GTAGames.nl
x770361

Problemen met Social Club

7 berichten in dit onderwerp

goeien dag,ik speel al enkele jaren gta 5 ,  op pc  ik speel niet online   als ik het spel wil starten zegt het spel :onmogelijk om te connecteren met de server van Rockstar het spel vereist een connectie met het ..net......maar het net werkt perfect....dus, waar zou het probleem kunnen zijn

dank bij voorbaadt indien jullie mij zou kunnen helpen

grt Erick

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
GTAGames.nl

Staat er ook een error nummer bij de foutmelding?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
6 uur geleden, PrioX zei:

Staat er ook een error nummer bij de foutmelding?

ik denk het niet ,alleen code 16 staat erop, ik begrijp het niet goed, gisteren heb ik het vorige spel verwijderd en  en terug de 7 dvd  geladen,maar terug hetzelfde probleem??????

toch bedankt voor het reageren....

grt Erick

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Is het een optie om Social Club van je PC te verwijderen en deze na het starten van GTA V opnieuw te installeren wanneer het spel je dit verplicht?

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites
16 uur geleden, PrioX zei:

Is het een optie om Social Club van je PC te verwijderen en deze na het starten van GTA V opnieuw te installeren wanneer het spel je dit verplicht?

maandag even proberen bedankt voor de tip, alla tips uit proberen.....

grt Erick

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

beste vrienden:ik heb bijna 1jaar niet meer op gta 5 op pc gespeeld, en nu kan ik zelfs niet meer sole spelen:

er word telkens gezegd controleer uw internet verbinding, daar je geen band meer kan leggen met rockstar.....iemand gaf me de raad om social club te verwijderen en terug te installeren,maar helaas het werkt niet,ik heb alle kabels van het netwerk veranderd,nog geen resultaat...ja ik ben werkelijk ten einde raad,kan er mij iemand helpen.....

dank bij voorbaad

grt Erick

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb je post even samengevoegd met het topic dat je vorige week hebt aangemaakt. Zo houden we alles netjes bij elkaar. :) 

Je krijgt nog steeds error 16 te zien? Misschien kun je het volgende proberen:

• Sluit GTA V
  • Zoek de installation directory van Grand Theft Auto V (Normaal staat deze in: "C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto V")
  • Hierna start je PlayGTAV.exe

Wanneer je deze download het spel de laatste versies die je nodig hebt om te spelen. 

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om te kunnen reageren

Een account aanmaken

Registreer je voor een eigen account. Het is snel en makkelijk!

Nu registreren

Inloggen

Heb je al een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Recent actief   0 leden

Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.