Jump to content

Cluedo is back! - Speltopic


Niked

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    17

  • Dexist

    15

  • JasonStatham

    15

  • Niked

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is...juist! 

 

Spoiler

photo-thumb-123064.png.15b20f3c11f529138895f5d5fd4333a2.png5bcdfd66260c6_Rdr_tanners_span.png.3a4adc7dc91796d8744a102d63ecc35f.pngRdr_weapon_high_power_pistol.png.936199892a95337612de77c20c7fd73b.png

 

Na enkele weken weten we eindelijk wie onze lieve Joriz heeft vermoord. Onze Bassieboy35 lokte Joriz na een avondje stappen mee naar Tanner's Span waarna hij Joriz met enkele kogels uit zijn High Power Pistol volledig doorboorde. Toen enkele dagen later toevallige voorbijgangers Joriz zijn lichaam (of wat er van over bleef) enkele kilometers verderop opmerkte en meebrachten naar het dichtstbijzijnde dorpje besloten 7 cowboys, ook wel beter bekend als The Magnificent Seven, de dood te onderzoeken. Ook de moordenaar zelf zocht mee om zo minst verdacht mogelijk te lijken. 

 

Helaas heeft het moordonderzoek voor nog extra slachtoffers gezorgd. Zowel Kwalix als Sandertju, die samen op onderzoek gingen, zijn nooit meer teruggekeerd. Maar de moord (en voornamelijk de premie van 50XP) trok nog de aandacht van een andere cowboy, namelijk die van Dexist. Dexist besloot mee op onderzoek te gaan maar trok helaas iets te vroeg zijn conclusies wat hem duur heeft komen te staan.

Gelukkig was er nog SpacyColours, die ook zo zijn vermoedens had. Toen hij echter het moordwapen iets verder van Tanner's Span vond kon Bassieboy niets anders dan de moord te bekennen waarna hij, welja, je weet hoe het in westerns gaat. 

 

Gefeliciteerd, @SpacyColours !  

 

Spoiler

magnifying-glass-vector.png.4f50f02e24ef8975115b110e69b7ec6c.png

 

Binnen de 2 dagen mag je je 50 XP verwachten. Ook elke deelnemer mag 20XP in zijn portemonnee bij rekenen. 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Yay! Dat is al de tweede editie op rij dat ik win. :dans:

 

Toen Dexist afging, moest ik ook wel gaan inzetten, ondanks dat ik nog veel informatie mistte. Maar, vraag me niet hoe, uiteindelijk na een hele hoop gepuzzel en honderd keer het topic herlezen en doorkrassen en aanvinken en notities maken, wist ik uiteindelijk genoeg.

 

VqL1Dpg.png

 

Wederom bedankt voor de goede organisatie @Skullz-000! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, die heb ik wel verdient @Platypus. :puh: 

 

Goede tactiek Spacy! Ik zelf had al snel door dat het het High Power Pistol het wapen was, doordat het wapen meermaals werd genoemd en bij twee rondes vaak niets bevestigd kon worden. Aan de hand van een van mijn clues kon ik daardoor dat al met zekerheid zeggen. De persoon was voor mij nog een licht raadsel, maar uiteindelijk hield ik mijzelf als verdachte over. De locatie had ik nog niet helemaal goed zitten,  door miscalculatie dacht ik te lang dat het Mason's bridge was die ik uiteindelijk ook twee keer heb ontvangen van Nyltje. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, Bassieboy35 zei:

Hahaha, die heb ik wel verdient ik zelf had  al snel door dat het het High Power Pistol het wapen was, doordat het wapen meermaals werd genoemd en bij twee rondes vaak niets bevestigd kon worden. 

Ik zat dus te twijfelen tussen halcon rifle, escopeta en high powered Pistol :7 en gokte er op dat jij juist die laatste had :(, helaas. Maar was zeker weer leuk goed gedaan @Skullz-000

Link to comment
Delen op andere websites

14 uur geleden, SpacyColours zei:

Yay! Dat is al de tweede editie op rij dat ik win. :dans:

 

Toen Dexist afging, moest ik ook wel gaan inzetten, ondanks dat ik nog veel informatie mistte. Maar, vraag me niet hoe, uiteindelijk na een hele hoop gepuzzel en honderd keer het topic herlezen en doorkrassen en aanvinken en notities maken, wist ik uiteindelijk genoeg.

 

VqL1Dpg.png

 

Wederom bedankt voor de goede organisatie @Skullz-000! :tu:

Hhahahahahhahhhahhahahahah, dit is mooi, puur omdat het zo herkenbaar is. Hahhahaahahhaa. Mooi dit, echt waar.

 

Ik vond het echt een leuk contest, ging er helemaal in op! Top opgelet ook van @Skullz-000 toen er fouten werden gemaakt of wanneer er niet gereageerd werd!

 

Ik kijk uit naar de volgende Cluedo, heb van deze veel geleerd. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...