zijn. Maar dit gaat de laatste weken echt nergens meer over. Neem de hearse nu als een perfect voorbeeld. Deze was populair omdat deze niet makkelijk verkrijgbaar is en daarom dus zeldzaam was. En je kon er (voor sommige mensen) de popi jopie uithangen omdat je iets hebt wat niet voor iedereen beschikbaar is. Er waren zelfs hele discords voor spelers die andere spelers hielpen..

Ik voorspel nog meer "lazy" updates voor deze opdrogende geldput.

 

Nu is dit wat offtopic maar ik heb mijn korte zeldzame rant gehad. :7

 

 

Een paar dagen geleden gingen een paar vrienden voor de lol en om anderen te helpen om aan de hearse te komen. Als het aan mij lag, gewoon lekker zo laten zodat er tenminste wat lol is bijvoorbeeld hele tijd rond die plekken rond rijden en ondertussen onzin praten in de ingame typ chat (PC), dus echt met elkaar communiceren en dan die hearse jatten van de straat. Maar ja, zoals je al zei: opdrogende geldput waarbij nu spelers doodleuk op hun stoel op "Purchase" klikken en daar komt die achterlijk Johnny de mechanic die niet eens je auto normaal kan parkeren. Straus Zelpik moet gewoon een nekschot krijgen en Leslie ceo van Take2 en R* worden.

 

Trouwens, mocht je de hearse hebben gevonden, kan je die wel opslaan in je garage nadat je insurance hebt gekocht of krijg je de melding "this vehicle is too hot to modify"?

Bewerkt: door SilverRST

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

3 uur geleden, SilverRST zei:

Een paar dagen geleden gingen een paar vrienden voor de lol en om anderen te helpen om aan de hearse te komen. Als het aan mij lag, gewoon lekker zo laten zodat er tenminste wat lol is bijvoorbeeld hele tijd rond die plekken rond rijden en ondertussen onzin praten in de ingame typ chat (PC), dus echt met elkaar communiceren en dan die hearse jatten van de straat. Maar ja, zoals je al zei: opdrogende geldput waarbij nu spelers doodleuk op hun stoel op "Purchase" klikken en daar komt die achterlijk Johnny de mechanic die niet eens je auto normaal kan parkeren. Straus Zelpik moet gewoon een nekschot krijgen en Leslie ceo van Take2 en R* worden.

 

Trouwens, mocht je de hearse hebben gevonden, kan je die wel opslaan in je garage nadat je insurance hebt gekocht of krijg je de melding "this vehicle is too hot to modify"?

De romero hearse kun je gewoon in je garage zetten zelfs zonder insurance erop. daarna kun je wat dingen veranderen maar niet heel veel. al met al is het best leuk om zo'n ding te hebben. ik heb er al 4 jaar 1tje in mijn garage

 

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...